sobota, 23 września 2017

SKARB TO GRAWITACYJNA SIŁA ŻYCIA

Na grawitacyjnej sile natury wszystko żyje. Ta grawitacyjna  siła życia zawarta jest w słowach Stwórcy. My wypowiadając słowa Stwórcy utrzymujemy w sobie  życie. To o grawitacyjnej sile życia mówią Fizycy kwantowi mówiąc o najwyższej stawce jaką jest natura rzeczywistości.
Energia rzeczywistości to nasza natura. Ta nasza natura jaką jest energia rzeczywista to nasz stan rzeczywisty. Na energii natury rzeczywiście jesteśmy. Na innej energii nie ma stanu rzeczywistego. Na innej energii są nowotwory, wirusy i wszystkie inne zaburzenia. Te zaburzenia są zaburzeniami stanu rzeczywistego. Odkrywca zmienionej anatomii od wykonywanych czynności Neurobiolog Eric Kandel podaje te twory powstałe na wykonywaniu czynności od jakich zmienia się anatomia. Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon pokazuje, że mózg odrzuca systemy neurologiczne oparte na narzuconych słowach, a ja odkryłam,   że w nich jest energia uśmiercająca życie. Odkryłam, że w wypowiadanych innych słowach jak są w naturze mózgu jest zła energia i na niej zła grawitacyjna siła o której Albert Einstein mówi, że na niej grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. Odkryłam, że mózg odrzuca wypowiadanie innych słów jak są w natrze mózgu na umysł oparty na braku rozumu na jakich to słowach człowiek jest umysłowo chory, a na energii opartej na narzuconych słowach człowiek jest psychicznie chory. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wskazuje nam Jego wystąpieniem przeciwko ludziom narzucającym słowa, że one zadają cierpienie i śmierć. Stwórca wskazuje, że na narzuconych słowach powstaje zły człowiek. Ludzie kłamstwo narzucają świadomie, gdyż słowa trzeba wymyślić i je narzucić. Widać, że robią to ludzie władzy i różnych religii, a robią to po to ażeby ludzie i inne stworzenia wykonywały ich wolę. Wskazuję na mózg, że on reaguje na narzucone słowa i wprowadza na nich człowieka na energię zawartą w słowach kłamcy w której nie ma życia. Wskazuję na świadome uśmiercanie ludzi i że ci ludzie kpią sobie ze Stwórcy i z życia ludzi. Ci ludzie świadomi mordercy nie reagują na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon które pokazuje, że mózg robi sprzeciw na narzucone słowa i że wprowadza psychikę i ciało w energię uśmiercającą życie. Ci świadomi mordercy przy przyznanej Nagrodzie Nobla nie mówią jakie to są czynności od jakich zmienia się anatomia. Jeśli przyznaje się Nagrodę Nobla za odkrycie  że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności to się podaje jakie to czynności ażeby ludzie tego nie robili i żeby im się nie zmieniała psychika i ciało. Ci źli ludzie świadomie mordujący życie i zadający ogromne cierpienie nie reagują na moje ponad 5000 artykułów w których jasno przedstawiam przyczynę życia i śmierci. Ci źli ludzie nie reagują na ostrzeżenie Alberta Einsteina, że na energii od ludzi grozi katastrofa na niewyobrażalną skalę. To się dzieje i Naukowcy już mówią, że pozostało trzy lata na ratowanie ziemi, a oni nie wpisują moich odkryć w Google, albo coś napiszą i moje słowa komentują, usunęli ogromnie dużo ludzi Obserwatorów u mnie na Twitterze, na moim Blogu pokazują, że ludzie nie chcą czytać a co znaczy, że ludzie niby chcą umierać. Ludzi oszukują, że mają leki na energię śmierci na jakiej wykonują ich wolę. Ludzie na wykonywaniu narzuconych słów robią się ciemni bo przestają wiedzieć o co chodzi i są posłusznymi narzędziami w rękach bandytów. Sztaby naukowców na całym świecie nie wiedzą, że cierpienie i śmierć zadaje energia zawarta w słowach kłamcy i że na wykonywaniu woli ludzi nie ma człowieka. Nie ma człowieka to nie ma stanu rzeczywistego. Źli ludzie oszukują na moim Blogu, Twitterze i nie wpisują moich odkryć w Google i wczoraj nie pozwalali mi wprowadzić na Facebooka  mojego odkrycia, że słowa nie wykonuję słów kłamców przywracają odczuwanie na energię Stwórcy. Wyszłam zatem z Facebooka, ale przedtem udało mi się wprowadzić, że kłamcy nie chcą wprowadzić mojego odkrycia. Ludzie na to reagowali. Po jakimś czasie spróbowałam jeszcze raz wprowadzić moje odkrycie i wprowadzili. Na Facebooku widać reakcje ludzi, a na Blogu i Twitterze nie widać. Mordercy usunęli na Twitterze przysłane mi przez profesora Anatomii Człowieka James Tomaz- Morais powiadomienie o wpisaniu mnie na listę anatomizando kiedy napisałam, że anatomiando to mózg dobroczyńcy. Oni dobrze wiedzą, że są złoczyńcami. Wskazuję na ludzi kościoła że im się nie zgadzają słowa Boga i jeszcze robią na nie sprzeciw. Wskazuję, że ludziom władzy i kościoła zgadzają się słowa oparte na kłamstwie na jakich są ze sobą w zgodzie. Widać u Papieży przyjmowanych przez nich ludzi władzy mówiących, że to ich słowa są dla psychiki stworzonej przez Boga prawem. Ludzie nazywają słowa morderców prawem i wiarą w Boga i ich odczuwanie  zwija się z psychicznego bólu a mordercy wywożą uśmierconych przez nich ludzi na cmentarz. Mordercy już w przedszkolach mordują psychikę dzieci nauką słów zabijających odczuwanie.
                                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz