czwartek, 22 czerwca 2017

U KAŻDEGO CZŁOWIEKA MOŻNA ZBADAĆ CZY MA ENERGIĘ OPARTĄ NA SŁOWACH STWÓRCY CZY NA JEGO SŁOWACH

Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że u każdego człowieka można zbadać czy ma w sobie energię opartą na słowach Stwórcy czy na swoich słowach. Odkrycie Neurobiologa Erica Kandela o zmienionej anatomii też pokazuje, że można zbadać energię jaką człowiek ma w sobie i czy ma energię na jakiej ma zmienioną anatomię czy nie ma. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że każda energia ma swoje myślenie. Zatem nadszedł czas na badanie ludzi kto z nich jest złoczyńcą. Zmienioną anatomię ma człowiek który ma w mózgu narzucone słowa i jest on złoczyńcą. Zmienioną anatomię na cierpiącą ma człowiek który ma w mózgu decyzje o wykonywaniu woli złoczyńcy. Cierpienie jest oparte na energii jaka jest w systemach neurologicznych wykonujących słowa złoczyńcy. Złoczyńcy kiedy zobaczyli na Facebooku ogromną ilość ludzi na mojej stronie i ludzi nakładających nakładki na moje zdjęcie to wpadli na pomysł ażeby przestać tłumaczyć na Facebooku. Zamiast tłumaczenia zaczęli wprowadzać See Translation. Złoczyńcy nie chcą ażeby ludzie na całym świecie dowiedzieli się o moim odkryciu, że wykonywanie ich słów zadaje cierpienie i śmierć. Do tej pory złoczyńcy nazywają ludzi ciemnotą która na nagrobkach pisze, że to Bóg uśmiercił człowieka. Ja wskazuję, że nikt z ludzi nie znajdzie energii śmierci na słowach Stwórcy. Medycyna znalazła sposób na energię śmierci wypaleniem jej chemią, a energia śmierci zostaje w słowach człowieka i dalej go uśmierca i utrzymuje jego stan umysłowo chorego. Złoczyńcy nazywający ich słowa wiarą w Boga piszą do mnie, że mamy tego samego Boga, a ja odpisuję, że tak, ale na słowach Stwórcy bo na wierze w Boga oparty jest złoczyńca. Zatem przekazuję ludziom ażeby domagali się badania ludzi pod względem energii jaką w sobie mają bo na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu mają w sobie energię do zadawania cierpienia i śmierci opartą na ich słowach jakie mają z nabycia w mózgu. Wskazuję, że zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla, że się zmienia od wykonywanych czynności to energia zadająca cierpienie i śmierć oparta na umyśle z nabycia w mózgu opartym na wprowadzonym przez złoczyńcę kłamstwie. Wskazuję na wykonywane czynności przez ludzi ze zmienioną anatomią, że to okradanie ludzi, znęcanie się na psychice ludzi i innych stworzeń, strzelanie do ludzi, budowanie obozów zagłady w których wydają rozkazy wchodzenia do komór gazowych i stawania do rozstrzelania. Wskazuję na program "Teologowie w służbie Hitlera" w którym Naukowcy mówią, że myśleli, że to autorytety moralne, a oni pierwsi wstąpili do jednego z największych morderców ludzi Adolfa Hitlera. Wskazuję na program "Album nazistów"  w którym Naukowcy mówią, że ci ludzie mają ludzkie twarze, a powinni mieć twarze potworów. Ja wskazuję, że badanie ludzi pod względem zawartej w nich energii na jakiej mają zmienioną anatomię daje dowód na nabycie twarzy potwora. Potwór jest wykonany z energii opartej na narzuconym przez niego myśleniu opartym na kłamstwie.
Wskazuję na Naukowców dobrych ludzi o których piszę dużą literą i na naukowców złoczyńców o których piszę małą literą. Wskazuję, że w każdym zawodzie są ludzie dobrzy i źli i że doczekaliśmy czasów, że złoczyńców można zbadać. Ja złoczyńców bez problemu rozpoznaję po wypowiadanych słowach i na pewno każdy człowiek wypowiadający słowa Stwórcy. To ci ludzie prawi nakładają nakładki na moje zdjęcie i dekorują je serduszkami, gwiazdeczkami, kwiatami, albo napisem "Polska gola".  Nasz mózg nie zna prawa ludzi i wiary w Boga i wprowadza te słowa na umysłową chorobę i zmienioną anatomię na złoczyńcę. Ludzie wypowiadający inne słowa jak Stwórca po to je narzucają ażeby okraść. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że mózg wie, że słowa jakie odrzuca są do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że do okradania. Bez żadnych problemów wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i odbierałam ukradzione moim klientom pieniądze. Nie pomyślałam, że jest tylu ludzi złodziei i zaczęłam pisać do sądów, że rozwiążą wszystkie problemy ludzi jak będą opierali się na naturalnych dla nas słowach opartych na prawdzie jakie mamy w naturze mózgu. Wtedy sędziowie którzy są złodziejami wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach Stwórcy. Odpisałam, że to lepsze od przybicia Stwórcy do krzyża za to, że stworzył nas na prawdzie. Wskazuję na słowa Sędziego Trybunału Konstytucyjnego w Polsce prof. Lecha Morawskiego który w Oksfordzie powiedział, że politycy i sędziowie biorą łapówki. Ja mówię, że człowiek wypowiadający słowa Stwórcy jest uczciwym, a człowiek wypowiadający inne słowa jest złodziejem. Kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to złodzieje i mordercy usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Dyrektorów którzy reagowali na moje odkrycie, że systemy neurologiczne oparte na słowach Stwórcy są oparte na energii życia, a systemy neurologiczne oparte na słowach narzuconych przez człowieka są oparte na energii śmierci. Niewątpliwie też złodzieje i mordercy spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Złodzieje i mordercy wymienili ludzi którzy chcą zdrowia i życia na złodziei i morderców.  

                                                                                                        Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz