poniedziałek, 22 maja 2017

ZAKRZYWIENIE W ENERGII TO ZŁE ZACHOWANIA OPARTE NA BRAKU ROZUMU W MÓZGU

Natura to energia oparta na rozumie w mózgu. Albert Einstein mówi, że w energii w naturze jest uporządkowanie i że chciały poznać myśli Boga i mówi, że zakrzywienie w energii jest oparte na sposobach myślenia ludzi, a ja odkryłam, że na tych sposobach myślenia ludzi oparty jest brak rozumu. Odkryłam, że myślenie jakie jest w umyśle opartym na braku rozumu to myślenie narzucone przez człowieka i jest to myślenie oparte na kłamstwie. Odkryłam, że ludzie są takimi kłamcami, że aż swoje myślenie nazwali prawem i wiarą w Boga. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale nie podano, że to na umyśle opartym na braku rozumu bo anatomia jest oparta na rozumie. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i odkryli, że przekład tego rozumu na czynności organizmu to kod genetyczny. Ja odkryłam, że na tym kodzie genetycznym ludzie są inteligentnymi, dobrze zachowującymi się którzy mają szacunek do tego co jest w naturze. Ludzie oszuści nie zasługują na szacunek. Trzeba omijać to paskudztwo bo jak się wejdzie z nimi w związek to zadadzą cierpienie i śmierć. Neurobiolog Eric Kandel nie podaje na jak to różne sposoby zmieniona jest anatomia u ludzi oszustów oszukujących ludzi na różne możliwe sposoby. Są ludzie mało kłamiący i są ludzie bandyci z utrwalonym myśleniem opartym na kłamstwie. Zwierzęta jeśli ludzie kłamcy nie wprowadzili w nie swojego myślenia to rozumieją. Moi klienci których broniłam w sądach mówili, że przyszli do mnie po pomoc bo nie znają języka prawniczego. Oszuści stworzyli inny język w naturze na jakim oszukuje się ludzi i inne stworzenia. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym, a od czasu powołania wojewódzkich sądów zobaczyłam opublikowane dane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy roku 2004 od kiedy to powołano wojewódzkie sądy, że w wojewódzkim sądzie administracyjnym w Olsztynie w którym najczęściej występowałam 50% wszystkich wygranych w województwie za 11 miesięcy jest przeze mnie. Radca Prawny Dyrektora Izby Skarbowej przyzwyczajony do wygrywania zapytał mnie czy mogłabym na następną rozprawę przynieść mu moją książkę pt. "Nasza Boskość". W roku 2013 późniejszy Minister wymierzający sprawiedliwość stworzeniom Boga też powiedział, że przyszedł do mnie bo jest zainteresowany moją wiedzą. Ci dwaj Panowie ani nie zapytali ile kosztuje moja książka bo oni przyzwyczajeni są brać to co jest kogoś. Kłamcom zmieniły się przekonania na uważających, że inni ludzie są od pracowania na nich. Kłamcy w ustanowionym przez nich prawie w którym nazwali słowa do oszukiwania prawem wydają nakazy przynoszenia im pieniędzy a jak człowiek im nie przyniesie to Minister jakiego wybrali od wymierzania sprawiedliwości stworzeniom Boga wymierza im kary. Złodzieje tak okradają ludzi, że ludzie nie mają pieniędzy na to co oni wymyślili, że ludzie mają im płacić i wyrzucają ich na ulicę, a domy za bezcen sprzedają. Widziałam jak moi klienci wybudowali jakąś nieruchomość to złodzieje natychmiast przychodzi kontrolować skąd mają pieniądze. O sobie nie mówią, że mają pieniądze pochodzące z kradzieży przy pomocy nazwania myślenia do okradania prawem. Myślenie do okradania zgadza się ludziom kościoła. Ludzie kościoła namawiają stworzenia Boga na służenie oszustom a oszuści im za to płacą. Złoczyńcy wiedzą, że Stwórca stworzył ludzi na emocjach kochania to oszukują że kochają i uprawiają seks w luksusowych hotelach i jedzą w luksusowych restauracjach i nawet bieliznę osobistą kupują za pieniądze ludzi o których mówią że ciemnota to kupi i pieniądze przyniesie. Ludzie kościoła zasypują mnie na mojej stronie na Facebooku słowem Amen. Jakby nie znali innego słowa jak Amen i zachęcają ludzi mów Amen. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności i widać, że czynności jakie wykonują ludzie mówiący Amen to trzymanie krzyża. Ci trzymający krzyże i mówiący tylko słowo Amen nie mówią nic o zbrodniarzach którzy uczynili to co pokazują ludzie mówiący, że oni wierzą w Boga, a nie są wypowiadającymi słów Boga. Ogromna ilość ludzi zgodziła się nazywać słowa zbrodniarzy prawem i wiarą w Boga, a ci bandyci co jakiś czas budują obozy zagłady i wydają jak mówią ciemnocie rozkazy śmierci. Naukowcy Fizycy mówią, że nie wiedzą skąd  pochodzi ciemna energia a Albert Einstein już dawno pokazuje, że na sposobach myślenia ludzi. Ja napisałam ponad 4500 artykułów opartych na odkryciach naukowych że ciemnota ludzi oparta jest na braku rozumu w mózgu, a brak rozumu na słowach do oszukiwania i jest cisza. Widać, że zgadza się myślenie do oszukiwania. Jak bandyci przeczytali, że napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to natychmiast usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Dyrektorów opartych na rozumie i spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Medycyna mówi do ludzi którzy przeszli na wykonywanie czynności na słowach kłamców, że mają leki na komórki śmierci. Wypalanie nowotworów jest dowodem na to, że nie mają. Wraz z wypalaniem komórek śmierci wypalają komórki życia i mówią jak ktoś ma dużo komórek życia to przeżyje. Ludzie przyznający Nagrody Nobla nie widzą, że zmieniona anatomia to bandyta i ofiara. Ludzie nic nie mówią na to Kto jest Tym Kto powoduje, że anatomia się zmienia. Moją pasją jest mózg bo kocham rozum. Odkryłam, że to mózg wykonuje wolę jego Konstruktora i wprowadza oszusta na umysł oparty na braku rozumu i energię na jakiej ma zmienioną anatomię na opartą na braku rozumu. Ludzie kościoła mówią, że jest ich miliardy modlących się do Boga, a nie mówią, że nie chcą wypowiadać słów Boga. Oszuści w kościołach mówią, że Boga trzeba prosić jak nie chce się cierpieć i mówią, że to On zadaje cierpienie i śmierć. Oszuści ludzie władzy natychmiast usunęli Dyrektorów w Departamencie Zdrowia którzy chcieli żeby ludzie żyli, a mówią, że Bóg nie umiał stworzyć ciała bo ludzie cierpią genetycznie. Wskazuję, że genetyka to energia życia oparta na słowach Stwórcy, a energia śmierci to energia oparta na sposobach myślenia ludzi jak mówi to Albert Einstein a ja, że te sposoby myślenia są oparte na braku rozumu w mózgu. Odkryłam, że umysł oparty na braku rozumu jest z nabycia w mózgu u ludzi oszukujących innych ludzi i inne stworzenia. Odkryłam, że skutkiem wykonywania słów oszustów jest nabycie braku rozumu w mózgu i na nim energii uśmiercającej życie.  
                                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz