piątek, 26 maja 2017

MÓZG WYKAZUJE WYKONYWANIE WOLI LUDZI NA UMYSŁOWEJ I PSYCHICZNEJ CHOROBIE

Psychika w stanie natury oparta jest na energii na jakiej oparte jest odczuwanie. To odczuwanie utrzymuje się na słowach jakie są w naturze mózgu. Mówi o tym odkrycie kodu genetycznego, że to przekład zapisów jakie są w naturze mózgu na czynności organizmu. Te czynności organizmu są wykonywane na systemach neurologicznych opartych na układzie genetycznym z pierwiastków. Na tym układzie genetycznym z pierwiastków oparte jest życie i utrzymuje się ono na myśleniu Stwórcy tego układu genetycznego pierwiastków. Mózg wykazuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu, że są do rozbieżnych celów i Naukowcy odkryli, że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne i że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne. Odkryłam, że to zróżnicowanie systemów neurologicznych jest oparte na zróżnicowanym myśleniu w mózgu. Odkryłam, że systemy neurologiczne oparte na układzie genetycznym pierwiastków są oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu na jakim oparty jest rozum człowieka. Odkryłam, że inne słowa mózg wykazuje na umysłowej chorobie i że na tej umysłowej chorobie człowiek funkcjonuje na systemach neurologicznych wykonującej narzucone słowa na jakich jest psychicznie chory i ma chore ciało. Odkryłam, że na tych narzuconych słowach oparte jest prawo ludzi i różne religie i że na tych słowach ludzie są umysłowo i psychicznie chorzy i mają chore ciała. Odkryłam, że energia na jakiej oparta jest psychiczna choroba i wszystkie choroby ciała to inna energia jak energia jaka jest w naturze człowieka na jakiej psychika i ciało są zdrowe i żyją. Odkryłam, że wykonywanie czynności na systemach neurologicznych opartych na umysłowej chorobie uśmierca życie. Odkryłam, że zmieniona anatomia od wykonywanych czynności za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla jest oparta na umysłowej chorobie. Widzi to również we wszechświecie Albert Einstein, gdyż mówi o energii śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty.

                                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz