środa, 21 czerwca 2017

CZŁOWIEK WYKONUJĄCY WOLĘ CZŁOWIEKA TO NIE JEST ANATOMIA

Człowiek nie stworzył mózgu, ani psychiki ani ciała, a ludzie mówią, że dla nich prawem i wiarą w Boga są słowa ludzi. Genetyka mówi o dziedziczności, a ja wskazuję, że to czego człowiek nabył na wykonywaniu woli ludzi to umysłowej i psychicznej. To nie jest dziedziczenie, a przejście na wypowiadanie słów opartych na kłamstwie pochodzących od ludzi kłamców. To czego człowiek nabył na wykonywaniu woli ludzi to głupoty. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że ta zmieniona anatomia jest na głupiego człowieka. Anatomia jest oparta  na rozumie, a człowiek który kłamie nie ma rozumu. Kierunek w jakim idą ludzie wykonujący wolę ludzi to szpitale i zakłady psychiatryczne oraz cmentarze. Na pewno nikt nie znajdzie człowieka który umarł ażeby nie miał w sobie energii śmierci opartej na braku rozumu. Albert Einstein też wie i to po energii śmierci, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Wszyscy stworzeni na rozumie, a umierają na braku rozumu. Zamiast wykonywać słowa Stwórcy to przeszli na wykonywanie  wymyślonych słów na jakich mówią, że wierzą w Boga i nazywanie słów wymyślonych przez ludzi prawem i nabyli umysłowej choroby i energii śmierci. Anatomię dostali ludzie stworzoną na rozumie i na tej anatomii wykonują wolę kłamców i zmieniła im się na opartą na braku rozumu. Wskazuję, że Stwórca nie pozwala zmieniać Jego anatomii, a wykazuje brak rozumu na zmienionej energii, a która nie jest anatomią. W tej energii opartej na braku rozumu nie ma człowieka ani mózgu. Tysiące lat temu ludzie w Starożytnym Egipcie wybudowali Sfinksa z ludzką rozumną twarzą i oznaczyli, że rozum jest Boskiego pochodzenia. Tysiące lat minęły i wygląda na to, że jest więcej ludzi bez rozumu teraz jak było ludzi ocalałych po zatopionej Atlantydzie. Zatonęli głupi co mieli z nabycia energię śmierci opartą na braku rozumu. Ludzie chwalą się świadomością i nawet wymyślili, że naturę opartą na rozumie nazwą podświadomością bo oni na braku rozumu wprowadzą świadomość. Człowiek wykonujący wolę człowieka jest głupi. Głupi ludzie nie pytają ludzi których słowa nazywają prawem i wiarą w Boga jak ich stworzyli. Genetyka która mówi, że ludzie dziedziczą musi dopisać, że brak rozumu na wykonywaniu woli ludzi, ale że w wyniku ich decyzji o przejściu na brak rozumu. To nie jest dziedziczenie, a nabycie braku rozumu na swojej decyzji o wykonywaniu woli ludzi. Mózg wykazuje człowieka, że ma rozum na wypowiadaniu słów jakie są w naturze mózgu. Inne słowa mózg wykazuje na braku rozumu i to trzeba dodać do przyznanej Nagrody Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, że  to na brak rozumu. Odkryłam, że skutkiem wykonywania woli ludzi jest nabycie umysłu opartego na braku rozumu i to nie jest anatomia ani genetyka. Podaję dowód na nabyty brak rozumu w mózgu na wykonywaniu woli ludzi jakim jest odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg odrzuca wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu a ja odkryłam, że na brak rozumu. Zygmunt Freud odkrył normalną psychikę jaką nazywał podświadomością i mamy odkrycie naukowe, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, a zatem psychika jaka wyszła z rozumu i weszła na wykonywanie woli ludzi weszła w umysł oparty na braku rozumu. Karol Jung też widzi psychikę uzależnioną od myśli, a ja wskazuję, że na braku rozumu na jakim jest głupia. Wskazuję, że na ziemi ludzie wykonują wolę ludzi, a nie mają na woli ludzi anatomii, ani rozumu. Odkryłam, że w wyniku wypowiadania przez ludzi innych słów jak są w naturze mózgu ludzie nabyli umysłu na jakim nie mają rozumu i na braku rozumu nie mają budowy człowieka. W internecie można przeczytać, że nowoczesna genetyka stara się zrozumieć proces dziedziczenia. Ja mówię, że na braku rozumu nie ma rozumienia na tej nowoczesnej genetyce. Moi klienci mówili, że przyszli do mnie po pomoc bo nie rozumieją języka prawniczego. Ja odkryłam, że język prawniczy jest oparty na braku rozumu i dlatego ludzie nie wiedzą o co chodzi tym ludziom. Ja nie nauczyłam się tego prawa i utrzymałam rozum, ale w moim występowaniu w obronie ludzi którzy nie rozumieli języka prawniczego odkryłam, że celem ludzi wypowiadającym nierozumiane słowa jest okradanie. Mózg wykazuje złodzieja, że nie ma rozumu i ma zmienione odruchy na złodzieja na nabytej energii na nierozumianym języku prawniczym.
Zobaczymy czy ogłoszą moje odkrycie bo złodziei jest bez liku i mówią, że ich słowa do okradania są innym prawem jak prawo na jakim oparta jest anatomia. Ludzie czytają te słowa zapisane, że to prawo ludzi i wiara w Boga i nie wiedzą w którym momencie stali się głupi i znaleźli się w szpitalu lub zakładzie psychiatrycznym lub jakimś domu opieki.
                                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz