środa, 10 maja 2017

TEN W KOGO SŁOWACH SĄ EMOCJE MIŁOŚCI I KOCHANIA TEN NIE CZYNI ZŁA

W słowach Stwórcy zawarte są emocje miłości i kochania i te słowa są naszą naturą. Te emocje miłości i kochania to energia jaka jest w naturze wszechświata. Ta energia w jakiej zawarte są emocje miłości i kochania to energia jaką ma w sobie Stwórca. To Stwórca z tej energii wykonał kochających się ludzi i opartych na emocjach miłości do innych ludzi i do innych stworzeń. Widzimy jak zwierzęta naturalnie tulą się do siebie. To energia miłości tuli do siebie stworzenia oparte na tej energii. Ludzie kościoła mówią, że Bóg jest miłością i przebacza, a zatem oni nie mają emocji miłości. Ludzie z Jezus Daily pokazują na mojej stronie kalekie dzieci i są to ludzie którzy widać, że przy pomocy słowa Amen napadają na mnie. Niezliczona ilość ludzi z Jesus Daily pokazuje na mojej stronie na której piszę o słowach Boga, że nie chce o nich słyszeć. Nie chce słyszeć o słowach Boga ten kto nie ma emocji miłości i kochania, a nie ma emocji miłości i kochania ten kto wypowiada słowa z inną energią. Przedstawiciel Koranu który był na mojej stronie wprowadzał słowa ze złą energią. Kiedy usunęłam go z mojej strony to pisał do mnie, że chce być ze mną w przyjaźni i że płacze z powodu mojej decyzji o usunięciu go spośród moich znajomych. Ci ludzie przedstawiciele religii zobaczyli, że wypowiadam słowa Boga i postanowili zaburzać moje słowa ich słowami ze złą energią. Przedstawiciel Koranu pisze, że chce być moim przyjacielem, a napisał do mnie, że na słowach jakie wypowiadam zobaczę diabła. Kalekie dzieci jakie pokazują z Jezus Daily to nie jest energia miłości ani kochania na jakiej stworzył nas nasz Stwórca. Stwórca ze swojej energii wytwarza piękno. Ludzie ze złą energią niszczą piękno natury wprowadzaniem w nią złej energii jaką ma w sobie złoczyńca. Energia oparta na słowach Stwórcy to energia na jakiej człowiek ma doskonałą mowę ciała. Mowa ciała to energia zawarta w słowach i energia zawarta w słowach Stwórcy to doskonałość jaka jest wszędzie w naturze wszechświata. Pisze do mnie ogromna ilość ludzi, że mnie kocha i piszą też ludzie którzy nie chcą słuchać o słowach na jakich są stworzeni. Ludzie którzy piszą do mnie, że mnie kochają czują emocje miłości i kochania w moich słowach ale nie ma możliwości kochania więcej jak jednej osoby. Emocje kochania to inna energia jak emocje miłości.
Wskazuję na ogromną ilość ludzi wypowiadających słowa nienawiści. Stwórca wyodrębnia w skonstruowanym przez Niego mózgu słowa z energią nienawiści. Te słowa z energią nienawiści to słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Odkryłam, że słowa z energią nienawiści Stwórca wykazuje na systemach neurologicznych na jakich wykonuje czynności człowiek wypowiadający inne słowa jak Stwórca. Odkryłam, że na tych systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu człowiek ma zmienioną mowę ciała na opartą na złej energii i że jest to złoczyńca. Ofiara to człowiek wykonujący słowa złoczyńcy. Kiedy napisałam, że narzucone zachowania i problemy jakie Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów, że to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to ludzie wypowiadający inne słowa usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce Dyrektorów, którzy reagowali na moje odkrycia i z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon przestały do mnie przychodzić podziękowania. Moje odkrycia dowodzące, że wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu ma emocje nienawiści przestali wpisywać w Google a na moim Blogu wykazują, że z ponad dwustu krajów świata tylko kilku ludzi czyta. Kiedy zauważyłam, że oszukują to zaczęłam sobie wypisywać kraje z których ludzie wchodzą na mojego Bloga i mam ich wypisanych ponad dwieście. Z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu tego co piszę w nie jednym tygodniu a kiedy zobaczyli, że odkryłam, że są złymi ludźmi to wymazali wszystkich ludzi którzy byli u mnie jako Obserwatorzy. Wprowadzają ludzi zajmujących się prostytucją. Wymazali profesora z Uniwersytetu w Brazylii James-Tomaz -Marais o którym wcześniej zawiadomili, że wpisał mnie na listę anatomizando. To profesor z Anatomii Humana. Profesor z Anatomii Humana na Uniwersytecie Harvard Antone BCsoka został wymazany u mnie z Twittera, Wymazana została ogromna ilość przyzwoitych ludzi którzy mają po ponad miliard i dwa Obserwatorów jak m.in. Heatthy YOU (psychika, terapia) 1.440.000.000 czy Jobs 2.160.000.000. Wskazuję, że w tej chwili na moim Blogu wykazują, że czyta mnie dwie osoby. Utrzymują się u mnie Wielcy ludzie jak John Belmont prof. Medycyny Genetycznej, pediatra, Takeda_Hroyuki profesor Fizyki o dużych osiągnięciach naukowych. Wskazuję, że ja opieram się na odkryciach naukowych, a ludzie do których wysłałam ponad 4500 moich artykułów milczą. Ludzie władzy płacą z ukradzionych ludziom pieniędzy za wymazywanie ludzi czytających o moich odkryciach i nie publikowanie ich. Wskazuję na energię śmierci o której Albert Einstein mówi, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach. Wskazuję, że to źli ludzie mają w sobie złą energię i że ta zła energia zatopiła Atlantydę, a Naukowcy w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Wskazuję na Naukowców w programie "Album nazistów", że mówią, że ci ludzie powinni mieć twarze potworów, a mają ludzkie twarze. Wskazuję na program "Teologowie w służbie Hitlera", że Naukowcy mówią tam, że myśleli, że Teologowie to autorytety moralne, a oni pierwsi wstąpili do Hitlera. Wskazuję, że te twarze potworów to zmieniona anatomia o energię opartą na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Ci źli ludzie okradają ludzi przy pomocy nazwania ich słów ze złą energią prawem i wiarą w Boga. Ci źli ludzie kościoła błogosławili ludzi bandytów którzy szli mordować ludzi na organizowanych przez nich wojnach. Ludzie bandyci strzelają do ludzi a w kościołach mówią, że tych zabitych Bóg powołał do siebie. Ja wskazuję, że w słowach Boga nie ma energii śmierci i że to nie Bóg błogosławi morderców a ludzie dla których mordowanie ludzi jest normalnym. Mordercy o mieniu Boga mówią, że jest ich mieniem a ja wskazuję, że w mieniu Boga zawarte są Jego słowa. Wskazuję, że w energii zawarte są słowa i że energia śmierci zawarta jest w słowach złoczyńcy wypowiadającego inne słowa jak Stwórca. Ludzie w kościołach mówią, że zmarli idą do lepszego świata Boga, a ja pytam czy ten świat w którym jesteśmy stworzyli mordercy? Śmierć jest oparta na słowach z energią śmierci. Energia śmierci jest w słowach wypowiadającego inne słowa jak Bóg i u wykonującego inne słowa jak słowa na jakich stworzył nas Bóg. Wskazuję, że Bóg nie tylko stworzył nas na Jego słowach, ale jeszcze przyszedł nas ostrzec przed wykonywaniem słów morderców. Wskazuję, że nie chcieli mordować ludzi Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy w roku 2011 zareagowali na moje wskazywanie na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że energia życia oparta jest na słowach Stwórcy, a energia śmierci na wypowiadaniu innych słów. Wskazuję, że mordercy usunęli z Ministerstwa Zdrowia Dyrektorów którzy chcieli zdrowia i życia ludzi, ale nie przestali oszukiwać, że są Ministerstwem Zdrowia bo na innych słowach jak zdrowie jest Ministerstwo Śmierci. Mordercy doskonale wiedzą co odkryłam i doskonale wiedzą że Stwórca stworzył nasze odczuwanie na wypowiadaniu prawdy. Mordercy wypowiadają słowa oparte na kłamstwie. To morderca wyszedł z psychiki odkrytej przez Zygmunta Freuda. Zygmunt Freud dobrze nazwał odkrytą przez niego psychikę naturą, gdyż nazwał podświadomością. To złoczyńcy nazwali naturę podświadomością, gdyż natura to świadomość. Człowiek wypowiadający słowa Stwórcy jest świadomy. Człowiek wypowiadający słowa kłamcy jest nieświadomy. To psychika jest świadoma lub nieświadoma. Psychika na słowach jej Stwórcy jest świadoma. Psychika na słowach oszusta i wykonującego słowa oszusta jest nieświadoma.
Oszust nie ma emocji miłości ani kochania, a ma emocje nienawiści. Cierpienie i śmierć zadaje ten kto nienawidzi. Tam gdzie ludzie mają w domach oszusta tam ich psychika cierpi. Wszędzie tam gdzie są oszuści psychika cierpi. Oszuści na organizowanych przez nich wojnach uśmiercają życie bo mają w sobie energię nienawiści.

                                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz