poniedziałek, 29 maja 2017

GENIUSZ I DEBIL OPARCI SĄ NA SŁOWACH

Na rozumie w mózgu wszyscy są geniuszami. Inne słowa mózg wykazuje na innym umyśle i na nim są różnego rodzaju umysłowo chorzy ludzie. Geniusz i debil oparci są na słowach. Geniusz i debil wykonują czynności na systemach neurologicznych, ale różnych. Geniusz wykonuje czynności na systemach neurologicznych opartych na rozumie w mózgu. Debil wykonuje czynności na systemach neurologicznych opartych na słowach wykazywanych przez mózg, że są do rozbieżnych celów. Debil na tych systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach jest powykręcany w różne możliwe strony bo to inna energia. Albert Einstein to geniusz który widzi, że energia śmierci jest oparta na słowach o których pisze, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Albert Einstein nie znał odkrycia naukowego które pokazuje, że mądry i głupi są oparci na innej energii. To wielkie odkrycie należy do Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon. Nie dostali oni Nagrody Nobla i ja nie dostałam za ogromnie wiele odkryć, ale ja nie chcę Nagrody Nobla od ludzi którzy nie mają rozumu. O odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon przeczytałam w roku 2004 i od razu widziałam, że Ci Naukowcy odkryli w mózgu to samo co ja w prawie ludzi. Moi klienci przychodzili do mnie z ich problemami i wskazywali na przepis prawa przy pomocy którego wyrządzono im krzywdę. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucane zachowania i problemy. Moi klienci mieli problemy a przyczyną ich problemu były narzucone słowa zapisane, że to prawo. Ten narzucający słowa to oszust, a wykonujący jego słowa ma problemy bo oszust go okradł. Naukowcy odkryli, że wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne, czyli słowami oszusta i wykonującego słowa oszusta. Odkryłam, że na nich jest zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla, że się zmienia od wykonywanych czynności. Ta zmieniona anatomia to ciało oparte na słowach oszusta i wykonującego słowa oszusta. Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia jacy tam byli w roku 2011 nie byli oszustami bo zgadzały im się moje odkrycia, że życie jest oparte na rozumie, a śmierć na braku rozumu. Kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to oszuści usunęli z Departamentu Zdrowia Dyrektorów którzy mieli rozum i zatrudnili Dyrektorów którzy nie mają rozumu. Medycyna jest oparta na słowach oszustów bo są przy władzy i biorą wynagrodzenia od oszustów.  Dyrektorzy którzy reagowali na moje odkrycia chcieli zdrowia i życia ludzi bo co jakiś czas przysłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. To czego oczekiwałam to wypowiadanie przez ludzi słów na jakich oparte jest życie, a władza chce uśmiercać. Mordercy usunęli z Departamentu Zdrowia Dyrektorów którzy chcieli życia a na wysłany przeze mnie artykuł, że nie zmienili nazwy Ministerstwa Zdrowia na Ministerstwo Śmierci przysyłają mi pozdrowienia. To Ministerstwo śmierci zajmuje się przekierowywaniem komórek śmierci na inny organ ciała. To Ministerstwo Śmierci zajmuje się wypalaniem komórek śmierci a debil zostaje. Ministerstwo śmierci nie wypala umysłu na jakim oparty jest debil. Stany ludzi debilów są różne, gdyż w zależności od ilości słów opartych na kłamstwie wprowadzonych do mózgu. Debil oparty jest na innej energii  jak geniusz. Stwórca którego znamy jako Jezusa stworzył nas na Jego genialnym umyśle i jeszcze przyszedł nas ostrzec przed wykonywaniem słów na jakich jest się debilem. Debile na Niego napadli i przybili Go do krzyża. Na mojej stronie na Facebooku od czasu do czasu wchodzą ludzie z twarzami debilów i trzymają krzyże. Debile nigdy nie mówią kto to zrobił. Debile pokazują różne twarze osiągniętego przez ludzi debilizmu i wskazują na dzieci, że one przyszły od Boga. Ja wskazuję, że stan ludzi stworzonych przez Boga oparty jest na systemach neurologicznych opartych na rozumie. Wskazuję, że debil funkcjonuje na systemach neurologicznych na jakich wykonuje narzucone przez siebie słowa. Tylko głupiec nie widzi głupich ludzi na energii w nich z nabycia opartej na braku rozumu w mózgu. Ludzie którzy przeszli na wykonywanie słów kłamców nabyli twarzy debilów. Debil ma różne odmiany w zależności od słów jakie ma z nabycia na jakich jest imbecylem, idiotą, kretynem, matołem i są synonimy do słowa debil jak głupek, przygłup, dureń. głupol, szajbus. Debil mówi, że wierzy w Boga, a Geniusz wypowiada słowa Boga.

                                                                                                           Barbara Paul                                                                                                    


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz