wtorek, 13 czerwca 2017

MÓZG WYKAZUJE WOLĘ CZŁOWIEKA NA UMYSŁOWEJ I PSYCHICZNEJ CHOROBIE

DOWÓD: Odkrycie Neurobiologa Erica Kandela za które dostał Nagrodę Nobla, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności.
DOWÓD: Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które dowodzi, że wykonywane inne czynności jak w naturze wykonywane są na innych systemach neurologicznych.

Zmieniona anatomia od wykonywanych czynności za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to systemy neurologiczne wykonujące inną wolę jak systemy neurologiczne wykonujące naturalną wolę. Ta naturalna wola to wola Stwórcy oparta na Jego rozumie jaki jest w naturze mózgu. Tą wolę Stwórcy wykonują systemy neurologiczne jakie są przekładem słów jakie są w naturze mózgu. Kod genetyczny mówi, że to przekład zapisów na czynności organizmu, a ja wskazuję, że czynności organizm wykonuje na systemach neurologicznych wykonujących wolę Stwórcy.
Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon dowodzi, że mózg wprowadza narzucone słowa na inny umysł w mózgu oparty na woli człowieka. W naturze mózgu nie ma umysłu opartego na woli człowieka. W naturze mózgu jest tylko umysł Stwórcy oparty na Jego rozumie. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Odkryłam, że te emocje oparte na rozumie to emocje miłości i kochania, a co widać u tulących się do siebie ludzi i zwierząt.
Odkrycie Neurobiologa Erica Kandela mówi, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia to energia oparta na umysłowej chorobie. Odkryłam, że na tej energii opartej na umysłowej chorobie człowiek wykonuje swoją wolę. Odkryłam, że wola człowieka jest też przekładem na czynności wykonywane przez organizm przez systemy neurologiczne oparte na innej energii jak systemy neurologiczne w naturze. Odkryłam, że w systemach neurologicznych opartych na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na energii zawartej w narzuconych słowach jest energia uśmiercająca życie. Albert Einstein odkrył, że energia jaka grozi katastrofą na niewyobrażalną skalę jest oparta na sposobach myślenia ludzi. Ja odkryłam, że ta energia oparta na sposobach myślenia ludzi to energia w której nie ma pierwiastków życia. Odkryłam, że energia w której nie ma życia wykonuje wolę człowieka, a czego skutkiem jest cierpienie i śmierć.
Odkryłam, że ludzie na słowach na jakich wykonuje się wolę człowieka są umysłowo chorzy i że przyczyną choroby umysłowej są słowa inne jak są w naturze mózgu i odkryłam, że przyczyną psychicznej choroby jest energia inna jak w naturze i że na tej innej energii oparta jest psychiczna choroba i wszystkie choroby ciała oraz śmierć.

                                                                                                           Barbara Paul



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz