sobota, 27 maja 2017

ZMIENIONA ANATOMIA JEST OPARTA NA PRZEBUDOWANYM MÓZGU NA BRAK ROZUMU

Natura mózgu oparta jest na rozumie. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Naukowcy też odkryli, że mózg wypowiadanie innych słów odrzuca, a ja odkryłam, że na umysł oparty na braku rozumu. Naukowcy odkryli, że rozum w mózgu który nie zna słów nie istnieje bez emocji, a ja odkryłam, że te emocje to emocje kochania i miłości i odkryłam, że na braku rozumu są emocje nienawiści.
Naukowcy odkryli, że ludzie mają powiększone mózgi, a ja odkryłam, że o brak rozumu bo w naturze mózgu jest tylko rozum. Odkryłam, że powiększone mózgi są o wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu i że to powiększenie jest o energię opartą na braku rozumu na jakiej ludzie oparci na braku rozumu są chorzy psychicznie i mają chore ciała.
Mój Stwórca jest Stwórcą wszechświata i jest doskonały. Ludzie władzy mówią, że ich słowa są prawem w naturze, a natura powiększyła im mózgi o te słowa na jakich mówią, że ich słowa są prawem i wiarą w Boga o umysł oparty na braku rozumu.
Naukowcy oparci na braku rozumu mówią, że biologia ewoluowała, a to nie biologia mózg i ciało oparte na braku rozumu. Biologia oparta jest na rozumie.
Zmieniona anatomia od wykonywanych czynności za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla jest oparta na przebudowanym mózgu na brak rozumu. Te wykonywane czynności na przebudowanym mózgu na brak rozumu to czynności na jakich człowiek wykonuje swoją wolę lub wolę innych ludzi.
                                                                                                   
                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz