piątek, 15 września 2017

STWÓRCA ZMIENIŁ NAM ANATOMIĘ NA ZŁODZIEI, BANDYTÓW I LUDZI ZAJMUJĄCYCH SIĘ PROSTYTUCJĄ

Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia jest oparta na umyśle w mózgu z nabycia opartym na myśleniu narzuconym przez człowieka. Naukowcy mówią, że ten umysł jest dla nich największą zagadką, a ja odkryłam, że to umysł złodzieja, bandyty i człowieka zajmującego się prostytucją. Jest to różny stan u ludzi gdyż każdy ma w mózgu z nabycia swoje myślenie przez siebie narzucone. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon mówi, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich zajmują się wykazywanymi przez mózg narzuconymi zachowaniami i problemami jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Po przeczytaniu przeze mnie tego odkrycia od razu wiedziałam, że ono odzwierciedla myślenie zapisane, że to prawo ludzi, a problemy mieli przychodzący po pomoc do mnie ludzie którzy wskazywali mi na przepis prawa który był przyczyną ich problemu. Na tym myśleniu ( Naukowcy nie piszą, że to myślenie, tak samo jak przy kodzie genetycznym bo na pewno złodzieje im nie pozwolili) od ludzi Naukowcy odkryli, że w człowieku są drugie systemy neurologiczne, a zatem odkryłam, że człowiek na narzuconym przez siebie myśleniu ma swoją energię która wykonuje jego wolę. Zrozumiałam, że człowiek ma swoje systemy neurologiczne na narzuconym przez siebie myśleniu na jakim jego psychika jest głupia i głupie ciało które na braku rozumu nie wie jak wykonywać czynności żeby ciało żyło. Po poznaniu przeze mnie odkrycia Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburu i Carnegie Mellon zrozumiałam, że w moim występowaniu przed sądami robiłam to samo co mózg, gdyż występowałam przeciwko prawu ludzi, gdyż to prawo okrada ludzi. Złodzieje kradną przy pomocy innego myślenia jak stworzone przez Stwórcę dobro. Wskazuję, że złodzieje mają na swoim myśleniu zmienioną anatomię na złodziei, gdyż energia jest przekładem myślenia jak to mówi kod genetyczny. Bandyci mają zmienioną anatomię na bandytów i przyjeżdżają z wojen po wykonaniu mordowania ludzi chorzy psychicznie. Ludzie zajmujący się prostytucją mają zmienioną anatomię na prostytutki. Zmieniona anatomia to inna energia jak na słowach Stwórcy. Albert Einstein po tej innej energii wie, że jest pewny co do głupoty tych ludzi. Odkryłam, że ludzie na energii opartej na ich słowach mają zmienione twarze na głupich.
Anatomia jest mądra oparta na słowach Mędrca. Ludzie są geniuszami na słowach Stwórcy, a na słowach narzuconych złodziejami i bandytami. Anatomia jest oparta na kochaniu opartym na prawdzie jakie to słowa są w naturze mózgu. Ludzie z Koranu napisali do mnie, że ich religia jest prawidłowa bo mózg wykonuje ich wolę. Odpisałam, że to nie mózg a umysłowa choroba. Mózg nie wykonuje woli oszustów, a wolę oszustów wykonuje energia jaka jest w systemach neurologicznych o jakich Naukowcy odkryli, że zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Mózg dla oszusta stworzył umysł oparty na oszukiwaniu, gdyż umysł natury to umysł uczciwego człowieka. Złodzieje nazwali swoje myślenie prawem i wiarą w Boga i mają w mózgu swój umysł i na nim oparte odczuwanie swojego myślenia.
Sędzia Trybunału Konstytucyjnego Lech Morawski powiedział w Oksfordzie o Polsce, że Konstytucja jest niejasna, politycy i sędziowie biorą łapówki i że jesteśmy przeciw gejom, ale prokuratura ich nie ściga. Lech Morawski powiedział podobnie to co ja odkryłam. Tym politykom i sędziom biorącym łapówki wskazuję, że wykonują te czynności na zmienionej anatomii na złodzieja. Odkryłam, że człowiek to odczuwanie myślenia i że na energii Stwórcy odczuwamy myślenie Stwórcy, a na narzuconym przez siebie odczuwamy swoje myślenie. Odkryłam, że człowiek wykonywaniem czynności na swoim myśleniu wprowadza energię zajmującą się wykonaniem dla niego narzuconego myślenia. Kiedy są trzęsienia ziemi, powodzie, tsunami i inne nieszczęścia to ludzie mówią, że to kara od Boga, a ja mówię, że to energia wykonująca myślenie człowieka. Albert Einstein widzi, że na energii opartej na sposobach myślenia ludzi grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Ta energia oparta na sposobach myślenia ludzi to grawitacyjna siła śmierci i każdy ją w sobie ma z nabycia na narzuconym myśleniu. Nie podobało się ludziom odczuwanie myślenia Stwórcy i narzucili swoje i energia je wykonuje.
Sztaby Naukowców na całym świecie zajmują się odkryciami naukowymi a ja też, ale tymi opartymi na rozumie. Wysłałam ponad 5000 artykułów do ludzi nauki, a oni milczą. Sprzeciw zrobił Moskiewski Instytut Łomonosowa i od czasu do czasu Instytut Nenckiego Polskiej Akademii Nauk. Piszę do nich na to ażeby odpisali, że nie są mordercami, a nie tylko odrzucali. Pierwsi odrzucający to byli ludzie stojący na czele kościoła. Naukowcy w programie o Jezusie pokazują też, że pierwszy wołał stojący na czele kościoła Kajfasz o wydanie wyroku na Jezusa. Wiedzą bandyci, że Jezus to Bóg bo takie mają napisy na obrazach z Jezusem, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Mówią, że Bóg jest miłością i przebacza. Mówią też, że zrzekli się miłości i nie wiedzą co to jest prawda. Ktoś z ludzi z Kancelarii nazwanej śledczą pyta mnie na Facebooku skąd ja znam myślenie o jakim piszę, a ja mówię, że z natury mózgu i że oni powinni powiedzieć skąd znają inne. Ludzie różnych religii powinni powiedzieć skąd znają myślenie na jakim się wierzy w Boga. Ja też weszłam w myślenie kłamców, ale nie na tyle ażeby nie zobaczyć, że to oszuści i złodzieje okradający ludzi. Kiedyś bandyci napadali na ludzi żeby ich okraść, a od długiego czasu mają już nazwane myślenie do okradania prawem. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach, a nie znam nikogo z moich koleżanek i kolegów ażeby wygrywali i cieszyłam się, że wygrywam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie. Kiedy jednak powołali wojewódzkie sądy i zobaczyłam, że w kraju przegrało ponad 99,5% ludzi, a ja za jedenaście miesięcy roku 2004 wygrałam 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko-mazurskim to uznałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba się opierać na słowach opartych na prawdzie i wtedy widzi się słowa złodzieja, a oni wtedy wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu i zaczęli orzekać, że przegrałam ze słowami oszustów nazwanych prawem ludzi. To jest ten tajemniczy dla naukowców ludzki umysł, a ja dodaję, że ma on swoje systemy neurologiczne na jakich oszust wykonuje dla siebie swoje myślenie.  

                                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz