piątek, 9 czerwca 2017

SŁOWA NA JAKICH MA SIĘ ROZUM NIE ZGADZAJĄ SIĘ LUDZIOM, KTÓRZY NIE MAJĄ ROZUMU

Ludzie są wypowiadającymi słowa i te słowa świadczą o tym kim oni są. Na moim Blogu pokazują, że ludzi którzy mają rozum jest tylko kilku, a ja mówię, że oni są oszustami bo dokąd nie napisałam, że inne słowa jak oparte na rozumie wypowiada oszust to pokazywali ludzi z ponad dwustu krajów świata. Ja mówię, że ludzie którzy mają rozum zgadzają się ze sobą bo wypowiadają te same słowa. Nasza natura oparta jest na słowach jakie są w naturze mózgu. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że ten rozum nazywają kodem genetycznym o którym mówią, że jest przekładem zapisów jakie są w naturze mózgu na czynności organizmu. Organizm wykonuje czynności na systemach neurologicznych. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon mówi, że człowiek wypowiadający inne słowa funkcjonuje na innych systemach neurologicznych, a ja odkryłam, że te systemy neurologiczne są oparte na braku rozumu. Odkryłam, że człowiek wypowiadający inne słowa jak słowa na jakich ma się rozum wypowiada słowa na jakich nie ma się rozumu. Prawdą jest, że ogromna ilość ludzi nie ma rozumu, a co widać po tym, że mówią, że na ich słowach wierzą w Boga i nazywają słowa ludzi którzy nie mają rozumu prawem. Nie ma mózgów na jakich wierzy się w Boga i nie ma mózgu na jakim słowa ludzi są prawem. W mózgu jaki mamy są słowa Boga i człowiek który je wypowiada ma rozum. Niektórzy ludzie mówią, że nie wierzą w żadną wiedzę, a ja mówię, że cały wszechświat oparty jest na wiedzy jego Stwórcy i że systemy neurologiczne oparte na słowach Stwórcy wiedzą jak wykonywać czynności ażeby ciało żyło. Ludzie na braku rozumu mają chore ciała bo komórki jakie są w systemach neurologicznych opartych na braku rozumu nie wiedzą jak wykonywać czynności ażeby ciało żyło. Wszystkie ciała na braku rozumu są nienormalne, a człowiek głupi. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, ale nie podali, że te systemy neurologiczne wykonują czynności na braku rozumu.
Ja wskazuję, że słowa ludzi jakie nazwali na ziemi prawem i wiarą w Boga to słowa na jakich ludzie funkcjonują na systemach neurologicznych opartych na braku rozumu jakie zadają głupim cierpienie i śmierć. Albert Einstein po energii we wszechświecie z nabycia na słowach na jakich wykonuje się wolę ludzi pisze, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Ja odkryłam, że w mózgu z nabycia jest umysł oparty na braku rozumu na jakim ludzie wykonują czynności na systemach neurologicznych opartych na braku rozumu.
 Albert Einstein pisze, że kobiety tylko w życiu przeszkadzają, a ja mówię, że mężczyźni oparci na braku rozumu też. Ludzie, którzy nie mają rozumu nie mają emocji kochania. Człowiek który ma rozum czuje emocje kochania. Na kochaniu opartym na braku rozumu nie czuje się kochania. Na braku rozumu ludzie gwałcą ciało oparte na rozumie.
Ludzie wypowiadający inne słowa jak są w naturze mózgu mówią, że nie ma Boga lub, że oni wierzą w Boga, a ja wskazuję, że Stwórca jest bo to On wykazuje wypowiadanie innych słów jak On wypowiada na umyśle opartym na braku rozumu i na systemach neurologicznych na jakich wykonuje czynności człowiek który nie ma rozumu.

                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz