środa, 10 maja 2017

ZMIENIONA ANATOMIA WYKONUJE CZYNNOŚCI NA NARZUCONYCH SŁOWACH

Anatomia jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Anatomia jest zmieniona na innych słowach jak są w naturze mózgu. Anatomia to odczuwanie oparte na słowach jakie są w naturze mózgu, a zmieniona anatomia to odczuwanie oparte na słowach narzuconych przez człowieka. Umiał Stwórca stworzyć człowieka. Cierpiące ciało to zmienione ciało na słowach narzuconych w mózgu. Ciało cierpi na słowach do oszukiwania bo jest oparte na słowach do uczciwego postępowania. W mojej książce pt. " Rozwój doskonały" w ramce podaję, że anatomia jest oparta na właściwym postępowaniu. Jeden z moich klientów powiedział do mnie ażebym napisała co to jest właściwe postępowanie. To właściwe postępowanie to uczciwe postępowanie. Systemy neurologiczne oparte na prawdzie to systemy neurologiczne na jakich człowiek uczciwie się zachowuje. Nasz Stwórca stworzył nas uczciwymi. Skonstruowany przez Stwórcę mózg wykazuje zmienioną anatomię człowieka na narzuconych słowach i odkryłam, że jest to źle zachowujący się człowiek. Człowiek dobrze i źle zachowujący się to energia oparta na słowach. Na słowach opartych na prawdzie jesteśmy energią jaka wykazuje nas dobrze zachowującymi się a na słowach opartych na kłamstwie jesteśmy energią jaka wykazuje nas źle zachowującymi się. Energia powoduje, że się ruszamy, a na energii opartej na kłamstwie dochodzi do stanu, że człowiek przestaje poruszać się bo umarł. To słowa oparte na kłamstwie uśmierciły poruszającego się na prawdzie człowieka. Przed chwilą wróciłam z rozprawy sądowej z udziałem prokuratora. Prokurator występuje jak mamy do czynienia z przestępstwem. Wiedziałam, że może zamknąć mnie do więzienia albo tego na kogo wskazywałam, że jest złodziejem wymuszającym pieniędzy. Ten wymuszający pieniędzy zadaje cierpienie psychice opartej na zgodnej woli. W naturze wszyscy mamy takie same słowa i na nich wyrażamy zgodną wolę. Niezgodną wolę wyraża człowiek narzucający słowa oparte na kłamstwie i jego celem jest okradzenie człowieka. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucającego słowa, że jego słowa są do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że do okradania. Prokurator na rozprawie powiedział, że zgadza się z wszystkimi słowami jakie ja wypowiedziałam. Sąd ogłosił przerwę przed wydaniem wyroku i powiedział, że wysłuchanie wyroku nie jest obowiązkowe. Prokurator powiedział do mnie na korytarzu, że ja mam poczekać i wysłuchać wyroku, a on już idzie bo wie, że ja wygrałam.
Kiedy szłam na rozprawę przypomniał mi się Jezus występujący przeciwko narzucaniu słów. Ja robię to samo. Stojący na czele kościoła Kajfasz oskarżył Jezusa do stojącego na czele wymiaru sprawiedliwości Piłata za powodowanie niepokoju. Piłat miał wątpliwości i powiedział do Kajfasza ażeby zwrócił się do stojącego na czele władzy Heroda. Władza chce ażeby ludzie wykonywali jej wolę i Herod wydał wyrok na Jezusa. Odkrycia naukowe pokazują, że Kajfasz oskarżał Jezusa za powodowanie niepokoju. Ja wskazuję, że niepokój jest oparty na kłamstwie bo psychika oparta na prawdzie jest spokojna. Piłat wydał wyrok i po jakimś czasie popełnił samobójstwo. Samobójstwo jest oparte na słowach uśmiercających życie jakimi są słowa oparte na kłamstwie. W zgodzie z Jezusem mógł być ten kto wypowiada takie same słowa jak On. Zgodność słów jest oparta na takiej samej energii. Ja zrozumiałam cel przyjścia Jezusa na ziemię jakim było wystąpienie przeciwko ludziom kłamcom bo to złoczyńcy. Złoczyńcy mają zmienioną anatomię na narzuconych słowach. Stwórca chciał wskazać na skutki narzucania słów jakimi jest cierpienie i śmierć, gdyż nie ma możliwości zadania cierpienia ani śmierci przez kogoś, a trzeba samemu wypowiadać słowa z energią śmierci. Stwórcy nikt nie zrobił nic złego bo zło trzeba uczynić sobie samemu wypowiedzeniem słów opartych na energii zadającej cierpienie i śmierć. Ludzie zrobili sobie zło zgodzeniem się na wykonywanie słów opartych na kłamstwie. Wskazuję, że to decyzja człowieka powoduje wejście w energię zadającą cierpienie i śmierć. Wskazuję, że energia zawarta jest w słowach i jakie słowa taka energia. Wskazuję, że uczciwi ludzie wypowiadają słowa oparte na prawdzie i na nich mają energię opartą na prawdzie na jakiej odczuwanie jest na energii życia. Ja też weszłam w energię opartą na kłamstwie ale nie na tyle ażeby nabyć przekonań opartych na kłamstwie, gdyż wszystkie moje wystąpienia są dowodem na występowanie przeciwko kłamcy. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach bo mi się nie zgadza myślenie oparte na kłamstwie zapisane, że to prawo ludzi. Do komunii wysłali mnie rodzice i robi to większość, ale każdy kto ma rozum nie zgodzi się z tym, że człowiek udziela mu jakichś sakramentów. Wczoraj byłam na pogrzebie mojej siostry i na mszy zobaczyłam, że gdyby nie ludzie z poza rodziny to nikt z rodziny nie przyjął komunii nazywanej świętą. Za konduktem pogrzebowym szło się ponad dwa kilometry, gdyż to Warszawa i to wielki cmentarz i zauważyłam, że mój dziesięcioletni wnuk jest ciągle przy mnie. Moja córka powiedziała mi później, że on do niej powiedział, że babcia płacze i chodź mamo coś jej kupimy. Widziałam, że ma uczucia. Nie widać było żeby ktoś płakał, a mnie łzy same wychodziły. Mam znajomą Dyrektora zakładu pogrzebowego która mówi, że ludzie już dawno nie płaczą jak ktoś umrze. Zatem ludzie utracili uczucia. W słowach opartych na kłamstwie nie ma uczuć. Wskazuję, że to umieranie jest oparte na wykonywaniu czynności opartych na kłamstwie, a w kłamstwie nie ma uczuć.
Moją pasją jest wiedza i ona mnie doprowadziła do odkrycia, że nasza natura oparta jest na wiedzy. Ta wiedza jest w naturze naszego mózgu i wystarczy wypowiadać słowa oparte na prawdzie i ta wiedza nas prowadzi. To prowadzenie nas jest przez energię opartą na słowach. Ludzi opartych na kłamstwie też prowadzi energia ale oparta na kłamstwie i jest to zła energia. To ludzie weszli w złą energię wypowiadaniem innych słów jak są w naturze mózgu. Ludzie zadali sobie cierpienie i śmierć energią opartą na kłamstwie. Ludziom zmieniła się anatomia na słowach opartych na kłamstwie na złoczyńcę i wykonującego słowa złoczyńcy. Odkryłam doskonałość skonstruowanego mózgu, który wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu wprowadza na systemy neurologiczne na jakich człowiek ma zmienioną energię na opartą na kłamstwie. Odkryłam, że emocje kochania i miłości są zawarte w energii opartej na słowach jakie są w naturze mózgu i wszystkie stworzenia są na energii miłości na jakiej psychika jest szczęśliwa. Emocje kochania  to inna energia jak miłości gdyż oparta na kochaniu. Odkryłam, że na słowach opartych na prawdzie jest możliwość kochania tylko jednej osoby, gdyż więcej to już trzeba oszukiwać, że się kocha. Na kłamstwie oszukuje się dwie osoby lub więcej, że się je kocha. W słowach opartych na kłamstwie nie ma emocji kochania. Współżycie oparte na kłamstwie to prostytucja, a w prostytucji nie ma uczuć. Prostytucja to emocje oparte na kłamstwie. Emocje oparte na kłamstwie to cierpienie, a z czasem śmierć.

                                                                                                      Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz