środa, 3 maja 2017

ENERGIĘ ŚMIERCI MOŻNA ZLIKWIDOWAĆ

W stanie mózgu który nie zna słów ciała ludzi mają tylko systemy neurologiczne oparte na rozumie w mózgu który nie zna słów. Odkryłam, że to my nie znaliśmy słów w stanie naszego stworzenia, ale mózg znał słowa, a na co dowodem jest odkrycie naukowe, które mówi, że mózg wykazuje inne słowa jak są w naturze mózgu na innym umyśle, jakim jest umysł oparty na braku rozumu. Odkryłam, że Stwórca pozwala nam wypowiadać inne słowa jak On, ale na innym umyśle na jakim ma się odczuwanie wypowiadania innych słów.
Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji, a ja mówię, że emocje to odczuwanie. Zygmunt Freud odkrył psychikę którą nazwał podświadomością a ja odkryłam, że ta psychika oparta jest na rozumie. Podświadomością ludzie nazwali energię natury. Energia natury to odczuwanie oparte na rozumie w mózgu.
Odkryłam, że inne myślenie mózg wprowadza na umysł oparty na braku rozumu i to myślenie ma też swoje odczuwanie, ale oparte na innych systemach neurologicznych. Za odkrycie tych systemów neurologicznych opartych na oddzielanych przez mózg słowach składam Wielki ukłon dla Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon. Ukłony dla Stwórcy to ukłony dla wszelkiej doskonałości opartej na genialnym umyśle Stwórcy. My jesteśmy stworzeni na tym Genialnym Umyśle i wszystko co jest stworzone przez Stwórcę. Wszystko co jest stworzone przez Stwórcę funkcjonuje na systemach neurologicznych wykonujących czynności na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Na tych systemach neurologicznych wykonujących słowa Stwórcy wszystkie organizmy wiedzą jak wykonywać czynności ażeby ciało żyło.
Od momentu wypowiadania przez człowieka innych słów jak są w naturze mózgu wraz z tym myśleniem pojawiło się odczuwanie tego myślenia na systemach neurologicznych jakie są energią zawartą w słowach opartych na kłamstwie. Odkryłam, że na innej energii jest wypowiadanie innych słów jak na energii opartej na słowach Stwórcy. Odkryłam, że to słowa są energią i są one zbudowane z układów z pierwiastków. Układ genetyczny pierwiastków odkrył Polak Julian Ochorowicz i w Google nie podają, że jest odkrywcą układu genetycznego pierwiastków, a piszą, że to niechciany geniusz. Ja też dobrze widzę, że jestem niechciana, gdyż od kilku miesięcy moje odkrycia nie są wpisywane w Google, a na Blogu, Twitterze i bywa że na Facebooku nie chcą publikować moich odkryć. Odkryłam, że to świadomi mordercy, a na co dowodem jest właśnie to ukrywanie energii życia. Nie jest prawdą, że odrobina ludzi czyta o moich odkryciach, a na co dowodem jest usunięta przez morderców ogromna ilość wspaniałych ludzi u mnie na Twitterze. Dowodem też są zawiadomienia z Twittera dokąd nie wiedzieli, że odkryłam morderców, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu na Twitterze. Stwórca którego znamy jako Jezusa też wiedział, że idzie do morderców i dlatego Naukowcy odkryli, że sam szykował się na śmierć. Nigdy nie znalazłam przedstawiciela religii i ludzi mówiących, że wierzą w Boga ażeby im zgadzało się myślenie Boga. Widać na Facebooku jak przeciwko mojemu myśleniu występują.
Chodzi właśnie o myślenie. Myślenie jest energią i taką energią jak myślenie. Energię odczuwamy, a zatem myślenie odczuwamy. Naukowcy odkryli, że kod genetyczny to przekład zapisów jakie są w naturze mózgu na czynności organizmu, a ja odkryłam, że myślenie oparte na kłamstwie to też przekład na czynności organizmu ale wykonywane na innej energii. Mordercy nie ogłaszają moich odkryć bo chcą mordować. Ten kto nie chce mordować ten ogłaszałby odkrycia mówiące, że życie jest oparte na słowach jego Stwórcy. Układ genetyczny pierwiastków odkryty przez Juliana Ochorowicza oparty jest na słowach jakie są w naturze mózgu. Odkryłam te słowa jakie są w naturze mózgu, a naukowcy i ludzie władzy wołali, że nie chcą wypowiadać słów Stwórcy. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów. a ja odkryłam, że to wypowiadane słowa inne jak są w naturze mózgu. Natychmiast jak o tym napisałam pojawił się u mnie późniejszy Minister wymierzający sprawiedliwość stworzeniom Boga, a czego skutkiem było przysłanie mi przez nową Dyrektor Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia pisma, że przysyła mi pozdrowienia na moje odkrycie, że systemy neurologiczne wykonujący myślenie władzy uśmierca życie. Poprzedni Dyrektorzy chcieli życia ludzi bo każdy z nich z osobna na moje odkrycia przysłał mi pismo z wyrazami szacunku i uznania i od czasu do czasu przysyłali zapytania czego od nich oczekuję. Mordercy wiedzą co odkryłam, gdyż tego samego dnia przestały do mnie przychodzić podziękowania od biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon.
Prawdą jest, że ażeby mordercy stali jako władzą na ziemi i różne religie to ludzie muszą słowa na jakich oparte jest mordowanie ludzi wypowiadać. Dużo ludzi nie chce przywódców morderców bo w Polsce mniej jak połowa ludzi głosuje na ludzi wypowiadających słowa z energią śmierci. Mordercy innych ludzi badają czy mają w sobie energię śmierci, ale siebie nie badają i nie ogłaszają. Głosy wielu z tych przywódców to zła energia powalająca dobre odczuwanie jak słyszy słowa bandyty. Biochemik prof. Maria Szulc ubolewała nad ludźmi uzależnionymi od myśli i pisze, że uczyła się głosu podświadomości chcąc im pomóc. Głos podświadomości pomaga bo na nim odczuwanie czuje się świetnie, ale nie usuwa myśli złych. Tych ludzi uzależnionych od myśli nie powinno się żałować bo to oni je wymyślili żeby innym czynić zło. Pomagać na pewno trzeba, ale odkryłam, że pomóc można temu kto nie chce czynić zła. Zła energia wprowadza kłamcę w doświadczanie swojego myślenia. Ludzie władzy wydają decyzje w sprawie ludzi, a to bezczelność na jaką brak słów. To diabelstwo nie mówi, że stworzyło mózg, psychikę i ciało, a wymyśliło słowa, że są prawem dla mózgu, psychiki i ciała. Wskazuję, że mózg na to złoczyńcę wprowadza na myśli złe z których wyjścia szuka ratunku. Ludzie leczą z uzależnień a nie leczą z myślenia na jakim oparte są uzależnienia. Dla ogromnej ilości ludzi normalnym stało się mówienie, że psychika i ciało mają wykonywać wolę oszustów. Ludzie się leczą, a nie są wyleczeni bo zła energia to słowa. Medycyna dokonuje przeszczepów organów z energią złą na energię dobrą zamiast mówić, że ludzie mają wypowiadać słowa dobre.
Wszyscy w te słowa złe weszliśmy bo mordercy rozpanoszyli się na ziemi nazwaniem ich słów prawem i wiarą w Boga. Wystarczy wypowiadać i wykonywać słowa morderców i się cierpi i umiera. To przed tym przyszedł nas ostrzec Stwórca którego znamy jako Jezusa.
Mordercy w kościołach mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć, a nie oni, a mordercy ludzie władzy mówią, że ludzie cierpią genetycznie, a nie mówią, że wykonywanie ich słów to nie jest genetyka. Na ziemi roi się od morderców którzy mają w sobie energię uśmiercającą życie. Albert Einstein już dawno odkrył, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi, a mordercy na to milczą, tak samo jak na moje odkrycie, że energia śmierci jest w człowieku na kłamstwie w mózgu.
Na myśleniu Stwórcy, a na myśleniu narzuconym przez człowieka ludzie mają inne przekonania. Przekonania oparte na kłamstwie to nabyte przekonania. W zależności od stanu nabycia myślenia opartego na kłamstwie są ludzie trochę czyniący zło i są ludzie bandyci jakich widzimy na wojnach. Bandyta rozwala dobro jak widać to teraz w Syrii jak zniszczyli domy ludzi. Tych bandytów nie obchodzi, że ludzie uciekają od nich bo boją się bandytów. Wskazuję skąd bandyci mają pieniądze na mordowanie ludzi, że to od tych ludzi który uciekają przed bandytami. W Turcji więźniowie mówią, że źle wybrali bo przywódca znęca się i terroryzuje, a ja mówię, że kłamca to złoczyńca. Nikt z ludzi nie widział skonstruowanego mózgu przez ludzi których słowa nazywa prawem i wiarą w Boga. Do Boga się modlą, a wykonują wolę złoczyńców.
Naukowcy występujący w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy Atlantyda zatonęła to byli tam źli ludzie. Ja wskazuję, że źli ludzie oparci są na złej energii i Albert Einstein też wskazuje, że grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę na sposobach myślenia ludzi. Ja wskazuję, że mózg wykazuje te sposoby myślenia na złej energii. Naukowcy ci też mówią, że kiedy zatonęła Atlantyda to było tam moralne zepsucie. Ja wskazuję, że to moralne zepsucie jest na zmienionej mowie ciała na opartą na kłamstwie. To kłamca jest moralnie zepsuty. Wskazuję na Naukowców w programie "Teologowie w służbie Hitlera", że mówią oni, że myśleli, że Teologowie to wzór moralności na jaką wskazują na Jezusa, a musieli przyznać, że nic bardziej błędnego bo Teologowie pierwsi wstąpili do Hitlera. Wskazuję na pokazywanych na filmach miliony ludzi wiwatujących na cześć wypowiadającego słowa z energią mordercy Adolfa Hitlera. Wskazuję również na moralne zepsucie na słowach kłamcy jaki mówi, że uprawia seks taki jak on chce i zmieniając partnerów. To prostytucja oparta na umysłach kłamców. Prostytutki emocji kochania nie mają. Prostytutki zadowalają ludzi takich jak one których obchodzi robienie sobie przyjemności, a nie kochanie. Na słowach Stwórcy są emocje kochania, a na słowach kłamcy jest zadowalanie siebie wykorzystywaniem ciała do robienia sobie przyjemności. Każdy ma to co chce, ale na swoim umyśle na jakim ma odczuwanie swojego myślenia. To odczuwanie kłamcy to wprowadzanie w zdrowe ciało energii śmierci.
Kto chce wyjść z odczuwania cierpienia i śmierci musi wypowiadać słowa Stwórcy. Na słowach Stwórcy czujemy w sobie energię reagującą na nasze słowa i ta energia zlikwiduje słowa oparte na kłamstwie jeśli my jesteśmy w zgodzie z energią opartą na prawdzie. Trzeba wypowiadać, że likwiduje się słowa oparte na kłamstwie. Energia wykona jeśli jest to prawdą. Energia wie bo jest zawarta w słowach prawdomównego.

                                                                                                            Barbara Paul      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz