poniedziałek, 1 maja 2017

CHORA PSYCHIKA I CIAŁO SĄ OPARTE NA WOLI CZYNIENIA ZŁA

Człowiek wykonuje czynności na wydanych przez siebie postanowieniach. Psychika i ciało są na energii życia na postanowieniach o wykonywaniu czynności dobra. Postanowienia o wykonywaniu czynności zła człowiek wykonuje na systemach neurologicznych na jakich wykonuje narzucone przez siebie słowa. Te narzucone przez człowieka słowa oparte są na woli czynienia zła. Mózg oddziela wolę czynienia zła od woli czynienia dobra. Wolę czynienia zła mózg wykazuje na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Ta wola czynienia zła ma inne systemy neurologiczne, a co pokazuje odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne. Widać zatem, że Stwórca do wykonywania narzuconych słów stworzył inne systemy neurologiczne. Człowiek na wykonywaniu czynności na tych systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu uśmierca swoje życie gdyż te systemy neurologiczne wchodzą w systemy neurologiczne oparte na energii życia i wprowadzają w ich miejsce uśmiercanie życia. Widzi to dr Deepak Chopra gdyż pisze, że komórka się pomyliła i zaczęła tworzyć nowotwór, a ja dr Deepakowi Choprze jeśli mnie czyta wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że zmora pamięci o jakiej pisze, że medycyna nie ma na nią leku to narzucone słowa które mają swoje systemy neurologiczne ze swoimi komórkami, ale w których nie ma życia. Wskazuję, że te komórki w których nie ma życia są oparte na woli czynienia zła.
Psychika i ciało są oparte na systemach neurologicznych opartych na woli czynienia dobra. Na słowach opartych na prawdzie wykonujemy czynności dobra, a na słowach opartych na kłamstwie wykonujemy czynności zła. Wskazuję, że wykonywanie czynności zła narzuca kłamca i że przeciwko tym ludziom wystąpił nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa i wskazał, że na kłamstwie oparte są organy władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Ludzie kościoła mówią, że wierzą w Boga, a nie wypowiadają słowa Boga. Wiara w Boga oparta jest na kłamstwie, a słowa Boga oparte są na prawdzie. Ludzie władzy kłamią, że mają prawo do ludzi i do mienia jakie jest w naturze i do mienia jakie mają ludzie. Kłamca jest oparty na woli czynienia zła i ludzie którzy chcą wykonywać to prawo zgadzają się na czynienie zła. Ja pracowałam w tym prawie i w jakimś stopniu je wykonywałam, ale prowadząc firmy prowadziłam je na swoim myśleniu. Moi pracownicy nie raz mówili, że ja im każę postępować inaczej jak mówi prawo, a ja im mówiłam, że kiedyś będzie tak jak ja mówię bo tak jest prawidłowo. Nie spodziewałam się, że wymiar sprawiedliwości ma przekonania oparte na kłamstwie, ale nie wszyscy bo mam wygrane z Ministrem Finansów, a to władza, a Sędziowie stali po mojej stronie. Ci Sędziowie którzy przeciwko mnie wystąpili to kłamcy którym zgadza się myślenie kłamców ludzi władzy. Sędziowie tak jak wszyscy ludzie w innych zawodach opierają się na woli czynienia dobra lub zła. Tym się różnimy jako ludzie, że jedni z ludzi wyrażają wolę czynienia dobra, a inni wolę czynienia zła. Wskazuję, że dokąd nie wypowiadaliśmy słów wszyscy wyrażaliśmy wolę  czynienia dobra i wskazuję, że odkąd zaczęliśmy wyrażać wolę czynienia zła mózg wprowadził nas na systemy neurologiczne oparte na woli czynienia zła na jakich człowiek jest zmieniony na złoczyńcę. Wskazuję, że to odtąd od kiedy w mózgu jest umysł oparty na woli czynienia zła człowiek jest na zmienionej anatomii opartej na systemach neurologicznych opartych na woli czynienia zła. Wskazuję, że anatomia jest oddzielona na systemach neurologicznych opartych na woli czynienia dobra. Wskazuję, że ta oddzielona anatomia oparta na systemach neurologicznych na woli czynienia dobra to jest genetyka, a zmieniona anatomia oparta na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje czynności zła to nie jest genetyka. Złoczyńca to nie jest genetyka. Genetyka to dobroczyńca i nie pierwszy już raz dziękuję profesorowi James Tomaz-Morais z Anatomii Humana na Uniwersytecie w Brazylii za wpisanie mnie na listę anatomizando. Anatomizando to mózg dobroczyńcy. Ten mózg dobroczyńcy to nasza natura.
Mózg Dobroczyńcy wykazuje złoczyńcę na zmienionej anatomii. Psychika i ciało na zmienionej anatomii cierpi i umiera bo dla psychiki i ciała wykonywanie czynności dobra jest normalnym.

                                                                                                     Barbara Paul

   

                                                                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz