sobota, 20 maja 2017

MEDYCYNA KŁAMIE, ŻE ZNALAZŁA LEK NA KOMÓRKI ŚMIERCI

Medycyna kłamie, że wynalazła lek na komórki śmierci bo to co robi to przekierowuje komórki śmierci na niszczenie innego miejsca ciała. Medycyna nazywająca się Ministerstwem Zdrowia przysyła mi pozdrowienia na moje wskazywanie, że wykonywanie czynności na myśleniu władzy uśmierca życie. Ludzie władzy zajmujący się uśmiercaniem życia nie tylko ludzi usunęli z Departamentu Zdrowia dwóch Zastępców Dyrektora, którzy przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania na moje wskazywanie na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon na systemy neurologiczne oparte na słowach jakie są w naturze mózgu, że na nich oparte jest życie i na systemy neurologiczne wykonujące wolę człowieka, że na nich oparta jest śmierć. Świadomi mordercy spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Ludzie z Komitetu Neurobiologii Polskiej Akademii Nauk milczą na przysłane przeze mnie ponad 4500 artykułów pokazujących, że komórki życia są w słowach jakie są w naturze mózgu, a komórki śmierci w wypowiadaniu innych słów. Milczy Psychiatria Polska. Milczy Instytut Nenckiego PAN, milczy Centrum Fizyki Teoretycznej, milczy Instytut Fizyki PAN, milczy Prezydent Harvardu. Milczy zajmujący się kłamstwem Uniwersytet Kalifornia. Uniwersytet Cambridge przysłał mi około 4000 podziękowań ale nigdy nie zareagował na to co piszę. Moskiewski Uniwersytet im. Łomonosowa odsyła moje odkrycia, a Departament Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia przysyła mi pozdrowienia na moje wskazywanie o świadomym uśmiercaniu ludzi. Ludzie dają pieniądze dla ludzi którzy świadomie ich uśmiercają i produkują broń do ich zabijania.
Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wskazał, że ludzie narzucający słowa to świadomi mordercy. Wymiar sprawiedliwości milczy tak samo jak wszyscy inni świadomi mordercy ludzi. Jak Sędzia Trybunału Konstytucyjnego Lech Morawski powiedział w Oksfordzie, że politycy i sędziowie biorą łapówki to widać jakiego napadu dokonują na niego złodzieje i mordercy ludzi.
 Złodzieje i mordercy wymyślili słowa i nazwali je prawem i wiarą w Boga i tymi słowami uśmiercają życie na ziemi. Albert Einstein już dawno wskazuje, że energia śmierci jaka grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę oparta jest na sposobach myślenia ludzi. Ludzie nazywający siebie naukowcami nie ogłaszają, że mózg odrzuca narzucone słowa na umysłową i psychiczną chorobę. Mordercy od kilku miesięcy przestali wpisywać moje odkrycia w Google, oszukują na moim Blogu, że prawie nikt nie chce czytać o moich odkryciach i to samo robią na Twittrze.               Ludzie przyznający Nagrody Nobla nie ogłosili przy przyznanej Nagrodzie dla Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, że jest oparta jest na myśleniu złodziei i bandytów.                                                                  
                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz