czwartek, 22 czerwca 2017

NAUKA ŚWIATA KTÓRA NIE WIE, ŻE CIAŁO UŚMIERCA ENERGIA WYKONUJĄCA SŁOWA CZŁOWIEKA

Człowiek który nie wie to ciemnota, ale ten który wie, że ciemnota jest skutkiem wykonywania woli kłamcy to morderca. Mordercy stojący na czele władzy i kościoła wiedzą od Stwórcy, że życie oparte jest na słowach Stwórcy, a na woli ludzi cierpi i umiera. Mordercy nabyli takich umiejętności oszukiwania ludzi, że ludzie wierzą, że cierpienie i śmierć zadaje Bóg. Ludzie mają napisy na nagrobkach, że to Bóg zabrał życie zamiast napisu, że człowieka uśmierciło wykonywanie woli władzy i kościoła i wymiaru sprawiedliwości nazywającego słowa morderców prawem. Ja wskazuję na ludzi z Departamentu nazywającego się Zdrowia w Ministerstwie nazywającym się Zdrowia, że oni wiedzą, że wykonywanie słów człowieka uśmierca życie. Oni wymyślili na energię wykonującą słowa człowieka chemię i wypalają komórki śmierci zawarte w słowach kłamcy. Na moje wskazywanie na systemy neurologiczne wykonujące słowa człowieka, że uśmiercają życie zwolnili Dyrektorów reagujących na to moje odkrycie i przysyłają mi pozdrowienia z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce. Pytam czy wszyscy ludzie w Ministerstwach Zdrowia na całym świecie są mordercami. Ministerstwo Zdrowia to władza a słowa władzy uśmiercają życie. Ja wskazuję od roku 2004 na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu  w Pittsburgu i Carnegie Mellon jakie jest dowodem uśmiercania życia przez systemy neurologiczne wykonujące wolę człowieka i napisałam o tym około 4700 artykułów do ludzi nauki, władzy, kościoła, wymiaru sprawiedliwości, a oni milczą. Jak reagowali dwaj Dyrektorzy jacy byli w Departamencie Zdrowia w roku 2011 to ich zwolnili. Spowodowali też, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Wskazuję, że Stwórca którego znamy jako Jezusa wiedział, że mordercy to ludzie stojący na czele władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Programy naukowe dobrze widzą, że najbardziej wołającym o skazanie Jezusa na śmierć był stojący na czele kościoła Kajfasz. Ja wskazuję, że ludzie kościoła wiedzą, że Jezus to Bóg gdyż widać to na obrazach z Jezusem na jakich mają napisy, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Nigdy nie miałam problemu z widzeniem słów złodzieja i mordercy. Nie wie co to jest energia miłości i co to jest prawda morderca życia. Taka ciemnota ludzi nauki która milczy na morderców lub z nimi współdziała. Pisać, że nowoczesna genetyka stara się zrozumieć proces dziedziczenia to dowód wprowadzania jako genetyki myślenia jakie robi z ludzi nienormalnych ludzi. Ta nowoczesna genetyka nie ma biologii bo nie ma ciała ani mózgu. Ci źli ludzie robią z ciał ludzi pokręconych na wszystkie możliwe strony człowieka i mówią, że pomagają im w szpitalach i zakładach opieki utrzymywanych za pieniądze ukradzione ludziom. Mordercy nazwali swoje słowa prawem i wiarą w Boga i mówią jak nagrany w Polsce Poseł, że ciemnota to kupi. Mordercy kombinujący myślami nazywają ciemnotą ludzi którzy wykonują ich słowa. To prawda, że człowiek jest ciemny na słowach do oszukiwania, a ten kto oszukuje to złoczyńca ze zmienioną anatomią na złodzieja i bandytę. Cóż to za Nagroda Nobla przyznana za odkrycie, że od wykonywanych czynności zmienia się anatomia skoro nie podaje się, że to czynności wykonywane na słowach człowieka i że ta zmieniona anatomia to psychopata narzucający słowa i ofiara wykonująca narzucone słowa. Zmienioną anatomię mają mordercy i ludzie wykonujący ich słowa. Ludzie zanoszą pieniądze dla ludzi którzy wymyślają sposoby ich uśmiercania. Albert Einstein dobrze mówi o energii śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i prawidłowo widzi, że szczególnie w rządach. Milczący na moje odkrycia ludzie władzy kościoła pierwsi jak Kajfasz odrzucili moje wskazywanie na odkrycie naukowe, że mózg robi sprzeciw na narzucone słowa. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to energia uśmiercająca życie. Tą energię uśmiercającą życie mają w sobie ludzie narzucający słowa. Wskazuję na morderców, że ja do nich piszę a oni jakby nigdy nic pokazują siebie w telewizorach i wypowiadają ich słowa uśmiercające życie.  Ci mordercy przestali wpisywać w Google moje odkrycia w których wskazuję na to, że są mordercami. Na moim Blogu pokazują, że czyta kilku ludzi, a reszta niby jest mordercami albo ciemnotą. Na Twitterze mordercy wiedzą, że jak odkryłam, że są mordercami to zaczęli wymazywać wszystkich Obserwatorów. Zanim odkryłam, że są mordercami otrzymywałam z Twittera zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu.  Zaczęli wprowadzać swoich przedstawicieli zajmujących się prostytucją. To samo robili na Facebooku. Na Facebooku od czasu do czasu wprowadzają pięknie ubranych mężczyzn z luksusowymi samochodami którzy oferują mi miłość i wielkie pieniądze i najlepszy samochód świata. Pokazują nawet paszporty ze swoimi danymi. Pokazują na stołach sterty pieniędzy i kosztowaną biżuterię i mówią, że to dla mnie i że mam tylko napisać, że chcę. W moim występowaniu w sądach w obronie ludzi w ich sporach z organami skarbowymi nie raz przychodzili do mnie ludzie i pytali czy umiem wykorzystywać prawo, Odpowiadałam, że umiem ale tego nie robię. Mówili, że na każdego jest jakaś cena, a na niektórych wyższa, ale jest na każdego. Na mnie nigdy nikt nie znalazł ceny bo nie jestem nikczemnym człowiekiem jak ludzie narzucający słowa. Ludzie na słowach Stwórcy jeśli są z człowiekiem to którego kochają i nie pytają o pieniądze. Ludzie oszuści gwałcą i chcą pieniędzy.
Wskazuję na powstałych na zmienionej anatomii nikczemnych ludzi wypowiadających słowa do oszukiwania ludzi. Nazywany Fizjologiem Iwan Pawłow znał słowa jakimi oszukuje się psa i dostał za to Nagrodę Nobla. Nikczemni ludzie nie oszukali mózgu skonstruowanego przez Tego Kto dał im życie bo wykazuje ich na umysłowej chorobie na jakiej mają zmienioną anatomię na opartą na braku rozumu.

                                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz