piątek, 30 czerwca 2017

ENERGIA ŻYCIA TO SŁOWA STWÓRCY, A ENERGIA ŚMIERCI TO SŁOWA LUDZI

Dokąd ludzie nie wypowiadali słów w naturze wszechświata była tylko energia życia. Na energii życia jest oparta grawitacyjna siła życia.
Energia śmierci jest na ziemi od momentu wypowiadania przez ludzi innych słów jak wypowiada Stwórca. Odkryłam, że energią są słowa i że wypowiedzenie innych słów jak wypowiada Stwórca wytwarza energię śmierci i wytwarzającymi energię śmierci są ludzie.
Naukowcy pokazują programy zatytułowane Ostatnie dni świata i pokazują programy o grożących Plenetoidach i Asteroidach a nie szukają skąd pochodzi energia śmierci skoro w naturze była tylko energia życia. Albert Einstein widzi, że w naturze wszechświata jest tylko grawitacyjna siła życia i widzi, że grawitacyjna siła śmierci oparta jest na sposobach myślenia ludzi a poza nim jakby ciemnota ludzi nauki. Dlaczego medycyna nie odróżnia energii życia od energii śmierci skoro na wypowiadaniu słów ludzi w ludziach są dwie energie w dwóch rodzajach systemów neurologicznych. Wskazuję, że w anatomię opartą na energii życia wtargnął człowiek wytwarzający energię śmierci. Energia zawarta jest w słowach i wypowiedziane słowa inne mózg wprowadza na energię śmierci. Wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które pokazuje, że mózg wykazuje w innym miejscu wypowiadanie innych słów jak w naturze mózgu i na innych systemach neurologicznych jak zbudowany jest człowiek z energii życia. Wygląda na to jakbym ja sama na ziemi pozbyła się energii śmierci. Miałam też energię śmierci bo weszłam w myślenie uśmiercające życie jakim jest myślenie oparte na kłamstwie narzucone przez ludzi. Ja wierzę że za mną będą kolejni ludzie wychodzili z energii śmierci. Ja spędziłam w odkryciach naukowych ponad 20 lat i najczęściej po kilkanaście godzin dziennie, ale teraz mogę już wszystkim ludziom przekazać ażeby nie wypowiadali i nie wykonywali słów ludzi. Wskazuję na dowód, że słowa są energią jakim jest odkrycie kodu genetycznego, że to przekład zapisów na systemy neurologiczne, a ja wskazuję, że te systemy neurologiczne to energia życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Wskazuję też, że wykazywane przez mózg wypowiadane inne słowa to też przekład na systemy neurologiczne ale w których jest energia śmierci. Dlaczego ludzie zajmujący się szukaniem pochodzenia życia i widzący, że grozi śmierć życia na ziemi nie widzą, że mordercami są ludzie władzy mordujący miliony ludzi na organizowanych przez nich wojnach.  Wielkie ukłony za odkrycie dwóch rodzajów myślenia i opartych na nich dwóch rodzajach energii dla Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon. To ja odkryłam, że te dwa rodzaje myślenia to jedno oparte na prawdzie, a drugie oparte na kłamstwie i że w prawdzie jest energia życia, a w kłamstwie energia śmierci, ale odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon było dla mnie drogą. Wskazuję na mądrość Egipcjan którzy przyjęli do siebie na naukę Pitagorasa któremu powiedzieli, że jak chce skorzystać z ich nauk to musi przez pięć lat nie wypowiadać słów. Wskazuję na mądrość ludzi nazywanych Kahunami, że chodzili po tysiącstopniowej lawie, uzdrawiali i na pytanie jak to robią odpowiadają, że posługują się zwykłą mową Boga. Wskazuję mądrym ludziom ażeby nie wykonywali ani jednej decyzji ludzi i żeby nie wypowiadali żadnego słowa pochodzącego od ludzi i żeby sami nie wypowiadali słów opartych na kłamstwie bo to są słowa ludzi. Energia życia zawarta jest w słowach opartych na prawdzie, a energia śmierci zawarta jest w słowach opartych na kłamstwie. Dlaczego nikt nie bada u ludzi energii i nie mówi dlaczego mają w sobie energię śmierci skoro w anatomii mieli tylko energię życia. Wskazuję na Stwórcę którego znamy jako Jezusa, że mówił, że stworzył nas na prawdzie i wystąpił przeciwko narzucaniu słów i wskazał, że ludzie narzucający słowa mają w sobie energię uśmiercającą życie.
 Ja pozbyłam się energii śmierci wypowiadając różne zaprzeczające słowa, że nie robię tego co jest złem, ale najważniejszym jest pozbycie się słów narzuconych przez człowieka gdyż dopiero odeszły ode mnie słowa ludzi kiedy kilka razy wypowiedziałam, że nie używam słów do czynienia zła. Podkreślam, że chodzi o słowa bo są energią.
Wskazuję, że ten kto wypowiada słowa Stwórcy ma energię życia tak jak Stwórca, a kto wypowiada inne słowa ma energię śmierci. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to energia śmierci oparta na słowach ludzi.

                                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz