wtorek, 20 czerwca 2017

ZMIANY CZŁOWIEKA W WYNIKU NARZUCONEGO MYŚLENIA TO GŁUPI CZŁOWIEK. NATURA OPARTA JEST NA ROZUMIE

Systemy neurologiczne w naturze oparte są na rozumie w mózgu. Ten człowiek oparty na rozumie jest mądry. Mózg wykazuje narzucone słowa na innym umyśle jak rozum, a jakim jest umysł oparty na braku rozumu. Wypalanie chemią komórek śmierci to dowód braku rozumu. Komórki z energią śmierci są oparte na braku rozumu w mózgu. Myślenie to energia i energia zawarta w rozumie wie, a energia zawarta w braku rozumu nie wie. Ludzie chorzy psychicznie idą i nie wiedzą dokąd idą, a przyczyną ich niewiedzy jest myślenie oparte na braku rozumu. Ludzie oparci na braku rozumu nazwali ich myślenie innym prawem na ziemi i że na tym myśleniu opartym na braku rozumu wierzą w Boga. Ludzie którzy mają rozum wypowiadają słowa Boga.
Ludzie władzy palili książki i całe biblioteki ażeby nie było wiedzy opartej na rozumie. Ludzie władzy w Polsce wywozili intelektualistów do Katynia i tam ich rozstrzelali. W Turcji na intelektualistach ludzie władzy się znęcają zamykaniem ich do więzienia. Wskazuję, że ci intelektualiści w Turcji mówią, że źle wybrali bo to sadysta i terrorysta, a ja wskazuję, że ludzie wywożący intelektualistów na rozstrzelanie to też sadyści i terroryści, ale ci intelektualiści to nie mają rozumu bo wybrali ludzi którzy nie mają rozumu. Ja nie wybieram na moich przywódców ludzi którzy nie mają rozumu. Ja piszę do sądów o przysłanie mi dokumentu na prawo do mnie oszustów mówiących, że mają do mnie prawo. Ja wskazuję, że Ten Kto ma prawo do człowieka wykazuje oszusta na umysłowej i psychicznej chorobie.
Wskazuję na oszustów w Polsce którzy jechali do Katynia na groby rozstrzelanych ludzi przez oszustów mówiących, że mają prawo do ludzi, że ich samolot rozpadł się na energii śmierci jaką mieli w sobie oszuści lecący tym samolotem, którzy też mówili, że mają prawo do ludzi.
Energia śmierci jest zawarta w słowach do oszukiwania i uśmierca oszustów.

                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz