poniedziałek, 19 czerwca 2017

ZMIENIONA ANATOMIA TO SPRZECIW STWÓRCY NA CZYNIENIE ZŁA

Sprzeciw podświadomości odkrył Zygmunt Freud, a ja odkryłam, że jest on na czynienie zła. Podświadomość to człowiek oparty na myśleniu Stwórcy. O tym Kim jest podświadomość mówi odkrycie kodu genetycznego, że to przekład zapisów na czynności organizmu. Organizm to człowiek i jest on przekładem zapisów jakie są w naturze mózgu. Te zapisy w mózgu to myślenie Stwórcy.
Zygmunt Freud odkrył psychikę którą nazwał podświadomością, czyli naturą i odkrył sprzeciw podświadomości, a ja odkryłam, że ten sprzeciw to odrzucanie myślenia narzuconego przez człowieka na umysłową chorobę na jakiej psychika wykonuje wolę człowieka. Myślenie Stwórcy i myślenie narzucone przez człowieka dobrze pokazuje odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że to dwa umysły i że każdy z nich ma swoje systemy neurologiczne na jakich wykonuje swoją wolę. Wola Stwórcy jest wykonywana przez systemy neurologiczne wykonujące myślenie jakie jest w naturze mózgu, a wola człowieka jest wykonywana przez systemy neurologiczne jakie Naukowcy odkryli, że zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Te rozbieżne cele wykonywane przez systemy neurologiczne wykonujące wolę człowieka to psychika wykonująca wolę człowieka. Ta psychika wykonująca wolę człowieka to zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla, że się zmienia od wykonywanych czynności. Odkryłam, że ta zmieniona psychika wykonuje czynności na umysłowej chorobie. Zygmunt Freud widzi sprzeciw podświadomości, a ja wskazuję, że to na myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Wskazuję, że na zmienionej anatomii oparte jest prawo ludzi i wszystkie religie i że są one oparte na myśleniu na jakim wykonuje się wolę człowieka. Wymiar sprawiedliwości jest oparty na wykonywaniu woli człowieka, a na woli człowieka wykonuje się czynności zła. Ludzie narzucający słowa przyznali sobie przy pomocy narzucenia słów prawo do ludzi i mienia Stwórcy, a Stwórca ich wprowadził na umysłową chorobę na jakiej psychika jest głupia, czyli człowiek jest głupi. Człowiek to psychika. Dwa umysły w mózgu to jeden oparty na rozumie Stwórcy, a drugi na braku rozumu u ludzi. Ludzie na braku rozumu nie rozumieją i zauważyłam to kiedy przychodzili do mnie z ich sporami z organami skarbowymi i mówili, że przyszli do mnie po pomoc bo nie rozumieją języka prawniczego. Odkryłam, że ten język prawniczy jest dlatego nierozumiany ażeby nie było widać, że przy jego pomocy okrada się ludzi. Odkryłam, że zmieniona anatomia to anatomia złodzieja i bandyty. Ta zmieniona anatomia jest wypowiadającą słowa złodzieja i bandyty. Kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to złodzieje usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia dwóch Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia którzy reagowali na moje wskazywanie, że na systemach neurologicznych wykonujących wolę Stwórcy jest życie, a na systemach neurologicznych wykonujących wolę człowieka jest śmierć. Nowa Dyrektor przysłała mi na to odkrycie pozdrowienia i kilku późniejszych Dyrektorów również. Wskazuję, że to inni ludzie bo Dyrektorzy, którzy chcieli zdrowia i życia ludzi to przyzwoici ludzie, a ci którzy chcą zadawania cierpienia i śmierci to mordercy. Wraz z usunięciem reagujących na moje odkrycie Dyrektorów w Departamencie Zdrowia w Polsce przestały do mnie przychodzić podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon. Stało się to na początku roku 2013, a ja dalej wysyłałam moje odkrycia do Uniwersytetu Carnegie Mellon  i w nich piszę, że zostali tam wymienieni ludzie którzy nie przysyłają mi podziękowań, a oni na to milczą. Mamy zatem też naukowców morderców. Naukowcy szanujący życie mają przekonania oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Ja nie mam myślenia ludzi władzy, a mam myślenie jakie jest w naturze mózgu. Też wyszłam z tego myślenia, ale nie na tyle żeby nie widzieć, że narzucający słowa to mordercy życia. Wskazuję, że morderca życia oparty jest na umysłowej chorobie i ten kto wykonuje słowa mordercy życia wszedł na umysłową chorobę. Wskazuję na dowód mordowania życia jakim są systemy neurologiczne uśmiercające życie wykonujące wolę człowieka. Wskazuję, że systemy neurologiczne są przekładem myślenia i że mordercą jest człowiek którego przekładem myślenia są systemy neurologiczne wykonujące jego wolę mordowania życia. Stwórca jest życiodajnym, gdyż systemy neurologiczne wykonujące Jego słowa to energia życia. Mordercy życia dokonują mordowania na wielką skalę znęcaniem się na psychice wymuszaniem od niej wykonywania woli człowieka zadającego psychice cierpienie i śmierć. Ludzie wybierają na swoich przywódców morderców i są to ludzie którzy chcą zadawania cierpienia i śmierci ludziom w celu zabierania im pieniędzy i dawania im. Ludzie na słowach Stwórcy sami pracują na swoje życie. Odkryłam, że zmieniona anatomia to nienormalna psychika i nienormalne ciało wykonujące słowa nienormalnego umysłowo człowieka. Ludzie w Starożytnym Egipcie widzą, że energia na myśleniu narzuconym przez człowieka to nałożona maska na naturę człowieka jaką jest energia oparta na rozumie. Platon niewątpliwie ma rację mówiąc o ludziach ocalałych z zatopionej Atlantydy, że to ludzie którzy wybudowali w Egipcie Sfinksa z rozumną ludzką twarzą, a ja do tego dodam, że oni pokazują przylepioną długą brodą, że to systemy neurologiczne oparte na ich rozumie. Ludzie na energii życia ocaleli, a ludzi z energią śmierci zatopiła woda. Naukowcy w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie. Ja wskazuję na złą energię o jakiej Albert Einstein mówi, że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. Ja wskazuję, że ludzie na tej złej energii wykonują wolę złych ludzi którzy są mordercami życia i umierają wykonywaniem czynności na systemach neurologicznych na jakich Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że jest zmieniona anatomia. Zmieniona anatomia to morderca życia. Anatomia to energia życia.
Morderca życia nie ma anatomii bo nie ma mózgu, ani ciała. Morderca życia to nikczemny człowiek jaki jest psychopatą znęcającym się na psychice wymuszaniem od niej wykonywania woli psychopaty. Widzimy to teraz w Turcji jak zamknięci tam do więzienia ludzie mówią, że źle wybrali bo to sadysta i terrorysta, a ja mówię, że to oni wybrali sobie człowieka zadającego cierpienie i śmierć. Wskazuję, że to samo robił psu Iwan Pawłow zabieraniem mu wolności, gdyż zamykaniem go i głodzeniem w celu wymuszenia wykonywania woli złoczyńcy. Złoczyńca Iwan Pawłow za wykonywane czynności czynienia zła otrzymał Nagrodę Nobla. Złoczyńcy przy przyznanej Nagrodzie Nobla za odkrycie, że się zmienia od wykonywanych czynności nie ogłosili, że to psychopata wymuszający wykonywania jego woli, a wykonujący wolę psychopaty, że to ofiara. Złoczyńcy widzą, że życie na ziemi umiera i mówią, że wybudują sobie pływające statki i statki kosmiczne, a ja mówię, że energię śmierci mają w sobie i od niej nie uciekną bo ta energia uśmiercająca życie wykonuje ich wolę.  

                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz