wtorek, 16 maja 2017

CIAŁO DZIAŁA NA MYŚLENIU JAKIE JEST W NATURZE MÓZGU, A KŁAMCY WPROWADZILI ŻEBY WYKONYWAŁO ICH SŁOWA

Ciało żyje na słowach jakie są w naturze mózgu, a kłamcy wprowadzili ciało na śmierć. Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko powołanym na kłamstwie organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła i wskazał, że wykonywanie narzuconego myślenia to cierpienie i śmierć. Wskazuję na dzieło kłamców ludzi władzy i kościoła jakim są pełne cmentarze ludzi i ludzie jak nie leżą w szpitalach lub przytułkach to leczą się w zakładach nazywanymi zdrowia. Ludzie medycyny leczą ciało które żyje na myśleniu jakie jest w naturze mózgu za pieniądze od morderców którzy wydają rozporządzenia, że ciało ma wykonywać ich wolę.
Człowiek wykonujący inne słowa jak są w naturze mózgu to morderca. Mądry Artysta przysyła mi fotografie jak kobiety żegnają żołnierzy, a ja piszę, że ona żegna mordercę. Te kobiety widać, że kochają morderców. Kochanie to emocje zawarte w słowach Stwórcy, a one kochają morderców wykonujących czynności mordowania ludzi. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale nie podali, że na słowach morderców które uśmiercają anatomię. Napisałam tysiące pism, że w słowach zapisanych, że to prawo ludzi jest energia zadająca cierpienie i śmierć, a mordercy milczą i nie wpisują takich moich odkryć w Google. Na moim Blogu pokazują, że z całego świata prawie nikt nie czyta o moich okryciach, a ja mam wypisane kraje, że dokąd nie zobaczyli, że odkryłam morderców to na moim Blogu byli ludzie z ponad 200 krajów świata. Kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg ma wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu to mordercy usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce Dyrektorów którzy w roku 2011 reagowali  na moje odkrycia, a z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon przestały do mnie przychodzić podziękowania. Ludzie wybierają na swoich przywódców morderców i ci mordercy płacą ludziom nauki. U mnie na Twitterze była ogromna ilość ludzi wypowiadających słowa na jakich jesteśmy stworzeni, a mordercy ich wymazują. Ludzie kościoła namawiają ludzi w naturze wypowiadających słowa Boga na słowa na jakich mówią, że wierzą w Boga. Ludzie wykonują te słowa morderców i umierają. Mordercy z Jezus Daily pokazują u mnie na Facebooku straszne kalectwo ludzi, a nie mówią, że to na wierze w Boga. Ogromne pieniądze ludzie zanoszą mordercom dla medycyny która nie ma leku na energię zawartą w słowach kłamcy. Sędzia Trybunału Konstytucyjnego prof. Lech Morawski mówi w Oksfordzie, że Konstytucja jest niejasna i politycy i sędziowie biorą łapówki, a ja wskazuję, że ta niejasna Konstytucja jest oparta na słowach jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Wskazuję, że niejasnym językiem  mówi złodziej i bandyta. Złodzieje i bandyci nazwali swoje słowa prawem i strzelają jak teraz w Syrii do ludzi. Mordercy mają pieniądze ze stosowania przemocy na ludziach przy pomocy nazwania słów uśmiercających życie prawem i wiarą w Boga. Mordercy wymierzają ludziom kary za nie wykonywanie ich słów jakie ludzi uśmiercają. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a kiedy zobaczyłam podawane dane przez gazetę "Rzeczpospolita" o wygranych i przegranych za 11 miesięcy roku 2004 od kiedy to powołano wojewódzkie sądy, że w kraju przegrało sprawy ponad 99,5% ludzi, a ja znowu wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie w warmińsko-mazurskim za 11 miesięcy roku 2004 to uznałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba opierać się na prawdzie i wtedy widzi się złodzieja, a okazało się, że wtedy Naczelny Sąd Administracyjny w Warszawie w którym wygrywałam dotąd wszystkie sprawy wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. To mordercy wystąpili przeciwko mnie i wskazywałam im na odkrycie naukowe, że mózg wykazuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu na innych systemach neurologicznych jak oparte jest życie. Wiedział zatem Stwórca ponad 2000 lat temu, że narzucający słowa to morderca. Wskazuję, że Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie dostali Nagrody Nobla za odkrycie, że w mózgu jest myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów i że człowiek na tych słowach wykonuje czynności na jakich ma zmienioną anatomię na mordercę i ofiarę. To diabelstwo wymyśliło, że będzie ludziom mówiło, że wierzy w Boga i dzielą się pieniędzmi zabranymi ludziom z ludźmi kościoła za namawianie na wykonywanie słów morderców życia stworzonego przez Boga.
Mordercy milczą na odkrycie Alberta Einsteina, że energia grożąca katastrofą na niewyobrażalną skalę jest oparta na sposobach myślenia ludzi i zaznacza, że szczególnie w rządach. Albert Einstein wskazuje, że energia oparta na sposobach myślenia ludzi zakrzywia równowagę w energii jaka jest w naturze wszechświata i ja na to samo wskazuję w ludziach, że energia śmierci utrzymuje się na umyśle opartym na narzuconych słowach przez człowieka. Wszyscy ludzie mają wprowadzoną w ciała energię uśmiercającą ich życie. Mordercy w kościołach każdego dnia wyprowadzają uśmiercone stworzenia Boga na cmentarz i mówią, że zmarli idą do lepszego świata Boga. Mordercy nie mówią jak stworzyli świat w którym narzucili, że w nim ich słowa nazwali, że są prawem i wiarą w Boga. Mordercy w kościołach mówią, że ludzie idą do Boga, a w kościołach mówią, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg. Mordercy ludzie władzy mówią, że Bóg nie umiał stworzyć ciała żeby nie cierpiało i że ludzie cierpią genetycznie. Ja wskazuję, że zmieniona anatomia wykonująca słowa morderców to nie jest genetyka. Genetyka to słowa na jakich ciało żyje.
                                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz