poniedziałek, 12 czerwca 2017

ENERGIA ŻYCIA I ŚMIERCI ZAWARTA JEST W SŁOWACH

Dokąd ludzie nie wypowiadali słów mieli w sobie tylko energię życia. Wskazuję na mózg, że on narzucone słowa wprowadza na umysłową chorobę opartą na energii śmierci. Wskazuję, że energia życia jest w systemach neurologicznych na jakich wykonuje się wolę Stwórcy, a energia śmierci jest w systemach neurologicznych na jakich wykonuje się wolę człowieka. To jest zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla, że zmienia się od wykonywanych czynności, że czynności wykonywane na energii uśmiercającej życie jaka jest w systemach neurologicznych na jakich wykonuje się wolę człowieka.  Wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które pokazuje, że mózg robi sprzeciw na narzucone słowa i że te narzucone słowa mają swoje systemy neurologiczne a ja odkryłam, że te systemy neurologiczne zajmują się uśmiercaniem życia. Odkryłam też, że systemy neurologiczne na jakich wykonuje się słowa Stwórcy zajmują się utrzymywaniem życia. Wskazuję na wstrętną pracę wykonywaną przez ludzi kościoła którzy rozgrzeszają ze słów na jakich wykonuje się wolę człowieka i namawiają na wykonywanie słów ludzi władzy i za to biorą pieniądze. Wskazuję, że ludzie różnych religii mówią, że jest ich miliardy wierzących w Boga, a na moim Blogu pokazują w tej chwili, że są dwie osoby. Wskazuję, że dokąd nie odkryłam, że prawo ludzi i wiara w Boga uśmiercają życie to na moim Blogu pokazywali ludzi z ponad dwustu krajów świata. Z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu, a teraz wymazują wszystkich Obserwatorów a przede wszystkim Genetyków, ludzi z Anatomii Humana, Fizyków opartych na rozumie i wielu innych ludzi opartych na rozumie i wprowadzają ludzi zajmujących się prostytucją. Wskazuję, że ludzie stojący na czele kościoła przestali przyjmować moje artykuły od czasu w którym napisałam, że rozgrzeszają ludzi z innych słów jak słowa Boga. Odrzucili wtedy moje odkrycia Prymas Polski Józef Glemp, Przewodniczący Episkopatu Józef Michalik. Najdłużej czytał Biskup Józef Życiński i pewnego dnia umarł na zawał serca. Wskazuję, że zawały serca są oparte na zmienionej morfologii. Naukowcy odkryli, że myśli zmieniają morfologię. Wskazuję, że Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko kościołowi i władzy oraz wymiarowi sprawiedliwości, a ja wskazuję, że oni narzucili słowa na jakich ludzie wykonują ich wolę. Wskazuję, że ludzie na wykonywaniu tej woli ludzi mają zmienioną anatomię od wykonywanych czynności a za jakie to odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla. Wskazuję, że te wykonywane czynności na jakich zmieniona jest anatomia to systemy neurologiczne wykonujące słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Wskazuję, że energia w systemach neurologicznych wykonujących wolę człowieka to energia śmierci. Wskazuję na odkrycia naukowe które pokazują, że najbardziej wołał o wydanie wyroku śmierci na Jezusa stojący na czele kościoła Kajfasz. Wskazuję, że na mojej stronie na Facebooku są wspaniali ludzie i że wypychają się na moją stronę ludzie z Jesus Daily i Oriz Islam gdzie ludzie z Jesus Daily pokazują ogromne kalectwo ludzi i trzymają krzyże wskazując, że to niby Bóg przysyła kalekich ludzi. Ja wskazuję, że kalectwo i śmierć oparte są na systemach neurologicznych opartych na energii wykonującej narzucone słowa jaka uśmierca życie. Oriz Islam na pokazywane przeze mnie zdjęcia pięknych kobiet pokazuje, że ich kobiety ubrane są na czarno i widać im tylko oczy odwracają się od pokazywanej przeze mnie pięknej kobiety. Oriz Islam wprowadza jego wiedzę opartą na kłamstwie jaką stara się przekonywać ludzi opartych na rozumie, że on ma inną wiedzę o mózgu jak ja przedstawiam. Usunęłam spośród znajomych tego człowieka, a widać go dalej jak wypowiada swoje inne słowa jak słowa Stwórcy i opowiada o jakimś mózgu opartym na kłamstwie jaki nie istnieje. Wystarczy, że napiszę jakieś słowa na temat nie proszonych na moją stronę ludzi z Jezus Daily to pokazuje się jakieś zatrzęsienie ludzi którzy pokazują, że umieją wypowiadać tylko słowo Amen. Ja mówię, że każdy kto zbada energię u ludzi mówiących, że wierzą w Boga i ludzi nazywających prawem słowa ludzi to dowie się, że mają w sobie morfologię opartą na narzuconych myślach jaka zabija życie człowieka i innych stworzeń.

                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz