niedziela, 25 czerwca 2017

PSYCHIKA JEST UZALEŻNIONA OD MYŚLI KTÓRYCH NIE ROZUMIE

                                    WŁADZY NAD PSYCHIKĄ CHCE BANDYTA

                                 POZWALA MIEĆ NAD SOBĄ WŁADZĘ SŁUGA BANDYTY

Psychikę w uzależnienie od nierozumianych myśli wprowadza mózg. Słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów to nierozumiane słowa jakimi posługuje się bandyta i sługa bandyty. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to zmieniona psychika. Ta zmieniona psychika to systemy neurologiczne na jakich oparty jest bandyta i sługa bandyty. Bandyta to psychopata narzucający nierozumiane słowa, a sługa bandyty to ofiara wykonująca nierozumiane słowa. To słudzy bandytów pokazują na moim Blogu, że prawie nikt nie czyta i to słudzy bandytów wymazują u mnie z Twittera Obserwatorów opartych na rozumie. Profesora Jamesa Tomaz-Morais który przysłał mi zawiadomienie o wpisaniu mnie na listę anatomizando wymazali z Twittera słudzy bandytów. Słudzy bandytów wymazali ogromnie wielu Obserwatorów opartych na rozumie którzy byli Obserwatorami u mnie na Twitterze. Nie raz podaję we wcześniejszych moich artykułach ludzi którzy byli u mnie Obserwatorami na Twitterze. To słudzy bandytów wprowadzają do mnie na moją stronę na Facebooku sługów bandytów trzymających krzyże których komentarz to słowo Amen. W ogromnej liście sługów bandytów wypowiadających słowo Amen nie ma ani jednej osoby która byłaby moim znajomym. Słudzy bandytów trzymających krzyże zajmują się zaburzaniem mojej strony. Na Facebooku podano dużą listę ludzi którzy na moje zdjęcie wkładają nakładki, że Polska Gola, że Obrońcy Puszczy, że wielu dobrych ludzi nakładających na moje zdjęcie serduszka, gwiazdeczki, piękne kwiaty. Na jednym ze zdjęć jest nakładka z flagą Stanów Zjednoczonych i napis USA, a nakładka zatytułowana America is Beautiful. Napisałam na to, że jestem z Polski. Kiedy za kilka dni ukazały się nowe nakładki nacisnęłam na jedno zdjęcie i wszystkie zniknęły. Poprosiłam ludzi prowadzących Facebooka o powtórzenie, ale tego nie zrobili bo na pewno bandyci im zakazali. Stwórca którego znamy jako Jezusa wskazał, że ludzie narzucający słowa to bandyci. Wskazuję, że Stwórca w skonstruowanym przez Niego mózgu wykazuje bandytę i sługę bandyty na systemach neurologicznych jakie pokazują zmienioną mowę ciała człowieka na bandytę i sługę bandyty. Ludziom zajmującym się psychiką opartym na rozumie wskazuję, że psychicznie chory to bandyta i wykonujący wolę bandyty. Wskazuję, że prawo ludzi i religii to słowa na jakie wskazał Stwórca, że są słowami narzuconymi przez bandytów. Stojący na czele wymiaru sprawiedliwości Piłat popełnił samobójstwo, a ja wskazuję, że samobójstwo jest oparte na natrętnych myślach nabytych w mózgu na narzuconych słowach i wykonywaniu narzuconych słów. Samobójstwo jest oparte na systemach neurologicznych opartych na narzuconych słowach i wykonywaniu narzuconych słów. Wskazuję na bandytów którzy wygrali wybory, że oni domagają się zmiany Prezesa Trybunału Konstytucyjnego jeśli nie wykonuje jego woli. Sądy nazywające prawem słowa narzucone to słudzy bandytów. Stwórca stworzył ludzi do wykonywania czynności na Jego słowach i na Jego słowach nie wydaje się wyroków w sprawie ludzi, a stoi się na straży porządku. Ten kto stoi na straży porządku domaga się naprawienia zaburzonego porządku. Wskazuję, że bandyci dokonali zaburzenia porządku na skalę jaką pokazuje Albert Einstein, że to energia grożąca katastrofą na niewyobrażalną skalę. Stwórca stworzył psychikę opartą na porządku. Porządek jest w energii w naturze wszystkich stworzeń a zaburzenie tego porządku jest energią jaką mają w sobie bandyci i słudzy bandytów. To bandyci i słudzy bandytów nie ogłosili przy przyznanej Nagrodzie Nobla dla Neurobiologa Erica Kandela za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, że to zmieniona anatomia na bandytę i sługę bandyty. Sługa bandyty Adolf Eichman mówił w sądzie, że on zgodnie z prawem Adolfa Hitlera wywoził ludzi wagonami na śmierć. Wskazuję, że bandyta Adolf Hitler był chory na schizofrenię, a co jest skutkiem wprowadzenia przez mózg psychiki na wykonującą nierozumiane słowa. Moi klienci, którzy przychodzili do mnie po pomoc w ich sporach z organami skarbowymi mówi, że przyszli do mnie po pomoc bo nie rozumieją języka prawniczego. Wskazuję, że w ten sposób słudzy bandytów jakimi są wykonawcy prawa ludzi dostają pieniądze od ludzi i wskazuję na dane podane przez gazetę "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy roku 2004 od kiedy to powołano wojewódzkie sądy, że ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy w sądach, a zatem zapłacili i przegrali. Wskazuję, że te ponad 99,5% przegranych w kraju byłyby bliższe stu procent gdyby nie 50% moich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim. Wskazuję ludziom pracującym w sądach dlaczego Jezus wystąpił nie tylko przeciwko władzy i kościołowi, ale również przeciwko wymiarowi sprawiedliwości. Wskazuję na medycynę która mówi, że leczy wypalaniem chemią nabytą przez ludzi energię zadającą im cierpienie i śmierć na wykonywaniu woli bandytów i że ludzie płacą za to ich leczenie z energii śmierci nabytej na wykonywaniu słów bandytów. Wskazuję, że jak dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy tam byli w roku 2011 reagowali na moje odkrycia to bandyci ich usunęli, a nowi Dyrektorzy na moje wskazywanie, że systemy neurologiczne wykonujące narzucone słowa uśmiercają życie przysyłają mi pozdrowienia. Z Uniwersytetu Carnegie Mellon mordercy też spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Wskazuję, że mordercy czytają to co piszę i jak napisałam, że Ordynator Szpitala Psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej to go usunęli po 40-latach pracy i wysłali na dojazd do Fromborka. Wskazuję, że jak napisałam, że moja przyjaciółka na ponad 200 kandydatów na Dyrektorów Izb Skarbowych i Naczelników Urzędów Skarbowych zajęła pierwsze miejsce w kraju to ją usunęli ze stanowiska a nie dali. Złoczyńcy oskarżyli moją przyjaciółkę o to, że wynosi dokumenty potrzebne jej do pracy doktorskiej. Złoczyńcy to ludzie którzy znają słowa inne jak słowa jakie są w naturze mózgu. Wskazuję, że ci bandyci ze zmienioną na bandytów anatomią niszczą ludzi przy pomocy oskarżania ich za to co wymyślił oskarżający. Wskazuję, że Posłanka z partii "Platforma Obywatelska" była oszukiwana przez Posła z Partii "Prawo i Sprawiedliwość" przy pomocy wymyślonych słów którymi Poseł z partii PIS oszukiwał, że kocha Posłankę z konkurencyjnej partii. Wskazuję, że jak oszust osiągnął swój cel, że Posłanka przyjęła pieniądze ukradzione ludziom to ogłosili, że ta którą mówili, że kochają jest łapówkarką. Sędzia Trybunału Konstytucyjnego prof. Lech Morawski powiedział w Oksfordzie, że politycy i sędziowie biorą łapówki i że jesteśmy przeciw gejom, a prokuratura ich nie ściga. Ja wskazuję, że łapówkarze i geje wypowiadają inne słowa jak słowa na jakich oparta jest psychika. Wskazuję, że są ludzie u których doszło aż do zmiany płci. Ci ludzie ze zmienioną płcią mówią, że czują, że to nie jest ich płeć, a ja mówię, że odczuwanie jest oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu, a zmienione odczuwanie ma kłamca wypowiadający słowa inne jak oparta jest psychika. Wskazuję na odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, że to ciało zmieniające się na wykonywaniu kłamstwa.
Wskazuję na plon zebrany przez bandytów którzy przyznali sobie prawo do psychiki, że są umysłowo i psychicznie chorzy na wykonywaniu czynności na jakich Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że mają zmienioną anatomię na bandytów. Nie ogłoszono, że zmieniona anatomia to bandyta i wykonujący słowa bandyty a ja wskazuję na systemy neurologiczne wykonujące narzucone słowa, że to bandyta i sługa bandyty. Bandyta i sługa bandyty mają w sobie energię zadającą cierpienie i śmierć. Bandyci w kościołach mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć, a bandyci nazywający ich słowa prawem mówią, że ludzie cierpią genetycznie. Ja mówię, że zmieniona anatomia od wykonywanych czynności na słowach oszustów to nie jest anatomia ani genetyka i że to oni są mordercami życia. Bandyci kościoła mówią, że ludzie idą po śmierci do Boga, a ja wskazuję, że przyszli na świat powtórnie z tym samym stanem z jakim odeszli.
Nie ma leku na uzależnienie od myśli i nie ma leku na ciało wykonujące słowa bandyty.

                                                                                                   Barbara Paul
                                                                                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz