środa, 13 września 2017

DOWODY W LUDZIACH NA ZMIENIONĄ ANATOMIĘ SĄ

Dowody w ludziach na zmienioną anatomię od wykonywanych czynności są bo Neurobiolog Eric Kandel za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności dostał Nagrodę Nobla. Ponieważ Naczelny Sąd Administracyjny w Warszawie wystąpił o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na słowach na jakich oparte jest prawo ludzi i zgodziła się z tym Krajowa Izba Doradców Podatkowych dlatego ludzie zajmujący się anatomią powinni zbadać czy to ja mam zmienioną anatomię na odbieraniu zabranych moim klientom pieniędzy czy ludzie mówiący, że ich słowa są dla anatomii prawem.
Mamy do czynienia ze słowami, a mózg wykazuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu na umyśle opartym na braku rozumu. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum, a zatem należy zbadać czy moja anatomia jest oparta na rozumie czy ludzi mówiących, że dla anatomii ich słowa są prawem.
Ja na moich słowach wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie, a od czasu powołania od roku 2004 Wojewódzkich Sądów występowałam w Sądzie w Olsztynie dla województwa warmińsko-mazurskiego. Kiedy zobaczyłam dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita" za jedenaście miesięcy roku 2004 o skargach jakie wpłynęły do sądów  i o wygranych, że w województwie warmińsko-mazurskim 50% wygranych w województwie za 11 miesięcy roku 2004 jest przeze mnie to uznałam, że Sędziwie muszą nie wiedzieć, że trzeba opierać się na naturalnej dla nas prawdzie bo wtedy widzi się słowa złodzieja i zaczęłam o tym pisać. Wtedy NSA oskarżył mnie o nieznajomość skargi kasacyjnej. Odpisałam, że znam skargę kasacyjną i przedstawiłam na to dowód wzoru skargi kasacyjnej jaki dostałam na naradzie z Sędzią NSA. Napisałam,  że ta skarga kasacyjna to inne słowa jak są w naturze mózgu i że inne słowa mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu.
Ja odbierałam zabrane moim klientom pieniądze a zatem Sędziowie się z moimi słowami zgadzali. Jest to dowodem na to, że w naturze mózgu wszyscy mamy takie same słowa na jakich ze sobą się zgadzamy. Kiedy napisałam, że wygrywam sprawy na słowach opartych na prawdzie to okazało się, że Sędziowie znają też inne myślenie, a ja wskazuję na mózg, że to inne myślenie mózg wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu i zmienionej anatomii na umyśle opartym na braku rozumu na złodzieja bo moich klientów okradli przy pomocy myślenia zapisanego, że to prawo ludzi.  
Wskazuję na dane opublikowane przez gazetę "Rzeczpospolita", że ponad 99,5% ludzi przegrało w kraju sprawy i że te dane byłyby bliższe 100% gdyby nie moje 50% wygranych w województwie warmińsko-mazurskim. Zatem przekazuję ludziom zajmującym się anatomią, że zmienioną anatomię ma złodziej.
                                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz