piątek, 15 września 2017

ANATOMIA JEST OPARTA NA SŁOWACH STWÓRCY, A ZMIENIONA ANATOMIA NA SŁOWACH NARZUCONYCH PRZEZ CZŁOWIEKA

Anatomia to budowa człowieka oparta na energii opartej na prawdzie. Prawdę wypowiada Stwórca i na Jego słowach oparta jest budowa wszystkich stworzeń. Genetyka to energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków oparta na słowach Stwórcy jakie są w naturze mózgu. W mózgu są z nabycia inne słowa narzucone przez człowieka i mózg je wykazuje na umyśle opartym na kłamstwie na jakim oparta jest umysłowa choroba. Umysłowa choroba jest oparta na innej energii jak energia oparta na słowach Stwórcy i na tej innej energii oparta jest choroba psychiczna i wszystkie choroby ciała. Ludzie opierający się na słowach jakie są w naturze mózgu wypowiadają słowa Boga, a kłamcy mówią, że wierzą w Boga. Na moim Blogu pokazują w tej chwili jedną osobę zainteresowaną słowami Boga na jakich jesteśmy stworzeni, a ludzie kościoła mówią, że mają miliardy wiernych, a nie dodają, że oszustów. Wskazuję, że oszust ma swój umysł w mózgu z nabycia na jakim jest umysłowo chory, a na energii opartej na słowach oszusta jest psychicznie chory. Oszuści opierają się na słowach na jakich wykonuje się wolę ludzi. Oszuści to ludzie wtrącający się do spraw Stwórcy i Jego stworzeń. Jak stworzenia Boga nie wykonują woli oszusta to wymierzają mu kary i zabijają na organizowanych przez oszustów wojnach. Oszuści bez nazwania słów do okradania prawem nie mieliby pieniędzy na mordowanie ludzi. Poseł Pan Stefan Niesiołowski z tytułem profesora pisze w Google, że ludzie nazywają ich mordercami, a ja wskazuję, że ludzie mówią prawdę bo energia zabijająca życie wykonuje wolę mordercy. Ludzie z Koranu piszą do mnie, że poszczególne narządy ciała wykonują ich wolę, a ja wskazuję, że tą ich wolę i wszystkich innych kłamców mózg wykazuje na energii jaka wykonuje wolę kłamców, ale ta energia wykonująca słowa kłamcy uśmierca. Życie wykonuje energia wykonująca słowa Stwórcy. Ludzie zanoszą pieniądze kłamcom a naukowcy kłamcy milczą na moje ponad 5000 artykułów, bo wiedzą, że mam rację. Czego ci oszuści szukają w laboratoriach, chyba oglądają jak energia wykonująca słowa kłamców uśmierca życie. Neurobiolog prowadzący 9-odcinkowy program "Bliżej prawdy" przestał go prowadzić kiedy zobaczył, że na prawdzie nie można żyć z okradania ludzi. Bardzo wielu ludzi wskazywało na zło czynione przez ludzi kłamców którzy nazwali ich słowa prawem i wiarą w Boga, ale przestali kiedy zobaczyli, że ludzie władzy okradają dla nich innych ludzi. Kłamcy przeszli na opowiadanie o Bogu, a na moim Blogu pokazują że niby nikt nie chce słuchać o Bogu, a w Google oszuści przestali wpisywać moje odkrycia, a z Twittera wymazują przyzwoitych ludzi. Ludzie kościoła wiedzą, że ludzie zdradzili Boga dla pieniędzy a też oszukują. Stwórca nie zna słów na jakich się w Niego wierzy. Wszyscy są przebudowani na oszustów, a ludzie przyznający Nagrody Nobla nie wiedzą, że zmieniona anatomia od wykonywanych czynności to oszust. Ten oszust jest złodziejem. Oszust opowiada że jest dobry dla ludzi a okrada ludzi. Mnie nie raz ludzie pytali czy potrafię wykorzystywać prawo, a ja odpowiadałam, że tak, ale tego nie robię i wielu z nich mówiło, że na każdego jest jakaś cena że wykonuje dla tego kto płaci, a na niektórych jest wyższa. Nigdy żaden oszust mnie nie kupił i nie zgodziłam się wykonywać prawa ludzi mimo, że wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach na jakich nie jestem oszustką. Ażeby brać pieniądze od złodziei to trzeba ze złodziejem się zgodzić. Zgodzenie się ze złodziejem to sprzedanie się złodziejowi. Wykonywanie słów ludzi to wykonywanie słów złodziei. Do odkrycia Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności trzeba dodać, że anatomia zmienia się na wykonywaniu słów złodziei. Wymiar sprawiedliwości mówi, że sprawiedliwość to wykonywanie słów złodziei. Wszystkie umowy oparte na prawie ludzi to nie są umowy, a nakaz wykonywania słów złodzieja. Ludzie na słowach Stwórcy zachowują się wobec siebie uczciwie, a złodzieje mają zatrudnionych ludzi do wymuszania pieniędzy w firmach windykacyjnych i komorniczych. Sądy nazywające prawem słowa złodziei wydają nakaz wykonywania słów złodzieja, a jak ludzie nie płacą to ludzie z firm windykacyjnych znęcają się na ich psychice dzwonieniem do ludzkich domów i zaburzaniem ludziom psychicznego spokoju aż ludzie dadzą im pieniądze, a jak nie to oddają do komornika który wystawia domy ludzi na licytację, a ludzi wyrzuca z domów. Kiedy mówiłam do ludzi z firm windykacyjnych że podam na policję czy do prokuratury, że znęcają się na psychice to mówią czy podać numer telefonu lub adres. Ludzie zajmujący się anatomią nie wiedzą, że zmieniona anatomia to złodziej i bandyta. Widać, że wiedzą bo nie piszą do mnie, że nie mam racji. Złodzieje i bandyci mówią, że wierzą w Boga. Wiara w Boga zgadza się oszustom bo to słowa do oszukiwania. Stwórca którego znamy jako Jezusa ponad 2000 lat temu wystąpił przeciwko ludziom narzucającym słowa i wskazał, że to złodzieje mówiący o Jego mieniu, że jest ich mieniem i że to bandyci zadający psychice cierpienie i śmierć. Oszuści milczą na to i mówią, że im się zgadza wiara w Boga a nie słowa Boga. Módlcie się zatem oszuści do swoich bogów na waszych słowach do oszukiwania bo Ten Kogo słowa macie w naturze mózgu na pewno was nie słucha.
Ludzie na słowach opartych na kłamstwie uprawiają seks i mówią, że kłamców kochają. Ja wskazuję, że seks to budowa człowieka oparta na słowach jakie są w naturze mózgu i emocje kochania są zawarte w słowach Stwórcy i na tych emocjach oparte jest odczuwanie. Na słowach kłamców nie ma emocji kochania a to co jest na słowach kłamców to nienawiść i cierpienie. Oszuści przestali wpisywać moje odkrycia w Google od czasu kiedy napisałam, że emocje zawarte w słowach kłamcy to nienawiść. Ażeby wymuszać od ludzi pieniędzy i ich zabijać to trzeba ich nienawidzić. Ludzie na słowach Stwórcy mają emocje miłości. Ogromna ilość ludzi mówi, że dla nich są prawem i wiarą w Boga słowa ludzi którzy nienawidzą ludzi i nienawidzą Stwórcy. To nienawidzący Stwórcy złodzieje mówiący do Niego, że Jego świat jest ich światem a ludzie chcą wykonywać ich wolę przybili Stwórcę do krzyża i zabijają Jego stworzenia. Taka nauka która nie wie, że zmieniona anatomia oparta jest na słowach złodzieja i bandyty. Naukowcy mówią, że dla nich największą tajemnicą jest ludzki umysł, a ja wskazuję, że to myślenie złodzieja i bandyty. Każdy kto wykonuje prawo ludzi jest okradziony. Złodzieje mówią, że oni chcą płacić podatki, a nie mówią, że z tego co ukradli.  
Stwórcy złodzieje nie oszukali bo mają w mózgu z nabycia swój umysł oszusta i energię jaka wykonuje dla oszusta jego słowa. Energia to odczuwanie i oszust nabył odczuwania swoich słów.

                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz