sobota, 24 czerwca 2017

CZYNNOŚCI WYKONUJEMY ALBO NA ROZUMIE, ALBO NA BRAKU ROZUMU

W stanie natury wykonujemy czynności na swojej budowie opartej na systemach neurologicznych opartych na rozumie w mózgu. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, a ja odkryłam, że Stwórca tego rozumu zna słowa i wie do czego służą, gdyż wykazuje inne słowa jak słowa na jakich oparty jest rozum na umyśle opartym na braku rozumu. Wskazuję, że ten umysł oparty na braku rozumu jest w mózgu od momentu wypowiadania przez człowieka innych słów jak są w naturze mózgu. Wskazuję na oszustów jak szybko zareagowali jak napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu, gdyż usunęli ze stanowisk Dyrektorów w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce, którzy przysyłali mi zapytania czego od nich oczekuję i spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Wskazuję ludziom, że zanoszą pieniądze świadomym mordercom. Wskazuję na ludzi pracujących dla morderców którzy przy takim stanie odkryć naukowych jak ja przedstawiam wykazują jak teraz, że czytają cztery osoby. W ciągu dnia pokazują więcej osób, ale po chwili wracają do pokazywania, że ludzie którzy czytają to dwie osoby z Polski, dwie ze Stanów Zjednoczonych i dwie z Niemiec. W Google zauważam, że zaczęli niektóre z moich artykułów wprowadzać do spisu treści. Zaprzestali wpisywania kilka miesięcy temu i jest to dowód świadomego mordowania ludzi od których biorą pieniądze.
Wskazuję, że od czasu wypowiadania przez ludzi innych słów jak opartych na rozumie w mózgu są dwa umysły. Wskazuję, że na tych dwóch umysłach wykonujemy czynności na systemach neurologicznych i że jedne systemy neurologiczne wykonują wolę Stwórcy, a drugie wolę narzuconą przez człowieka. Wskazuję, że te systemy neurologiczne wykonujące wolę człowieka zajmują się uśmiercaniem życia. Wskazuję, że te systemy neurologiczne zajmujące się uśmiercaniem życia wykonują czynności na nierozumianych słowach i że one tworzą nowotwory oparte na nierozumianych słowach. Medycyna oparta na słowach oszustów wypala chemią systemy neurologiczne zajmujące się wykonywaniem nierozumianego myślenia. Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia którzy w roku 2011 przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania na pewno nie chcieli ażeby systemy neurologiczne wykonująca nierozumiane słowa wypalać chemią a na co dowodem są przysyłane do mnie pisma aż do początku roku 2013 w których zapytują czego od nich oczekuję. Ja oczekuję przywrócenia ludzi na systemy neurologiczne w których jest energia życia, ale ażeby ludzie byli na energii życia to nie mogą wykonywać słów ludzi władzy. Wskazuję na nierozumiane słowa ludzi władzy jakie są w ustanowionym prawie i na słowa moich klientów, że mówili oni, że przyszli do mnie po pomoc bo nie rozumieją języka prawniczego. Ja też nie rozumiem języka prawniczego, ale bez żadnych problemów wygrywałam wszystkie sprawy w sądach bo natychmiast jak mi człowiek przedstawi jego problem to widzę słowa złodzieja. Złodziej mówi nierozumianymi słowami w zamierzonym celu i wskazuję, że mózg o tym wie bo Naukowcy odkryli, że słowa odrzucane przez mózg mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Ja jak mózg widzę słowa złodzieja i je odrzucam. Nie pomyślałam, że jest tak dużo ludzi złodziei i zaczęłam pisać w moich wystąpieniach do sądów, że rozwiążą wszystkie problemy ludzi jak Sędziowie będą opierali się na słowach opartych na prawdzie jakie mamy w naturze mózgu. Złodzieje wystąpili o odebranie i prawa wykonywania zawodu, a Sędzia Trybunału Konstytucyjnego prof. Lech Morawski też widzi, że sędziowie są złodziejami bo powiedział w Oksfordzie, że politycy i sędziowie biorą łapówki. Mnie ludzie też oferowali łapówki i nie tylko za wygranie dla nich sprawy bo na Facebooku oferują mi bogactwo, najlepsze samochody i sterty pieniędzy. Kilka dni temu pokazali człowieka z Dubaju lub może z Dubaju z luksusowym samochodem, który oprócz kwiatów pokazuje w korespondencji do mnie bogatą biżuterię i stoły pełne pieniędzy. Niektórzy z ludzi przychodzących do mnie ażeby wygrać im sprawę w sądzie mówili, że na każdego jest cena, a na niektórych wyższa. Nikt nigdy nie znalazł na mnie ceny bo ja się brzydzę złodziejami i ukradzionymi pieniędzmi. Wskazuję, że Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię u zmienionych ludzi. Wskazuję, że ludzie na słowach Stwórcy są uczciwymi, a na słowach na jakich wykonują wolę ludzi są złodziejami. Oni okradają ludzi którzy się dają okradać, a mózg wykazuje, że ten kto daje się okradać jest służącym złodzieja. Złodzieje nienawidzą Stwórcy i nienawidzą Jego stworzeń bo znęcają się na ich psychice i mordują na organizowanych przez nich wojnach w zamierzonym celu jakim jest zabicie ludzi. Odebrałabym złodziejom wszystkie pieniądze gdyby nie zapisali, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z ich myśleniem. Napisałam do nich ażeby przysłali mi dowód na stworzenie ludzi którym mówią, że ustanowili dla nich prawem ich słowa. Wskazuję, że ci oszuści wiedzą, że trzeba płacić ludziom kościoła za namawianie stworzeń Boga na wykonywanie ich woli. Wskazuję na ludzi kościoła, że oni tak samo mówią jak ludzie władzy, że trzeba się dobrze zachowywać, a to co robią to gwałcą i zabijają ludzi. Mądrzy Naukowcy w programie "Teologowie w służbie Hitlera"mówią, że myśleli, że Teologowie to autorytety moralne, a musieli przyznać, że nic bardziej błędnego bo oni pierwsi wstąpili do Hitlera. Wstąpili w celu zabijania ludzi. Opowiadać o dobru każdy umie, ale wskazuję na wykonywane czynności które pokazują kim jest człowiek. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja natychmiast napisałam, że to czynności zła. Napisałam tak 4700 artykułów a złoczyńcy milczą. Wskazuję, że mózg odrzuca słowa na systemy neurologiczne na jakich człowiek wykonuje czynności zła i są to czynności wykonywane na słowach narzuconych przez człowieka potrzebnych do wykonywania czynności zła. Czynności wykonujemy na słowach, a w naturze mózgu nie ma słów do czynienia zła i ten kto zło postanowił uczynić słowa do czynienia zła wymyślił. Albert Einstein widzi energię opartą na systemach neurologicznych opartych na słowach narzuconych przez ludzi i mówi, że jest pewny co do ich głupoty. Wskazuję na ogrom uczynionego zła przez ludzi o których energii zawartej w ich słowach Albert Einstein mówi, że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Złoczyńcy w kościołach mówią, że zmarli idą do lepszego świata Boga i nie dodają, że ten świat Boga w którym żyjemy obleźli złoczyńcy ze zmienioną mową ciała na złoczyńców. Ja mówię, że złoczyńcy nie mają swojego świata i że po śmierci też żyją bo jest wielu autorów książek "Życie po życiu", czy "Życie po śmierci" którzy o tym piszą. Po śmierci to życie to odczuwanie cierpienia jakiego nie można zmienić bo nie ma możliwości wydawania decyzji.
Wskazuję ludziom z wolą czynienia dobra, że trzeba powrócić na wypowiadanie słów Stwórcy i wtedy czujemy energię na jakiej te słowa są oparte i trzeba wypowiadać różne słowa, że nie czyni się zła, że nie wykonuje się czynności zła, że nie wykonuje się czynności na wymyślonych słowach i koniecznie, że nie wykonuje się czynności na nierozumianych słowach bo na nich są oparte nowotwory. Rozwalimy te nowotwory wypowiadaniem, że nie wykonujemy nierozumianego myślenia bo nowotwory są skonstruowane z systemów neurologicznych wykonujących nierozumiane słowa.
Wskazuję na program prowadzony z aktorami w których prowadzący pyta jaki inny zawód wykonywaliby gdyby nie byli aktorami. Z przyjemnością oglądałam te programy bo wiem, że inny zawód jak na rozumie wykonujemy na braku rozumu. W stanie natury wykonujemy tylko jeden zawód oparty na rozumie i on jest naszą naturą. Wskazuję, że człowiek wykonujący swoje czynności pokazuje tym jego zainteresowania. Zainteresowania są oparte albo na myśleniu Stwórcy, albo na myśleniu narzuconym przez człowieka. Wskazuję na morderców ludzi jakich zainteresowania to sposoby  zabijania i mordowania ludzi na wojnach. Oni się nauczyli strzelania w samoloty w których lecą ludzie. Wskazuję na sposoby okradania ludzi i znęcania się na nich przy pomocy zaburzania psychicznego spokoju telefonami przez ludzi pracujących w firmach windykacyjnych. Ci złodzieje w warunkach pokoju mają klucze do ludzkich domów i mówią, że nie potrzebują korzystać z domofonów. Ci złodzieje wysyłają do ludzi wezwania jakby ich stworzyli. Wydają wyroki stworzeniom Boga i mówią, że są Ministrami Sprawiedliwości dla stworzeń Boga. Ludzie kościoła mówią, że to oni rozgrzeszają ludzi z uczynionego zła. Rozgrzeszają a mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć.
Wybitni artyści pokazują pięknych, doskonałych ludzi i wiedzą, że oni mają mądre twarze, Wybitni artyści i fotografowie pokazują doskonałość piękna natury. U doskonałych artystów cały człowiek jest doskonały. U niedoskonałych artystów gdzieś widać błędy i w nich ich upodobanie do tego co pokazują. Wskazuję na Naukowców w programie "Album nazistów", że oni widzą twarze potworów i mówią, że oni nie powinni mieć ludzkich twarzy, a powinni mieć twarze potworów. Ja wskazuję na potwora, że on wykonuje czynności na systemach neurologicznych opartych na narzuconych przez potwora słowach na jakich torturuje ludzi i strzela do nich lub mówi, że ma wchodzić do komory gazowej. Widzę dużo ludzi zajmujących się Fotografią u mnie na Twitterze i na Facebooku. Wskazuję na ludzi takich jak w Polsce słynny ksiądz Andrzej Klimuszko który ze zdjęcia widział na co chory jest człowiek, ale też potrafił zaprowadzić tam gdzie jest trup tego człowieka. Nikt z nas nie oszukał swojego Stwórcy, który skonstruował doskonały mózg na jakim skonstruowany przez Niego człowiek jest doskonały, a w wyniku narzucania słów nabywa zmienionej anatomii  i często widać, że to potwór, diabeł, czy inny złoczyńca z nabycia. Złoczyńcy mówią, że Bóg jeszcze raz przyjdzie ludzi zbawić, a ja mówię, że na pewno nie wymaże z mózgu słów złoczyńców i ich zmienionej anatomii na potworów.

                                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz