poniedziałek, 26 czerwca 2017

ZŁODZIEJE NAZWALI SWOJE SŁOWA PRAWEM I STOSUJĄ NA LUDZIACH PRZEMOC WYMIERZANIEM IM KAR ZA NIE WYKONYWANIE SŁÓW ZŁODZIEI

Inne prawo jak Stwórcy oparte jest na słowach złodziei. Na moim myśleniu wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i odbierałam ukradzione moim klientom pieniądze. Pieniądze moim klientom zostały ukradzione przy pomocy nazwania słów złodziei prawem. Na myśleniu opartym na prawdzie widzi się bez żadnego problemu słowa złodzieja. Nie pomyślałam, że tak dużo jest ludzi złodziei i myślałam, że sędziowie nie wiedzą, że trzeba opierać się na prawdzie i wtedy widzi się słowa złodzieja i zaczęłam o tym pisać. Wtedy okazało się, że przestałam wygrywać, a zostałam oskarżona o nieznajomość myślenia złodziei. Złodzieje wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na myśleniu opartym na prawdzie jakie mamy w naturze mózgu. Odpisałam na to, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu to lepsze od przybicia do krzyża Stwórcy za to, że stworzył nas uczciwymi.
Wskazuję, że Stwórca oddziela w mózgu myślenie złodziei na umysłowej i psychicznej chorobie na jakiej złodzieje doświadczają odczuwania dokonanej przez nich kradzieży. Złodzieje mówią, że jest ich miliardy modlących się do Boga ażeby nie cierpieć na słowach do okradania jakimi oni zadali cierpienie ludziom których okradli. Złodzieje też mówią, że Stwórca jeszcze raz przyjdzie ich zbawić z cierpienia opartego na słowach do okradania. Ja wskazuję na dowód na to, że nie ma zbawienia jakim jest zmieniona anatomia na słowach złodzieja i bandyty znęcających się na psychice w celu jej okradzenia. Złodzieje mówią, że na ziemi są u siebie i że to ich kraj i że ludzie którzy dla nich okradają i mordują oddają życie dla kraju. Ludzie którzy wykonują słowa złodziei i bandytów przyjeżdżają z wojen psychicznie chorzy na okradaniu i mordowaniu innych ludzi i innych stworzeń bo dla naszej psychiki uczciwość jest normalną.

                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz