wtorek, 19 września 2017

PSYCHIKA OPARTA NA KŁAMSTWIE JEST GŁUPIA, CHORA I UMIERAJĄCA

Stwórca dał nam psychikę opartą na prawdzie. Podoba mi się, że mózg oparty na rozumie nie wpuszcza do siebie głupiego. Podoba mi się, że mózg odrzuca myślenie głupiego na umysł oparty na braku rozumu. Podoba mi się, że głupi ma swoją energię na jakiej ma zmienioną anatomię na głupiego. Ludzie nabyli takiej głupoty, że świat przebudowali na oparty na brak rozumu i Naukowcy mówią, że już tylko trzy lata pozostały na uratowanie ziemi. Głupi zginą na energii jaką wytworzyli na kłamstwie. Stwórca którego znamy jako Jezusa powiedział, że stworzył nas na prawdzie a głupi mówią, że czekają na powtórne przyjście Jezusa na ziemię ażeby ich z głupoty zbawił. Ludzie z Koranu napisali do mnie, że mózg wykonuje ich wolę, a ja wskazuję, że to nie mózg a umysł oparty na braku rozumu. Wolę wykonuje energia, a energia wykonuje myślenie. Energia oparta na myśleniu Stwórcy wykonuje wolę Stwórcy a energia oparta na myśleniu opartym na kłamstwie wykonuje wolę kłamcy. Nie tylko ludziom z Koranu wskazuję, że inne funkcjonowanie człowieka jak na energii opartej na słowach Stwórcy jest na energii opartej na słowach kłamcy. Stwórca kłamcą nie jest. Stwórca ma rozum, a kłamca oparty jest na braku rozumu. Ludzie na energii wykonującej ich wolę są przebudowani na myślenie oparte na kłamstwie. Na tym myśleniu opartym na kłamstwie psychika stworzona na rozumie przeszła na brak rozumu. Ludzie zanoszą wybieranym przez nich kłamcom pieniądze na przebudowywanie świata na oparty na brak rozumu. Psychika na słowach Stwórcy była wolna a teraz podoba mi się Reżyser Filmowy który mówi, że ludzie dzielą się na hieny i osłów. Osły zanoszą pieniądze hienom ażeby ich wprowadzili na myślenie kłamcy i hieny pewnego dnia wywożą psychikę zwariowaną do szpitali i zakładów psychiatrycznych. Uśmierconą psychikę wywożą na cmentarz. Prawie cały świat przeszedł na wykonywanie czynności na słowach kłamców na jakich psychika staje się głupia, czyli osłem jak widzi to mądry Reżyser Filmowy. Ludzie zajmujący się fotografią mogą robić zdjęcia człowieka opartego na rozumie i zmienionego na brak rozumu. Ludzie przyznający Nagrody Nobla za odkrycie Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności nie chcą mi przyznać Nagrody Nobla za moje odkrycie, że ta zmieniona anatomia jest na głupiego.
Mózg przyjmuje słowa od kłamcy i wykazuje, że są do rozbieżnych celów. Te rozbieżne cele kłamcy miałam możliwość poznania w moim występowaniu przed sądami w obronie okradzionych ludzi, że to złodzieje. Okradzeni ludzie to osły, a złodzieje to hieny. Kiedy zaczęłam zauważać, że sporo ludzi chce ażebym im wygrywała sprawy zgodnie z prawem to zlikwidowałam działalność bo musiałabym przejść na myślenie głupiego. Na myśleniu głupiego nikt spraw nie wygrywa bo złodziej po to wprowadził słowa oparte na kłamstwie żeby okradać. Złodzieje zapisali w ustanowionym przez nich prawie, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem, a ja odkryłam, że ten kto się na to godzi robi się głupi. Nagrany w Polsce Poseł mówi, że ciemnota kupi to co wymyślają, a ja mówię, że ciemnota pochodzi od tych którzy wymyślają. Oszuści wymyślili, że na ich myśleniu wierzą w Boga, gdyż przecież ich psychika nie wypowiada słów Boga. Stwórca wiedział, że oszuści są razem i widać ich jak ludzie władzy stoją z trzymającymi krzyże.
Ludziom zmieniła się psychika na opartą na braku rozumu na jakim psychika wykonuje czynności na energii uśmiercającej życie. Oszuści nazywający siebie Ministerstwem Zdrowia na moje wskazywanie, że wykonywanie woli kłamców uśmierca życie przysyłają mi pozdrowienia. Odpisuję, że mordercy przysłali mi pozdrowienia. Ludzie którzy mają rozum są zbudowani  na energii życia. Oszust wprowadził do mózgu kłamstwo i przeszedł na wykonywanie czynności na energii uśmiercającej życie. Prowadzący program o Fizyce kwantowej mówi, że czeka nas gra o najwyższą stawkę jaką jest natura rzeczywistości, a inni naukowcy mówią, że czeka śmierć ziemi. Mało na pewno będzie tych ludzi opartych na energii kwantowej jaka jest energią życia. Z odkryć naukowych wynika, że jakby wszyscy ludzie przeszli na myślenie złodziei. Złodzieje widać że mają z nabycia zmienioną anatomię na bandytów jaką uśmiercają życie. Wszyscy wybrańcy ludzi mają broń do uśmiercania życia. Ja wskazuję, że przed wytworzoną przez kłamcę energią śmierci nikt nie ucieknie bo ma ją w sobie. Dużo ludzi stworzonych na rozumie przebudowuje siebie na brak rozumu. Zmieniają sobie usta, piersi, tyłki i co im wpadnie do głupiej głowy. Ludzie opracowali swoje sposoby kochania na jakich przerobili sobie tyłki i chodzą po ulicach zachęcając do gwałcenia odczuwania, czyli natury. Wielu ludzi mówi, że kocha naturę, a prostytucja to nie jest natura. Natura naturalnie kocha na emocjach kochania jakie są zawarte w słowach Stwórcy. Kłamcy opracowali swoje sposoby kochania i w kościołach już mówią, że zrzekli się miłości. Miłość jest zawarta w słowach Stwórcy, a kłamcy zrzekli się słów Stwórcy i mówią, że jest ich miliardy modlących się do Boga. Ja wskazuję na mózg, że te modlitwy kłamców wprowadza na umysł oparty na braku rozumu i energię opartą na braku rozumu na jakiej kłamca wykonuje czynności uśmiercania swojego życia. Albert Einstein mówi o energii śmierci, że jest pewny co do głupoty tych ludzi i że na tej energii wytworzonej przez głupich grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę.
Ludzie władzy i kościoła wprowadzają psychikę na myślenie głupich i płacą ludziom zajmującym się medycyną za leczenie z energii na jakiej człowiek jest głupi. Widać, że nie ma leku na energię opartą na słowach głupiego bo wszyscy umierają albo leczą się całe życie z psychiki która stała się głupia. Oszust przeszedł na wiarę w Boga, a Prawdomówny słów oszusta nie wykonuje a wypowiada słowa Tego Kto dał mu życie. Jedyne stworzenia jakimi są ludzie otrzymały możliwość wypowiadania słów i narzuciły swoje myślenie na jakim nabyli umysłu opartego na braku rozumu i energii uśmiercającej głupiego.
Psychiatra Zygmunt Freud odkrył psychikę natury którą nazwał podświadomością, a ja odkryłam, że psychika natury oparta jest na rozumie i że jest  świadoma. Nieświadoma psychika oparta jest na myśleniu opartym na kłamstwie na jakim jest głupia. Ta psychika stała się głupia na wyjściu z myślenia opartego na rozumie na jakim jest stworzona. Naukowcy w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie i było moralne zepsucie. Odkryłam, że zły człowiek ma w sobie z nabycia złą energię jaką wytworzył myśleniem do oszukiwania na jakim jest złodziejem i bandytą, a człowiek moralnie zepsuty też ma wytworzoną przez niego złą energię na jakiej jest zmieniony na erotumana.  Erotumani szukają emocji kochania a na ich sztukach kochania na jakich zmienili swoją budowę na erotumanów emocji kochania nie ma.
Ludzie narzucili myślenie oparte na kłamstwie i to myślenie zostało wprowadzone do mózgu i to na nim jest zakrzywiona energia oparta na słowach kłamcy. Człowiek ma w sobie zakrzywienie w energii oparte na narzuconych przez siebie słowach opartych na kłamstwie jakich nabył w mózgu, a Albert Einstein widzi to zakrzywienie we wszechświecie, że jest też oparte na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. Ja wskazuję, że w naturze wszechświata jest tylko energia życia i jest ona oparta na rozumie w mózgu.
Pozdrawiam ludzi którzy mają rozum a nie są osłami jak inni nazywający prawem i wiarą w Boga słowa hien. Hiena to psychopata z wytworzoną energią śmierci, a wykonawca woli psychopaty to uśmiercająca się dla psychopaty ofiara.

                                                                                                                 Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz