sobota, 24 czerwca 2017

WYCHODZENIE Z CHOROBY UMYSŁOWEJ, PSYCHICZNEJ I CHORÓB CIAŁA

Chora psychika to psychika oparta na innym myśleniu jak jest w naturze mózgu. Psychika jaką odkrył Zygmunt Freud i nazwał podświadomością to natura oparta na mózgu w którym Naukowcy odkryli, że jest rozum. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że mózg inne myślenie jak myślenie na jakim oparty jest rozum wprowadza na umysł oparty na braku rozumu. Ten umysł oparty na braku rozumu oparty jest na wymyślonym myśleniu na jakim psychika jest umysłowa chora. Psychika jest umysłowo zdrowa na myśleniu jakie jest w naturze mózgu. Zwierzęta też są umysłowo zdrowe na myśleniu jakie mają w naturze mózgu. Psychika zwierząt też zachorowała umysłowo jak przeszła na wykonywanie myślenia wymyślonego przez człowieka. Ten człowiek wymyślający myślenie stosuje przemoc na psychice jak robił to Iwan Pawłow na psie zamykaniem go i głodzeniem. To samo robili ludzie umysłowo chorzy w obozach koncentracyjnych, gdyż zamykali ludzi i głodzili ich. Ci umysłowo chorzy ludzie mają napisane na bramie obozu zagłady w Oświęcimiu, że macie na nas pracować bo jak nie to was zabijamy. Ludzie umysłowo chorzy cały czas to robią znęcaniem się na psychice, a co teraz dobrze widać w Turcji, a w Syrii jak już strzelają do ludzi. Ludzie ze Stanów Zjednoczonych strzelają do samolotów jakimi lecą ludzie z Syrii, ale w innych krajach też strzelają do ludzi lecących samolotami.
Zygmunt Freud pisze, że inną psychikę jak odkrył trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Wskazuję, że tą inną psychikę wykazuje mózg na systemach neurologicznych wykonujących wymyślone myślenie. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że od wykonywanych czynności na wymyślonym myśleniu. Ludzie wymyślili bardzo dużo różnego myślenia, ale najbardziej popularnym jest wymyślone myślenie nazwane prawem ludzi i że na tym wymyślonym myśleniu ludzie wierzą w Boga. Różne myślenie wymyślone przez ludzi to różne partie polityczne i różne religie. Umysłowo chorzy ludzie z różnych partii politycznych i różnych religii kłócą się o to kto ma więcej umysłowo chorych na myśleniu ich przywódcy. Na słowach Stwórcy jakie mamy w naturze mózgu wszyscy mamy takie same myślenie i mamy rozum. Antony Robins znany jest z dobrych książek, ale pisze, że jak chcesz poznać człowieka wejdź w jego myślenie, a ja wskazuję, że jak się wejdzie to stanie się głupim. Na moim Blogu pokazują, że ludzi z psychiką opartą na rozumie prawie nie ma a Sfinks wybudowany przez ludzi ocalałych z zatopionej Atlantydy też jest wielki jeden, ale tam jest więcej ludzi i pokazują ich w Sfinksach z przyklejoną brodą, że to systemy neurologiczne na jakich psychika jest oparta na rozumie. Ja też widzę ludzi opartych na rozumie i mają oni piękne i mądre twarze. Ludzie władzy w Polsce wywozili mądrych ludzi do Katynia i tam ich rozstrzelali żeby nie było mądrych. W Turcji znęcają się na intelektualistach tak jak Iwan Pawłow znęcał się na psychice psa opartej na rozumie. Wskazuję, że Iwan Pawłow na jego umysłowej chorobie dostał Nagrodę Nobla. Naukowcy oparci na rozumie z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie dostali Nagrody Nobla. Ogromnie dużo ludzi dostało Nagrody Nobla na ich umysłowej chorobie. Pan Lech Wałęsa mówił, że walczył o dobro dla ludzi a stanął jako władca nad ludźmi nakazujący ludziom wykonywać wymyślone myślenie. Wskazuję, że ludziom przyznającym Nagrody Nobla dla ludzi opierających się na wymyślonym myśleniu zgadza się myślenie na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory.
Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale to odkrycie nie mówi, że te czynności są wykonywane na wymyślonym myśleniu na jakim psychika wykonuje czynności na umysłowej chorobie. Nikt z ludzi nie ma mózgu na jakim można wykonywać wolę ludzi. Wola ludzi oparta jest na umysłowej chorobie. Ja na mojej stronie na Facebooku jestem ze wspaniałymi ludźmi opartymi na rozumie, ale od czasu do czasu wchodzą na moją stronę umysłowo chorzy ludzie reprezentujący różne religie. Jak ktoś spojrzy na komentarze ludzi z Jezus Daily to ich komentarz to słowo Amen. Oni pokazują, że dokonują napadu na myślenie Stwórcy jakie ja przedstawiam.  Przedstawiciel Islamu Pan Oriz Islam przedstawia inną wiedzę o mózgu jak ja przedstawiam, a nic nie mówi na to, że nie ma mózgu na jakim wykonuje się myślenie nazywane religiami. Ja wskazuję na dowód, że nie ma mózgu, ani psychiki ani ciała opartego na wymyślonym myśleniu na jakim wykonuje się wolę ludzi, a jest umysłowo chory człowiek. Pan Oriz Islam pisząc o mózgu nie przedstawia jak go stworzyli ludzie i jak stworzyli psychikę i ciało. Ja wskazuję, że człowiek który nie przedstawia stworzonego mózgu przez człowieka, nie przedstawia psychiki i ciała stworzonego przez człowieka jest oszustem. Ludzie wykonujący słowa Stwórcy mają mózg, mają psychikę i mają ciało. Wskazuję, że Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że te wykonywane czynności są na myśleniu wymyślonym przez ludzi na jakim wykonuje się wolę ludzi i że ludzie nie mają mózgu, psychiki ani ciała na wymyślonym przez nich myśleniu, a zmieniona anatomia jest skutkiem odrzucenia przez mózg wymyślonego myślenia na umysłową chorobę. Wskazuję na słowo wykonywane czynności.
Około dwóch lat temu zadzwoniła do mnie Kobieta z Instytutu Medycyny i też słuchać było podsłuchiwanie i odgłos, że podsłuchujący odłożył wcześniej słuchawkę. Tych telefonów z Instytutu Medycyny miałam więcej i najczęściej namawiających mnie na leczenie się z chorób ale nie mówili, że na umysłowej chorobie. Kobieta która zadzwoniła do mnie z Instytutu Medycyny pytała o małe dzieci i nie była zdziwiona jak powiedziałam, że żyjemy wiecznie i dzieci mają już w mózgu również swoje myślenie. Kobieta ta zapytała mnie czy wypowiadanie prawdy to już wszystko ażeby być zdrowym. Odpowiedziałam, że wszystko, gdyż na prawdzie jesteśmy stworzeni, ale ta Kobieta nie powiedziała, że chodzi jej o systemy neurologiczne jakich człowiek nabył na wykonywaniu wymyślonego myślenia. To samo mówił ksiądz Jan Kaczkowski znany z wypowiadania pięknych słów który dodawał, że wypowiadanie tych pięknych słów to nie wszystko. To prawda, że jesteśmy stworzeni na pięknych słowach Stwórcy i jeśli na nie wróciliśmy to dobrze, ale pozostały nam systemy neurologiczne na jakich wykonywaliśmy wymyślone myślenie. Na tych systemach neurologicznych na jakich wykonywaliśmy wymyślone myślenie ciało jest zmienione i widzi to Neurobiolog Eric Kandel, że jest zmienione od wykonywanych czynności. Jan Kaczkowski umarł na glejaka mózgu, gdyż ciągle wykonywał czynności księdza na jakich rozgrzeszał psychikę stworzoną przez Boga z wykonywania czynności na wymyślonym myśleniu. Kobieta z Instytutu Medycyny wykonuje czynności na myśleniu wymyślonym na jakim oparta jest władza. Wskazuję na Dyrektorów w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia którzy w roku 2011 przysłali mi każdy z nich z osobna pisma z wyrazami szacunku i uznania za moje wskazywanie na systemy neurologiczne w człowieku oparte na myśleniu jakie jest w naturze mózgu w jakich jest energia życia i na systemy neurologiczne oparte na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów że w nich jest energia uśmiercająca życie. Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia oparci na wymyślonym myśleniu nie przysłali mi pism z wyrazami szacunku i uznania, a cztery razy otrzymałam pozdrowienia z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia. Napisałam, że mordercy przysyłają mi pozdrowienia, a teraz jeszcze dodam, że umysłowo chorzy.
Podkreśliłam słowa wykonywane czynności, gdyż mamy systemy neurologiczne na jakich wykonujemy czynności na myśleniu jakie jest w naturze mózgu i mamy systemy neurologiczne na jakich wykonuje się wymyślone myślenie przez ludzi. Wskazuję, że ludzie władzy i kościoła i ludzie wykonujący ich słowa wykonują te słowa na energii jaką są. Systemy neurologiczne to energia. Wskazuję, że Stwórca nie pozwala wykonywać woli ludzi na Jego systemach neurologicznych z energią życia  i że ludzie nabyli zmienionej anatomii od wykonywanych czynności na ich woli a co widzi Neurobiolog Eric Kandel, a ja że te wykonywane czynności są oparte na umysłowej chorobie. Druga osobowość w człowieku to umysłowo i psychicznie chory człowiek który wykonuje czynności na systemach neurologicznych opartych na wymyślonym myśleniu.
Odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności zwróciło moją uwagę na słowa "wykonywane czynności". Czynności wykonujemy na systemach neurologicznych, a systemy neurologiczne oparte są na myśleniu i zatem trzeba powrócić na myślenie jakie jest w naturze mózgu i powtarzać, że nie wykonuję czynności na wymyślonym myśleniu i to likwiduje systemy neurologiczne oparte na wymyślonym myśleniu.
Wskazuję, że Stwórca którego znamy jako Jezusa przyszedł nas ostrzec przed wykonywaniem wymyślonego myślenia. Wskazuję, że Neurobiolog Eric Kandel odkrył zmienioną anatomię od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że na wymyślonym myśleniu na jakim człowiek jest umysłowo i psychicznie chory i ma różne choroby ciała.
                                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz