czwartek, 18 maja 2017

ŻYCIE JEST OPARTE NA ROZUMIE W MÓZGU

Mówi się, że życie to serce, ale to serce utrzymuje się na rozumie w mózgu. Serce jest oparte na systemach neurologicznych a systemy neurologiczne na układzie genetycznym pierwiastków, a układ genetyczny pierwiastków na rozumie w mózgu. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że emocje nie istnieją bez rozumu w mózgu który nie zna słów. Serce oparte jest na emocjach a emocje nie istnieją bez rozumu w mózgu który nie zna słów. Serce to kochanie, a zatem emocje jakie nie istnieją bez rozumu w mózgu który nie zna słów to miłość i kochanie. Serce jest oparte na układzie genetycznym pierwiastków, a układ genetyczny pierwiastków na rozumie w mózgu. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu nie zna słów, a ja odkryłam, że to nasze stworzenie oparte jest na mózgu który nie zna słów bo mózg zna słowa ponieważ inne słowa jak słowa na jakich jest oparty wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Odkryłam, że na tych słowach do rozbieżnych celów oparta jest śmierć. Odkryłam, że człowiek żyje jeśli wypowiada słowa na jakich oparte jest życie. Te słowa na jakich oparte jest życie to słowa Stwórcy mózgu i układu genetycznego pierwiastków. Na układzie genetycznym pierwiastków oparte jest życie, ale ono utrzymuje się na słowach jakie są w naturze mózgu. Te słowa jakie są w naturze mózgu człowiek zaczął wypowiadać jak się nauczył wypowiadania słów. Naukowcy odkryli, że ludzie są w naturze przygotowani do wypowiadania słów. Wszyscy ludzie mają w naturze mózgu te same słowa Stwórcy i te same słowa wyrażają w różnych językach, ale wszyscy bez względu na język w jakim mówimy wiedzą, że kwiaty są kwiatami, że góry są górami, że rzeki są rzekami, itd. Na Facebooku ludzie pokazują zdjęcia i wszyscy ludzie bez względu na język w jakim mówią wiedzą co jest na przedstawianym zdjęciu. Natura to obrazy. Stwórca mówi obrazami, ale też wypowiada słowa i powiedział ponad 2000 lat temu jak był na ziemi, że stworzył nas na Jego słowach opartych na prawdzie. Podświadomość to obrazy. Te obrazy są żyjące, gdyż są oparte na żyjącej energii opartej na żyjących słowach Stwórcy. Energia oparta na słowach Stwórcy jest żyjąca. Ta żyjąca energia ma swoje oparcie w słowach Stwórcy. Energia powstaje z układów z pierwiastków i z układów z pierwiastków jakie są w naturze stworzeń powstała energia życia. Do naruszenia życia dochodzi w wyniku zaburzenia w układach z pierwiastków i Albert Einstein widzi, że ta energia jest zła i że jest oparta na sposobach myślenia ludzi. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że na innych słowach jak są w naturze mózgu są inne systemy neurologiczne na jakich organizm wykonuje czynności na energii zawartej w słowach wypowiadanych innych jak są w naturze mózgu, czyli w innych jak wypowiada Stwórca. Zatem człowiek w wyniku wypowiadania słów innych jak słowa jakie są w naturze mózgu wprowadził ciało w energię w której nie ma życia. My wypowiadamy słowa które są energią i w naturze wypowiadaliśmy słowa o energii Stwórcy. Biochemik prof. Maria Szulc w jej książce "Potęga podświadomości" pisze, że nauczyła się głosu podświadomości i że jest to głos o odpowiednim natężeniu, odpowiedniej intonacji i odpowiedniej modulacji. Wskazuję, że Maria Szulc uczyła się głosu jakim w naturze mówiła i my wszyscy też. Wskazuję, że wypowiedzenie innych słów jak są w naturze mózgu jest wypowiedzeniem słów z inną energią i ta inna energia jest w systemach neurologicznych na jakich organizm wykonuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Mordercy pobiegli w roku 2013 usunąć z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Dyrektorów którzy w roku 2011 zareagowali na moje odkrycie systemów neurologicznych z energią życia opartą na słowach Stwórcy i odrębnych systemów neurologicznych z energią śmierci opartą na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu na jakich oparte jest życie. Mordercy spowodowali też, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał mi przysyłać podziękowania. Było to w tym samym czasie kiedy napisałam, że narzucone zachowania i problemy jakie wykazuje mózg, że są do rozbieżnych celów to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Tak, że mordercy czytają to co piszę. Na tych innych słowach jak są w naturze mózgu ludzie ustanowili na ziemi prawo i religie na jakich mówią, że wierzą w Boga. To prawo ludzi i wiara w Boga to słowa inne jak słowa Boga i na tych innych słowach Albert Einstein wskazuje, że jest oparta energia grożąca katastrofą na niewyobrażalną skalę. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje inną energię na słowach jakie są w naturze mózgu i inną energię na wypowiadaniu przez człowieka innych słów. Zatem w wyniku wypowiadania przez ludzi innych słów jak są w naturze mózgu w człowieku pojawiły się dwie energie. Te dwie energie to jedna życia, a druga śmierci. Naukowcy odkryli, że myśli zmieniają morfologię, a ja mówię, że ta inna morfologia oparta jest na innych myślach jak oparte jest serce i zabija serce. Serce to odczuwanie i w to odczuwanie wymierza cios energia na jakiej człowiek ma wyniki ciała poza normą. Na tej energii poza normą wykonywane są czynności na wykonywaniu woli człowieka. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że te czynności są wykonywane na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Zatem anatomia zmienia się na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu i ta zmieniona anatomia jest oparta na energii uśmiercającej życie.
Wskazuję, że nie mam do kogo kierować moich odkryć bo na czele świata opartego na energii życia stoją świadomi mordercy życia. Ci mordercy życia od kilku miesięcy nie wpisują moich odkryć w Google, na moim Blogu pokazują maleńką ilość ludzi mimo, że mam wypisane, że weszli ludzie z ponad dwustu krajów świata. U mnie na Twitterze byli Genetycy, profesorowie z Anatomii Humana, Fizycy i bardzo wielu innych mądrych ludzi których nie raz wymieniam w moich artykułach. Wskazuję, że Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko mordercom narzucającym słowa i utworzonym przez nich organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Wskazuję, że władza, wymiar sprawiedliwości i kościół wypowiadają inne słowa jak Stwórca a odkrycia naukowe dowodzą, że wszyscy ludzie wykonują czynności na energii uśmiercającej życie. Wskazuję, że Albert Einstein nazywa tą energię śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi, a ja wskazuję na mózg, że on odrzuca wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu na inny umysł i inną energię na tym umyśle a jaka to energia uśmierca życie człowieka. Wskazuję, że wygrywałam wszystkie sprawy w sądach dla moich klientów którzy przychodzili do mnie cierpiącymi i wskazywali mi na przepis prawa który zadał im cierpienie. Wskazuję, że ludzie kościoła mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć a ludzie władzy mówią, że ludzie cierpią genetycznie. Ja wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że ono pokazuje oddzieloną genetykę od systemów neurologicznych jakie wykonują wolę ludzi. Wskazuję, że moi klienci mówili, że przyszli do mnie po pomoc bo nie rozumieją języka prawniczego, a ludzie z całego świata na Facebooku rozumieją co jest na zdjęciach natury. Ja wskazuję, że ten język prawniczy oparty jest na energii zadającej cierpienie i śmierć. Wskazuję, że wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a odkąd przyznałam się, że wygrywam na słowach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu to ten sam NSA wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Ja wskazuję, że Sądy i ja opieramy się na słowach i że w naturze mózgu są takie same słowa i że Sędziowie zgadzali się z moimi słowami dokąd nie przyznałam się, że opieram się na prawdzie. NSA i wszystkie inne sądy nazywają prawem słowa uśmiercające życie. Te słowa uśmiercające życie to słowa ludzi władzy narzucających słowa. Ludzie wykonujący to prawo nabywają energii uśmiercającej ich życie. Wskazuję, że te słowa uśmiercające życie to słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Wskazuję, że te rozbieżne cele ludzi narzucających słowa to ich wola ażeby ludzie i inne stworzenia wykonywały ich wolę. Człowiek, który ma rozbieżne cele ze Stwórcą wymyślił słowa jakie narzucił do wykonywania i są to słowa wypowiadane inne jak są w naturze mózgu nazwane prawem i wiarą w Boga. To nikczemni ludzie. Ci nikczemni ludzie zadający cierpienie i śmierć mówią, że uczą się mowy ciała. Ja pytam skąd oni mają inną mowę ciała. Ogromna ilość ludzi morderców przez wiele wieków świadomie morduje ludzi przy pomocy narzucania im słów. Psychika na narzuconych słowach jest nienormalna. Ludzie władzy i kościoła są winni wszystkich chorób psychicznych i wszystkich śmierci.
Mordercy kpią sobie z ludzi nie wpisywaniem moich odkryć do spisu w Google, przysyłaniem mi
z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia pozdrowień na moje wskazywanie na odkrycia naukowe, że wykonywanie woli władzy uśmierca życie.
Ludzie zanoszą pieniądze ludziom którzy świadomie uśmiercają ich życie.
Wskazuję, że dopóki ludzie nie wypowiadali słów to istniała tylko energia życia.

                                                                                                       Barbara Paul  

                                                                     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz