sobota, 20 maja 2017

OSZUŚCI MÓWIĄ, ŻE PAMIĘĆ SIĘ DZIEDZICZY

Wskazuję na myślenie jakie jest w naturze mózgu, że to zapisy na jakich oparte jest życie człowieka i że inne myślenie mózg wykazuje na umysłowej chorobie. Umysłowa choroba to nie jest dziedziczenie, a słowa kłamcy i wykonującego słowa kłamcy. Kłamstwo i wykonywanie słów kłamcy jest oparte na decyzjach człowieka, a nie na dziedziczeniu kłamstwa po przodkach. To na słowach jakie są w umyśle opartym na braku rozumu człowiek nie ma pamięci, ale to są słowa narzucone przez człowieka bo na słowach Stwórcy człowiek ma pamięć Wskazuję, że na tym braku pamięci oparta jest choroba psychiczna i że jest ona oparta na energii opartej na narzuconych słowach przez człowieka. Albert Einstein bardzo dobrze widzi, że energia śmierci jest oparta na sposobach myślenia ludzi. Ja wskazuję, że w ten brak pamięci wprowadzili ludzi ludzie władzy i kościoła nazwaniem ich słów prawem i wiarą w Boga. To ludzie zgodzili się przejść na wykonywanie słów oszustów opartych na energii śmierci. Ci złodzieje i bandyci bardzo dobrze wiedzą po co wymyślili słowa do nazwania ich prawem i wiarą w Boga. Narzucone słowa i wykonywanie narzuconych słów to nie jest dziedziczenie, a wymyślone słowa do oszukiwania. Brak pamięci na słowach do oszukiwania to nie jest dziedziczenie. Słowa na jakich nie ma pamięci to słowa wymyślone przez kłamcę. Jeśli człowiek zgodził się wykonywać słowa kłamcy to on wydał decyzję o wykonywaniu słów na jakich nie ma pamięci. Psychika oparta na słowach Stwórcy ma pamięć.
Nauka słów na jakich nie ma się pamięci to decyzja człowieka. Mnie to myślenie nie wchodziło do głowy. Bolała mnie głowa jak chciałam się nauczyć myślenia oszustów. W moim występowaniu przed sądami w obronie ludzi okradzionych przy pomocy narzuconych słów nigdy się nie pomyliłam we wskazaniu na słowa złodzieja i bandyty. W naturze mózgu wszyscy mamy takie same słowa, a Naczelny Sąd Administracyjny w Warszawie wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach na jakich ma się pamięć. W tym Sądzie byli też Sędziowie którym zgadzały się moje słowa bo wszystkie sprawy wygrywałam dokąd się nie przyznałam, że to na myśleniu opartym na prawdzie jakie jest w naturze mózgu. Sędziowie którzy przeciwko mnie wystąpili widać, że znają dwa rodzaje myślenia i oni nie dziedziczą tego drugiego myślenia a mówią, że jest prawem dla odczuwania jakiego nie stworzyli. Ja wskazuję, że to myślenie nazwane prawem jest wymyślone przez kłamców do oszukiwania i że to oni na tym myśleniu nie mają pamięci. Myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów to myślenie narzucone przez kłamcę. Na narzuconym przez siebie myśleniu kłamca nie ma pamięci i na wykonywaniu kłamstwa innych ludzi człowiek nie ma pamięci. Ten brak pamięci oparty jest na energii śmierci na jaką wskazuje Albert Einstein, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi. Energia oparta na braku pamięci pędzi jak oszalała na śmierć. Ludzie chorzy na schizofrenię idą i nie wiedzą dokąd idą. Nauczyli się myślenia oszustów na jakim idą i nie wiedzą dokąd idą. Wskazuję, że energia śmierci oparta jest na braku pamięci w mózgu, a brak pamięci na słowach do oszukiwania jakie mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Na Facebooku widać, że na słowach jakie są w naturze mózgu wszyscy ludzie na całym świecie na fotografiach widzą to samo. Naukowcy w programie "Album nazistów" mówią, że ci ludzie mają ludzkie twarze, a powinni mieć twarze potworów, a ja wskazuję, że oni mają zmienioną anatomię na energii opartej na kłamstwie w mózgu. Ludzie na myśleniu jakie jest w naturze mózgu myślą tak samo, a moi klienci mówili, że przychodzą do mnie po pomoc w ich sporach z organami skarbowymi bo nie rozumieją języka prawniczego. Wskazuję, że to oszuści mówiący językiem prawniczym przy pomocy którego okradają i mordują ludzi i że to nie jest dziedziczone myślenie, a przez złodziei i bandytów narzucone. Ludzie kościoła mówią, że wierzą w Boga, a na tej wierze w Boga namawiają na wykonywanie słów złodziei i bandytów i biorą od złodziei i bandytów za to pieniądze i za przyznawanie im tytułów Biskupów polowych lub innych morderców.

                                                                                                Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz