wtorek, 20 czerwca 2017

SĘDZIA TRYBUNAŁU KONSTYTUCYJNEGO W POLSCE MÓWI W OKSFORDZIE, ŻE KONSTYTUCJA JEST NIEJASNA

Cieszę się, że Sędzia Trybunału Konstytucyjnego prof. Lech Morawski widzi, że Konstytucja jest niejasna, ale zadaję pytanie jakie to prawo Panie profesorze nie oparte na prawie do rzeczy. Prawo się ustanawia do rzeczy do jakich ma się prawo, a ludzie nie mają prawa do ludzi ani do mienia jakie jest w naturze, ani do mienia jakie mają ludzie. Zatem to prawo ludzi nazywających słowa do oszukiwania prawem. Mogę pokazać wszystkim profesorom i wszystkim innym  ludziom nazywającym słowa oszustów prawem, że mam wygrane wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a od czasu powołania Wojewódzkich Sądów mam wygrane 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim za 11 miesięcy roku 2004 jakie to dane pokazuje gazeta "Rzeczpospolita" w miesiącu styczniu 2005 roku. Mogę pokazać wyrok NSA jaki mówi, że wygrałam sprawę, a jaki nie został wykonany przez kilka już lat z tej przyczyny, że Pełnomocnik Dyrektora Izby Skarbowej w Elblągu powiedział na rozprawie, że do tej pory nikt takiej sprawy nie wygrał. Sędzia przewodnicząca rozprawie Pani Krystyna Chustecka powiedziała na rozprawie, że to jest odrębna rozprawa i sąd orzeka, że ja mam rację. Ten Pełnomocnik Dyrektora Izby Skarbowej jakoś to załatwił, że ten wyrok NSA nie został wykonany.
Mogę przedstawić ludziom nazywającym słowa oszustów prawem, że moje wygrywanie spraw skończyło się kiedy zaczęłam pisać do sądów, że trzeba opierać się na prawdzie jaką mamy w naturze mózgu, gdyż wtedy widzi się słowa złodzieja. Wtedy nikt inny jak złodzieje wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na moim myśleniu na jakim widzę złodzieja. Napisałam, że wystąpili o odebranie prawa wykonywania zawodu mnie która mam najwięcej wygranych w kraju, a zatem chodzi o okradanie. Dodałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu to lepsze od przybicia do krzyża Stwórcy którego znamy jako Jezusa za to, że stworzył nas na myśleniu opartym na prawdzie.
Wskazuję ludziom nazywającym słowa oszustów prawem na sprawiedliwość Stwórcy na którego słowach oparte jest prawo do rzeczy, że zmienił On anatomię oszustom na odruchy złodziei i bandytów. Wskazuję, że Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że te wykonywane czynności są na myśleniu złodziei i bandytów okradających ludzi z pieniędzy i mordujących ludzi na organizowanych przez nich wojnach.
Wskazuję na wszystkie chore psychiki i ciała wykonujące słowa złodziei i bandytów i nabycie umysłowej choroby przez ludzi na słowach do oszukiwania. Wskazuję na medycynę która na energię śmierci stosuje wypalanie komórek śmierci chemią. Wskazuję, że te komórki śmierci są zawarte w systemach neurologicznych wykonujących słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które pokazuje, że mózg robi sprzeciw na narzucone słowa i wykonywanie narzuconych słów i że odkrycie to mówi, że tymi wypowiadanymi innymi słowami zajmują się inne systemy neurologiczne jak w naturze. Wskazuję, że na to moje wskazywanie na systemy neurologiczne na jakich wykonuje się słowa Stwórcy jakie są w naturze mózgu że jest w nich energia życia, a w systemach neurologicznych wykonujących narzucone słowa jest energia śmierci reagowali dwaj Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce jacy tam byli w roku 2011 i do roku 2013 przysyłali mi zapytania czego od nich oczekuję. To czego oczekiwałam to powrót ludzi na systemy neurologiczne oparte na energii życia. Kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to usunięto tych Dyrektorów i z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon przestały przychodzić podziękowania, Przedtem miałam ich około czterystu. Zatem wskazuję, że prawo ludzi to prawo morderców życia. Wskazuję, że przy przyznanej Nagrodzie Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności nie ogłoszono, że to psychopata i ofiara i że Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie otrzymali Nagrody Nobla za tak ważne odkrycie, że mózg robi sprzeciw na narzucone słowa i wykonywanie narzuconych słów.
Wskazuję, że przy przyznanej Nagrodzie Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności nie ogłoszono, że to energia śmierci.

                                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz