sobota, 16 września 2017

MORDERCY MÓWIĄ, ŻE ŻOŁNIERZE CIERPIĄ GENETYCZNIE

Żołnierze przyjeżdżają z wojen chorzy psychicznie po wykonaniu czynności mordowania ludzi. W genetyce nikt nie znajdzie energii do mordowania ludzi. Genetyka to psychika i żołnierze przyjechali po wykonaniu czynności na słowach morderców psychicznie chorzy. Mordercy nazywający ich słowa prawem wezwali ludzi do wojska. a oni nie stworzyli psychiki. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja wskazuję, że ta anatomia żołnierzy zmieniła się od wykonywania innych słów jak stworzona jest anatomia. Kiedy napisałam, że odkryte przez Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon wykazywane przez mózg rozbieżne cele to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu to pojawił się u mnie później wybrany Ministrem od wymierzania psychice sprawiedliwości. Było to na początku roku 2013, a Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce w roku 2011 przysłali i pisma z wyrazami szacunku i uznania i co jakiś czas przysyłali zapytania czego od nich oczekuję. Ta reakcja tych Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia była na moje wskazywanie na systemy neurologiczne, że w opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych opartych na słowach na jakich wykonuje się wolę ludzi jest energia śmierci. Wskazuję, że to ludzie nazywający słowa na jakich wykonuje się ich wolę wzywają ludzi do wojska i tam uczą ich mordowania życia. Życie to energia na jakiej oparta jest psychika i ona żyje na słowach na jakich jest oparta. Zmieniona anatomia od wykonywanych czynności za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla to energia wykonująca słowa morderców życia. To słowa morderców życia mózg wykazuje na drugim umyśle w mózgu o jakim naukowcy mówią, że jest dla nich największą zagadką. Ja tą największą zagadkę widziałam w moim występowaniu przed sądami w obronie ludzi którzy przychodzili do mnie po pomoc i wskazywali na przepis prawa jaki zadał im cierpienie. W moim występowaniu w obronie ludzi pisałam, że oni są cierpiący i nigdy nie znalazłam ażeby to kogoś obchodziło. Zrozumiałam, że to złoczyńcy wypowiadający słowa oparte na kłamstwie. Ci złoczyńcy wypowiadający słowa oparte na kłamstwie płacą ludziom mówiącym, że wierzą w Boga za namawianie psychiki wypowiadającej słowa Boga na wykonywanie słów złoczyńców. Złoczyńcy uważają, że wszyscy ludzie mają od nich nakaz wykonywania ich słów bo na ludziach którzy ich nie wybierali, a nie wykonują ich woli stosują przemoc. Każda partia ma inne myślenie, a kiedyś prowadzący szkolenie Sędzia Naczelnego Sądu Administracyjnego w Warszawie powiedział do nas, że jak jedna partia przegrała a druga wygrała to ta nowa już nie każe im wymierzać kar za to co tamta partia nakazywała i że każe wymierzać kary za to co nowa partia ustanowiła.
Wszyscy ludzie mają w naturze mózgu te same słowa Stwórcy, a każda partia i każda religia zna inne słowa. Znany mi Psychiatra, autor książki "Leki wpływające na czynności mózgu" dr Andrzej Lech Sobczak powiedział do mnie, że granica jest płynna i nie wiadomo kiedy psychika wchodzi w schizofrenię. Ja wskazuję, że słowa oparte na prawdzie mają granice i że przekroczenie ich to wejście w kłamstwo, a na kłamstwie psychika jest chora na schizofrenię.
Słowa kłamcy są oparte na innej energii i ta inna energia zadaje psychice opartej na energii życia cierpienie i śmierć. Zmieniona anatomia ma w sobie energię zadającą cierpienie i śmierć opartą na słowach kłamcy jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów.
Nie raz napisałam, że największy sprzeciw na słowa natury o jakich piszę robi Ministerstwo Edukacji. To oni nauką słów narzuconych przez kłamców przyczyniają się do choroby psychicznej i wszystkich chorób ciała. Na Facebooku pisze do mnie dzisiaj nijaki Daud Ibrahim na moje słowa, że żołnierz to morderca życia tak kochanie, ale powiedz dokładnie gdzie mieszkasz. Tego człowieka nie ma wśród moich znajomych na Facebooku, a zatem pisze to ktoś z prowadzących Facebooka. Nijaki Aleksander Panicz pisze na moją pocztę internetową, że chce się ze mną spotkać w związku z moim myśleniem. Odpisuję, że wszystko jest jasne na moim Blogu. Twitterze i Facebooku. Na moim Blogu na stworzonych siedem miliardów ludzi pokazują dzisiaj że czyta 52 osoby. Na Twitterze od czasu kiedy zobaczyli, że odkryłam, że są mordercami nie wprowadzają ludzi wypowiadających słowa Boga, a jeśli kogoś wprowadzą to bliską im jak na Facebooku osobę zajmującą się prostytucją. W Google od kilku miesięcy nie wpisują moich odkryć o ludziach mordercach.
Mordercy wypowiadający inne słowa jak Bóg mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć i że chce żeby Go prosić ażeby się nie cierpiało. Inni mordercy mówią, że ludzie cierpią genetycznie. Ja wskazuję, że na słowach  jakie są w naturze mózgu jest tylko genetyka oparta na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków, a ta zmieniona anatomia jest od czasu pojawienia się w mózgu wypowiadania innych słów jak są w naturze mózgu i to na tych słowach mają w sobie mordercy energię do mordowania psychiki, czyli życia. W naturze nie ma zmienionej anatomii, a Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że jest zmieniona, a ja że na słowach jakie wypowiada morderca życia.
Reaguje Stwórca na wypowiadanie innych słów jak słowa na jakich nas stworzył wprowadzeniem ich na umysłową chorobę opartą na energii wytworzonej słowami kłamcy na jakiej kłamca ma zmienioną psychikę i ciało na słowach kłamcy. Kłamca to nie jest genetyka, a oszust. Genetyka to uczciwy, wypowiadający słowa oparte na prawdzie człowiek.

                                                                                                              Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz