wtorek, 2 maja 2017

WYKONYWANIEM NA ENERGII SŁÓW WYKONUJEMY JE DLA SIEBIE

W stanie natury wykonywaliśmy czynności na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Na tej energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków wykonywaliśmy słowa Stwórcy i wykonywaliśmy je dla siebie. Na tych słowach Stwórcy psychika była szczęśliwa, oparta na emocjach miłości i kochania, a człowiek wykonywał doskonałe rzeczy, pięknie śpiewał, grał, malował, rzeźbił, itd.
Od czasu wypowiadania przez ludzi innych słów ludzie wykonują dla siebie te słowa na energii jaka jest w systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach. Zatem na tej energii opartej na narzuconych słowach wykonujemy dla siebie zło. To zło jest zawarte w narzuconych słowach. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucone słowa, że są do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że w nich jest zawarta wola czynienia zła. Odkryłam też, że w słowach Stwórcy zawarta jest wola czynienia dobra. Stwórca chce ażebyśmy się kochali, byli szczęśliwi i wykonywali czynności dobra. Inaczej chcą ludzie narzucający słowa oparte na kłamstwie i Stwórca im pozwala na wykonywanie ich słów, ale na innym umyśle i innej energii. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to energia wykonująca słowa złoczyńcy. W słowach złoczyńcy zawarta jest wola czynienia zła. Po moim występowaniu w sądach w obronie cierpiących ludzi widziałam, że to cierpienie zadały im słowa zapisane, że to prawo ludzi. Ci ludzie wskazywali mi na przepis prawa za którego nie wykonywanie ich oskarżyli. Te słowa zapisane w tym przepisie to słowa przy pomocy których okradziono ludzi. Zatem widziałam słowa złodzieja i nie zgadzającego się ze słowami złodzieja mojego klienta. Z czasem zauważałam słowa ludzi którzy mówili, że chcą wykonywać prawo ludzi a inni, że nie chcą. Jeśli ktoś mnie pytał czy potrafię wykorzystać prawo to mówiłam, że potrafię, ale tego nie robię. Dobrze, że mam takie przekonania bo gdybym wykorzystywała to weszłabym w słowa złoczyńcy i zmieniłaby się moja anatomia. Zarobiłabym pieniądze, ale nie warto, a przede wszystkim nie wchodzę w słowa złoczyńcy. Ja odrzucam słowa złoczyńcy tak samo jak mózg. Też weszłam w słowa złoczyńców bo kimś takim jak Stwórca się nie utrzymałam, ale cieszę się, że wycofałam się z wykonywania słów złoczyńców. Do sądów piszę, że proszę o nadesłanie mi dokumentu na prawo do mnie, czyli mojego mózgu, psychiki i ciała. Nie przysyłają, a zatem nie opierają się na prawie do człowieka, a nazywają słowa oszustów prawem. Mózg oszukać się nie dał i wykazuje oszusta na energii na jakiej wykonuje dla siebie słowa oszusta. Człowiek wykonywaniem słów opartych na kłamstwie wprowadza w siebie energię opartą na kłamstwie i wprowadza energię opartą na kłamstwie w miejsce energii opartej na prawdzie. Skutek to wprowadzenie energii śmierci w miejsce energii życia. To samo dotyczy wszystkich innych decyzji. Decyzje oparte na kłamstwie mają swoją energię opartą na kłamstwie. Ludzie nauki, władzy, kościoła milczą na temat tego, że jest energia oparta na kłamstwie, a Albert Einstein na nią wskazuje i prawidłowo mówi, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi. Ja wskazuję, że te sposoby myślenia ludzi można poznać w ustanowionym przez nich prawie, że to sposoby oszukiwania ludzi i że celem tego oszukiwania jest okradzenie z pieniędzy. To jest rozbieżny cel narzucającego słowa jaki wykazuje mózg. W słowach opartych na kłamstwie zawarty jest cel jaki ma złoczyńca narzucający słowa. Ten cel to widać w utworzonym budżecie państwa i kościoła. Ci ludzie nie pracowali, a mają przy pomocy narzucania słów do oszukiwania. Ludzie władzy oszukują przy pomocy nazwania słów do oszukiwania prawem, a ludzie kościoła przy pomocy nazwania słów do oszukiwania wiarą w Boga. Ludzie którzy wierzą w te słowa oszustów przynoszą im pieniądze i widać, że dużo jest ludzi wierzących w słowa do oszukiwania po budżecie państwa i kościoła. Ile ci ludzie mają pieniędzy na mordowanie ludzi na wojnach. Mordercy mówią, że to ludzie z innych krajów na nich napadali, a ludzie nie zrobili nic złego ludziom z innych krajów ażeby oni mieli za co napadać na nich. To ludzie władzy oszukują się z innymi władcami a ludzie giną bo dali pieniądze na mordowanie. Stwórca bez wątpienia wiedział o celu oszustów jakim jest przejęcie Jego mienia. Ja wskazuję, że w mózgu mamy te narzucone słowa i na nich energię na jakiej dla siebie wykonujemy narzucone słowa. Uprawianie seksu na narzuconych słowach to wprowadzanie w siebie energii zawartej w narzuconych słowach, a ta wprowadzona w siebie energia zadaje nam cierpienie i śmierć. Seks na narzuconych słowach to nie jest połączenie na emocjach kochania. Seks jest oparty na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków opartym na słowach Stwórcy seksu. Stwórca stworzył seks dla kochających się ludzi na Jego słowach. Na innych słowach ludzie są na różnych emocjach, a różne emocje oparte są na kłamstwie, a na kłamstwie ludzie się kłócą. Kłótnie są oparte na złej energii. Na złej energii człowiek ma zmienioną anatomię na złoczyńcę i wykonującego słowa złoczyńcy.  Rodzice się wtrącają do uczuć dzieci i potrafią wybierać męża czy żonę, a to jest stosowaniem przemocy na uczuciach. Nie wolno słuchać wtrącającego się do uczuć. Jesteśmy stworzeni na uczuciach a nie narzuconych słowach przez rodziców czy innych ludzi. Rodzice czy inni ludzie mogą mieć rację ostrzegając, ale trzeba odróżnić emocje kochania od emocji jakie ma w sobie kłamca. To w słowach Stwórcy są emocje kochania i trzeba je wyczuć w słowach. Emocje kochania to połączenie na słowach Stwórcy bo w nich są emocje kochania.
Ludzie kłamią po zawarciu związku małżeńskiego również, ale nasze uczucia wiedzą jak nas się oszukuje i nie wolno się zgadzać ze słowami oszusta bo uczucia będą cierpiały. Jak ten nas kochający nas oszukuje to niech sobie idzie do oszustów. Nie mówi się, że żyje się z oszustem dla dzieci bo dzieci też nauczą się oszukiwania. Dzieci niech będą z tym z kim chcą gdyż jeśli wolą oszusta niech idą. To przykre, ale ten kto kłamie nie kocha a jak nie kocha to zadaje cierpienie. Nie dawać dobra dla człowieka który zadaje cierpienie. Jak przeprosi to wybaczyć, a jak zrobi to jeszcze raz to nie wybaczać.

                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz