piątek, 9 czerwca 2017

WOLĘ CZŁOWIEKA MÓZG WYKAZUJE NA UMYSŁOWEJ CHOROBIE I ENERGII W KTÓREJ NIE MA ŻYCIA

Wszystkie choroby i śmierć są oparte na energii w której nie ma życia. Ta energia w której nie ma życia jest oparta na słowach narzuconych przez człowieka na jakich jest umysłowo i psychicznie chory. Psychika to energia jaka jest w naturze wszechświata i jest ona oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Te słowa jakie są w naturze mózgu to słowa Stwórcy energii życia jaka jest w naturze wszechświata. Te słowa jakie są w naturze wszechświata rozumieją zwierzęta. Na słowach jakie są w naturze wszechświata wszyscy w naturze się rozumieją. Moi klienci którzy przychodzili do mnie po pomoc w ich sporach z organami skarbowymi mówili, że przyszli do mnie po pomoc bo nie rozumieją języka prawniczego. Odkryłam, że ten język prawniczy jest oparty na nierozumianym myśleniu jakie mózg wprowadza na umysł oparty na braku rozumu. Ja nie nauczyłam się języka opartego na braku rozumu i na moim rozumie wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a od czasu powołania Wojewódzkich sądów zobaczyłam dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita", że ja w województwie warmińsko-mazurskim za 11 miesięcy roku 2004 wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie. Uznałam, że sędziowie muszą nie wiedzieć, że złodzieja widzi się, że wypowiada inne słowa i zaczęłam o tym pisać, a wtedy sędziowie złodzieje wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Ci sędziowie którzy wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu nie mają mózgu na jakim można wykonywać wolę człowieka, a mózg który mamy wykazuje wolę człowieka na umyśle opartym na braku rozumu. Odkryłam, że słowa jakie są w umyśle opartym na braku rozumu to słowa złodzieja i bandyty. Sędzia Trybunału Konstytucyjnego prof. Lech Morawski powiedział w Oksfordzie, że Konstytucja jest niejasna, politycy i sędziowie biorą łapówki, jesteśmy przeciw gejom, ale prokuratura ich nie ściga. Ja pytam skąd ludzie znają słowa na jakich wykonuje się ich wolę? Wskazuję, że to tych słów nie rozumieli moi klienci którzy mówili, że przyszli do mnie po pomoc bo nie rozumieją języka prawniczego. Wskazuję, że nasza natura jest oparta na rozumie. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, a odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że mózg zna słowa bo wykazuje słowa złodzieja i bandyty na umyśle opartym na braku rozumu. Człowiek wypowiadający słowa oparte na prawdzie rozumie. Nierozumianą mową mówi złodziej i bandyta. Mózg jak widać wie jakie słowa wypowiada złodziej i bandyta bo wykazuje je na umyśle opartym na braku rozumu. Nie ma jasności na Konstytucji opartej na słowach kłamców oszukujących, że mają prawo do ludzi i mienia jakie jest na ziemi. Wskazuję, że te słowa oszustów mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu. Ja wygrywałam wszystkie sprawy w sądach na moim rozumie, a oszuści w sądach wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach opartych na prawdzie. Napisałam do nich że odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach opartych na prawdzie to lepsze od przybicia Stwórcy do krzyża za wypowiadanie prawdy. Na słowach opartych na prawdzie człowiek jest, a na słowach opartych na kłamstwie człowieka nie ma. Na energii opartej na kłamstwie nie ma człowieka. Fizycy mówią, że nie wiedzą skąd pochodzi energia nierzeczywista, a ja im od dawna piszę, że jest oparta na słowach oszustów na jakich nie ma stanu rzeczywistego a jest stan z okradzenia ze stanu rzeczywistego. Złodzieje nie reagują na odkrycie naukowe dowodzące, że wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu nie ma stanu rzeczywistego, ale zareagowali na to odkrycie usunięciem z Departamentu Zdrowia Dyrektorów którzy chcieli zdrowia i życia ludzi i złodzieje spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Mordercy nazywają Ministerstwem Zdrowia ich słowa. Mordercy nie reagują na odkrycie naukowe dowodzące że w systemach neurologicznych opartych na woli człowieka nie ma energii życia. Wskazuję ilu ludzi jest złodziejami że aż ich słowa nazwali prawem i wiarą w Boga. Wskazuję, że ci ludzie są mordercami życia i to świadomymi bo bandyta narzuca słowa do stosowania przemocy na psychice. Bandyta nie stworzył psychiki a wymusza od psychiki wykonywania woli bandyty. Ludzie zrzucający bomy na ludzkie domy i wydający rozkazy śmierci to bandyci. Bandyta ma w sobie energię jaką uśmierca życie. To bandyci nie pokazują, że wypowiadają słowa z energią śmierci. Bandyci spowodowali, że ludzie nabyli na ich słowach choroby umysłowej i psychicznej. Bandyci uczą małe dzieci słów do uśmiercania życia. Na tych słowach do uśmiercania życia ludzie chorują na schizofrenię. Bandyci zaburzają mi pisanie wymuszaniem brania programu niby darmowego a później wymuszają płacenia im za ochronę. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to złodziej i bandyta.

                                                                                                         Barbara Paul    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz