sobota, 2 września 2017

Z ENERGII WYKONUJĄCEJ SŁOWA KŁAMCY POWSTAJE GRAWITACYJNA SIŁA ŚMIERCI

Natura to grawitacyjna siła życia. Grawitacyjna siła życia oparta jest na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków na jakim oparta jest budowa stworzeń. Ta energia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków na jakiej oparta jest budowa stworzeń jest przekładem słów jakie są w naturze mózgu. Zapisy to słowa. Odkrywcy kodu genetycznego mówią, że to przekład zapisów na czynności organizmu. Ja odkryłam, że zapisy słów kłamcy to też przekład na czynności organizmu. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że te wykonywane czynności na jakiej zmieniona jest anatomia oparte są na wykonywaniu słów kłamcy. Odkryłam też, że natura wykonuje słowa Prawdomównego jakie są w naturze mózgu. Odkryłam, że Stwórca wypowiada słowa oparte na prawdzie i na Jego słowach oparta jest energia na jakiej oparta jest budowa wszystkich stworzeń. Wszystkie stworzenia w naturze są grawitacyjnymi siłami życia. Pisze tak też odkrywca układu genetycznego pierwiastków Julian Ochorowicz w jego książce "Tajemna wiedza w Egipcie".
Albert Einstein widzi we wszechświecie grawitacyjną siłę śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do ich głupoty. Albert Einstein pisze, że chciałby poznać myśli Boga, a zatem domyśla się, że grawitacyjna siła życia oparta jest na słowach Boga. Ja odkryłam, że grawitacyjna siła życia jest oparta na słowach Boga gdyż utrzymuje się na Jego słowach jakie mamy w naturze mózgu. W naturze jesteśmy grawitacyjną siłą życia opartą na słowach Boga. Wskazuję dla Fizyków którzy nie są oszustami, że wypowiadanie innych słów jest oparte na grawitacyjnej sile śmierci. Kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie Naukowcy odkryli, że wykazuje mózg, że to wypowiadanie innych słów to wypowiadający inne słowa usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Dyrektorów Wojciecha Kłosińskiego i Marka Dąbrowskiego którzy chcieli ażeby ludzie żyli. Mordercy usunęli też z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon ludzi którzy od roku 2004 do początku roku 2013 przysyłali mi podziękowania. Wskazuję, że ci mordercy nie wpisują w Google moich odkryć i wykazują na moim Blogu, że ludzie nie czytają. Wskazuję, że ci nikczemni ludzie wprowadzili kilka dni temu moje nazwisko i drugiej Barbary Paul ażeby zobaczyć ile jest reakcji na każdą Barbarę Paul i pokazują, że na mnie tylko około 30.000, a na drugą Barbarę Paul nie piszą ile. Na słowach opartych na kłamstwie powstali nikczemni ludzie. Ci nikczemni ludzie posunęli się do oskarżania Stwórcy, że On stworzył życie i uśmierca życie. Ja wskazuję, że na słowach Stwórcy wszystkie stworzenia są grawitacyjnymi siłami życia, a grawitacyjną siłę śmierci mają w sobie ludzie których mózg wykazuje na innym umyśle na jakim słowa wypowiada kłamca. Wskazuję, że wykonywanie czynności na słowach opartych na kłamstwie to wykonywanie czynności na energii śmierci wytworzonej przez kłamcę. Wskazuję, że wykonywanie słów kłamcy prowadzi do powstania takiej ilości grawitacyjnej siły śmierci, że życie ustaje. Oszuści piszą na nagrobkach, że śmierć to dzieło Boga, a ja wskazuję, że śmierć jest oparta na energii wykonującej słowa kłamcy na jakiej to energii kłamca ma zmienioną anatomię na grawitacyjną siłę uśmiercającą życie.
Wskazuję, że życie i śmierć to słowa bo słowa są energią. Na słowach Boga wykonujemy czynności dobra i dobrze widzą ludzie z Anatomii Humana że natura mózgu to mózg dobroczyńcy bo przysłali mi zawiadomienie o wpisaniu mnie na listę anatomizando. Wskazuję, że oszuści nie mają słów w naturze mózgu, a poza naturą mózgu na umyśle złoczyńcy. Złoczyńca wykonuje czynności zła na słowach opartych na kłamstwie i energią zawartą w słowach kłamcy uśmierca siebie.
Kłamca ma umysł oparty na woli kłamcy i ta wola kłamcy to wola czynienia zła. Wola Stwórcy to wola czynienia dobra. Mózg oddziela wolę kłamcy od swojej woli. Wola mózgu to wola jego Stwórcy.
                                                                                                             Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz