wtorek, 5 września 2017

NA INNYCH SŁOWACH JAK SĄ W NATURZE MÓZGU WYKONUJE CZYNNOŚCI ZŁODZIEJ I BANDYTA

Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja odkryłam, że mózg wykazuje wykonywanie innych czynności na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że na innych słowach jak są w naturze mózgu wykonują  czynności ludzie na słowach nazwanych prawem ludzi i na wierze w Boga. Odkryłam, że ludzie wykonujący czynności na narzuconych słowach to złodzieje i bandyci i że oni wykonują czynności na systemach neurologicznych innych jak ludzie wykonujący czynności dobra. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich zajmują się wykazywanymi przez mózg narzuconymi zachowaniami i problemami. Z mojego występowania w sądach w obronie ludzi w ich sporach z organami skarbowymi przychodzący do mnie po pomoc ludzie wskazywali mi na przepis prawa przy pomocy którego ich okradziono i jeszcze wymierzono im kary za nie wykonywanie słów złodziei. Znany mi Ordynator Szpitala Psychiatrycznego dr Andrzej Lech Sobczak zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej, a ja powiedziałam, że psychika jest oparta na uczciwości a złodzieje wypowiadający inne słowa okradają tą psychikę. Powiedziałam, że złodziei też ma na oddziele psychicznie chorych bo złodzieje mają narzucone słowa w mózgu na jakich psychika jest chora, a wykonujący słowa złodziei też mają w mózgu ich decyzje o wykonywaniu słów złodziei na jakich ich psychika jest chora. Zatem odkryłam, że na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu powstali inni ludzie jak w naturze którzy są złodziejami i bandytami. Złodziej i bandyta wykonuje czynności zła i zmieniła mu się anatomia na złoczyńcę.

                                                                                                          Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz