środa, 17 maja 2017

CIEMNOTA LUDZI POLEGA NA TYM, ŻE CI KTÓRYCH WYBIERAJĄ USTANAWIAJĄ DLA NICH ICH SŁOWA PRAWEM

Naukowcy Fizycy mówią, że nie wiedzą skąd pochodzi ciemna energia, a ja wskazuję, że z ciemnoty ludzi. Ludzie są stworzeni na energii i na energii opartej na rozumie są mądrzy. Na energii opartej na kłamstwie ludzie są ciemni. Naukowcy Fizycy mówią, że mało wiedzą o energii, gdyż znają tylko rzeczywistą, czyli tą opartą na rozumie. Naukowcy mówią, że nie znają ciemnej energii, czyli tej opartej na braku rozumu. Energia na jakiej człowiek jest światły oparta jest na rozumie, a energia na jakiej człowiek jest głupi oparta jest na braku rozumu. Naukowcy mówią, że nie wiedzą skąd pochodzi ciemna energia, a Albert Einstein wie, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Albert Einstein oparty był na rozumie. Albert Einstein wyszedł z rozumu wytworzeniem bomby atomowej i bardzo tego żałuje. Ja wskazuję, że wykonywanie czynności zła to wprowadzanie w siebie złej energii. Albert Einstein też stwierdza, że kobiety tylko w życiu przeszkadzają, a ja mówię że te oparte na braku rozumu bo nie mają wiedzy. Seks potrafi uprawiać każdy, ale trzeba uważać z kim ażeby nie wejść w związek z brakiem rozumu.
Niezwykła ciemnota ogromnej ilości ludzi to wybieranie kłamców na swoich przywódców. Ciemny człowiek wybiera na przywódcę ciemnego człowieka, a człowiek oparty na rozumie nie wybiera sobie jako przywódcy człowieka. Poznałam prawo ludzi, że to prawo oszustów i że ustanowili swoje słowa do oszukiwania prawem dla ludzi którzy ich wybrali. Na moim rozumie odbierałam ukradzione moim klientom pieniądze, a jak się przyznałam, że to na rozumie to Naczelny Sąd Administracyjny wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Ja wskazuję, że w naturze mózgu jest tylko rozum i na nim energia jaka jest w naturze wszechświata. Albert Einstein po energii uśmiercającej życie mówi, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Wskazuję, że naszemu mózgowi opartemu na rozumie głupota się nie zgadza i wykazuje ją na braku rozumu. Prawdomówny jest mądry, a kłamca jest głupi. Wskazuję, że każdy ma swoją energię na jakiej Prawdomówny wie co robi, a kłamca idzie i nie wie dokąd idzie i nie wie co robi. Na wykonywaniu słów kłamców ludzie są w szpitalach psychiatrycznych, domach dla bezdomnych, przytułkach, różnych innych szpitalach i wszyscy leczą się z energii opartej na braku rozumu.
Mózg oddziela słowa na jakich ludzie ustanowili prawo na innej osobowości jaką jest osobowość oparta na braku rozumu.
Sędzia Trybunału Konstytucyjnego Lech Morawski powiedział w Oksfordzie, że prawo jest niejasne, a ja mówię, że to na braku rozumu i że dla mnie na rozumie wszystko jest jasne.
Ludziom uczącym się prawa ludzi przekazuję, że jak się nauczą tego prawa to nabędą umysłu opartego na braku rozumu. Prawo oparte na rozumie mamy w naturze mózgu i nie trzeba się go uczyć, a wypowiadać słowa oparte na prawdzie i się wie. Na Facebooku otrzymałam komentarz, że ten ktoś mówi, że nie wie co ja biorę, ale chciałby to mieć. Odpisałam mu, żeby nie wykonywał słów kłamców bo mamy szczęśliwe odczuwanie, a kłamcy mają w sobie nienawiść i niszczą szczęśliwe naturalne odczuwanie. Kłamcy niszczą naturalne szczęśliwe odczuwanie namawianiem na wykonywanie czynności na ich emocjach nienawiści. Ludzie kościoła trzymają krzyże i pokazują straszne kalectwa i choroby ludzi, a ja mówię, że to na emocjach nienawiści. Nasze ciała Stwórca stworzył na emocjach miłości. Emocje miłości to wspaniała energia jaką bucha cały świat natury.

                                                                                                  Barbara Paul
                                                                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz