poniedziałek, 18 września 2017

ANATOMIA LUDZI I WSZECHŚWIATA TO ENERGIA DO MOMENTU WYPOWIADANIA SŁÓW PRZEZ LUDZI

Anatomia to energia jaka jest w naturze wszechświata oparta na umyśle jej Stwórcy. Zmienioną anatomię Stwórca wykazuje na umyśle oszusta, który ma w sobie z nabycia energię opartą na słowach oszusta, Oszust wykonuje czynności na energii opartej na jego słowach. Zmieniona anatomia, czyli inna energia, to zmienione odczuwanie na psychopatę i służącego psychopaty. Psychopata to złodziej, bandyta i erotuman, a służący psychopaty to pracujący na złodzieja, wykonujący polecenia bandyty jakim jest mordowanie życia i prostytutki.
Anatomia to systemy neurologiczne oparte na energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków wykonujące czynności na umyśle Stwórcy. Umysł Stwórcy oparty jest na wypowiadaniu słów opartych na prawdzie, a umysł złodzieja, bandyty i erotumana oparty jest na wypowiadaniu słów opartych na kłamstwie. Prawdę mówi uczciwy człowiek, a kłamca oszukuje. Prowadzący program o Fizyce kwantowej mówi, że natura nie daje się oszukiwać, a ja przedstawiam na to dowód jakim jest nabyta na umyśle oszusta energia na jakiej oszust wykonuje czynności na swoim umyśle oszusta. Naukowcy mówią, że dla nich największą zagadką jest ludzki umysł, a Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności. Ja odkryłam, że ta zmieniona anatomia to złodziej, bandyta, erotuman i prostytutki oparci na ludzkim umyśle opartym na słowach do oszukiwania.
Ludzie dokąd nie wypowiadali słów byli takimi samymi na słowach Stwórcy. W naturze wszechświata są tylko słowa Stwórcy wszechświata. Ludzie wypowiadający inne słowa na jakich mają z nabycia w mózgu umysł oparty na braku rozumu wprowadzili w świat Stwórcy słowa do oszukiwania i na nich zmienionych ludzi na oszustów. Oszust przeszedł na mówienie, że dla niego prawem są słowa oszusta i że on wierzy w Boga. Oszuści biją się o władzę przy pomocy przekonywania oszustów, że oszust jest dającym dobro. Wczoraj zwiedzałam piękny kościół i usłyszałam jak opowiadający turystom ksiądz mówił, że Bóg stworzył ludzi cierpiącymi bo kobiety rodzą w bólach. Ten ksiądz nie widzi, że ból to emocje zadające cierpienie oparte na słowach kłamcy a nie Boga. Wskazuję, że mózg oddziela energię zadającą ból na słowa na jakich ból jest oparty i oddziela słowa na jakich mózg jest oparty na emocje miłości i kochania. Opowiadający ksiądz o Bogu, a mówiący, że wierzy w Boga stanął obok mnie i powiedział, że ośmiela się obok mnie stanąć. Nie zna mnie bo to daleko od mojego domu. Coś Stwórca w nas wprowadził, gdyż chuligani z jakimi sama byłam na przystanku kolejowym w lesie zbierali potłuczone butelki i wyłączyli radio mówiąc, że ja nie mogę siedzieć w takim bałaganie i hałasie. Narkomanka którą konduktor musiał wysadzić z pociągu wszystkim ubliżała, a mnie traktowała jak świętą. Kiedy weszłam na ciężki oddział psychiatryczny to wyciągnęła rękę jedna z chorych i powiedziała, że jest zaszczycona moim przybyciem. Coś jest w ludziach ze zmienioną psychiką na wykonującą słowa oszusta co powoduje, że oni mimo ciężkiej schizofrenii pytają mnie czego jestem profesorem. Kiedy mówię, że nie jestem profesorem to jeden a chorych mówi, że to widać, że jestem profesorem. Zatem ludzie widzą, że na słowach Stwórcy jestem profesorem bo od oszustów tytułu nie mam. Oszustom nie zgadza się moje myślenie bo wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na moim myśleniu na jakim odbierałam od złodziei ukradzione moim klientom pieniądze. Złodzieje mówią, że oni cierpią genetycznie, a ja mówię, że psychika oparta na słowach złodzieja to nie jest genetyka. Złodzieje i bandyci wiedzą o czym piszę bo nie mówią dlaczego od kilku miesięcy nie wpisują moich odkryć w Google, z Twittera wymazują ludzi opartych na rozumie, a na Blogu pokazują, że ponad 99.99% ludziom nie zgadza się myślenie na jakim nie jesteśmy złodziejami i bandytami. Złodzieje i bandyci nazywający ich słowa prawem kpią sobie ze słów Boga nazwaniem ich słów prawem i wiarą w Boga i są tak bezczelni wobec Stwórcy i Jego stworzeń, że wiedzą, że Bóg nas stworzył na emocjach kochania i opracowują sposoby oszukiwania ludzi, że ich kochają do zdobycia ich niecnych celów. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że są do rozbieżnych celów, a ja odkryłam, że człowiek który ma rozbieżne cele używa słów do oszukiwania przy pomocy których chce osiągnąć swój cel wykorzystania ludzi. Poseł z partii "Prawo i Sprawiedliwość" oszukiwał Posłankę z partii "Platforma Obywatelska" że ją kocha i oszuści wiedzą, że jak już kocha to wykonuje słowa oszusta i wręczył Posłance łapówkę i ogłosili ludziom, że rządząca wtedy partia PO to łapówkarze i że oni są lepsi i ich trzeba wybrać. Z programu "Szkło kontaktowe" otrzymywałam wiadomości, że to co piszę jest niepożądane i że  Autor wiadomości jest pewny co do tego, że to co ja piszę wszyscy wyrzucają do kosza na śmieci. Jeden z ludzi pokazujących zdjęcia na Facebooku najczęściej kobiet kiedyś napisał do mnie, że jest szczęśliwy na mojej stronie, a po moim artykule, że Stwórca zmienił nam anatomię na złodziei, bandytów i ludzi zajmujących się prostytucją napisał do mnie, że jestem fanatykiem. Tym fanatykiem jestem na wypowiadaniu słów Stwórcy w jakich są zawarte emocje kochania.
Dobrze, że Stwórca tak dobrze skonstruował mózg, że wypowiadanie słów w których nie ma emocji kochania wprowadza na energię na jakiej nie ma emocji kochania a jest prostytucja. Na przestrzeni dziejów widać jak erotumani mają założone haremy a głupie prostytutki czekają którego dnia przyjdzie je gwałcić bo na kłamstwie emocji kochania nie ma. Wielu głupich mówi, że jak zarobi na dwie żony, a może i więcej to mówi, że ma dwie i więcej a ja mówię, że nie dodał, że głupie tak jak on. Na słowach opartych na prawdzie na jakich stworzył nas Stwórca kochamy tylko jednego człowieka bo nie ma możliwości kochania dwóch i więcej na słowach opartych na prawdzie. Dokąd ludzie nie wypowiadali słów ta sama energia ich łączyła i kochali się i prowadzili szczęśliwe domy i w nich żyjące oparte na emocjach miłości rodziny. Burdel na ziemi stworzyli ludzie na wypowiadaniu słów opartych na kłamstwie. Energia oparta na kłamstwie rozdzieliła kochających się w naturze ludzi. Rozdzieliła ludzi energia oparta na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Wysyłałam do ludzi nauki. ludzi medycyny, kościoła, władzy i innych ludzi wykonujących czynności na energii opartej na kłamstwie moje wskazywanie na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że posiadamy zróżnicowane systemy neurologiczne i że jedne z nich zajmują się wykazywanymi przez mózg rozbieżnymi celami. Pisałam, że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia. a w systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jest energia śmierci i w roku 2011 dwóch Zastępców Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce, każdy z nich z osobna przysłał mi pisma z wyrazami szacunku i uznania. Do początku roku 2013 Dyrektorzy Ci co jakiś czas przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję i prosili o potwierdzenie, że otrzymałam do nich tą wiadomość. To czego oczekiwałam to powrót ludzi na energię życia. Zapytania od tych Dyrektorów przestały przychodzić od momentu w którym napisałam, że te rozbieżne cele na jakich ludzie wykonują czynności uśmiercania swojego życia to wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu. Od tego samego momentu przestały do mnie przychodzić podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon. Mordercy jak widać czytają o moich odkryciach i ukrywają przed ludźmi, że ich uśmiercają nie wpisując moich odkryć w Google, ale też nie przyznaniem Nagrody Nobla dla Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon za odkrycie wykazywanych przez mózg rozbieżnych celów na systemach neurologicznych uśmiercających życie. Oszuści mówią, że jest ich miliardy wierzących w Boga, a na moim Blogu pokazują, że ponad 99,99% ludzi nie chce wypowiadać słów Boga na jakich oparta jest nasza budowa na energii życia. Zatem Fizykom kwantowym wskazuję, że oszuści żyją na swojej energii na jakiej mają odczuwanie ich słów, a ta kwantowa oparta jest na emocjach miłości i kochania zawartych w rozumie. Ludzie mówią, że szukają człowieka jakiego Stwórca dla nich stworzył na Jego rozumie, a jak im wskazuję, że emocje kochania są zawarte w słowach Tego Kto emocje kochania stworzył to mówią, że jestem fanatykiem. To oni są fanatykami opowiadającymi o miłości tak jak ludzie kościoła. Ludzie kościoła mówią, że Bóg jest miłością i przebacza, a ja mówię, że Bóg nie zna słów opartych na kłamstwie i mogą ludzie się modlić ile chcą a na modlitwach Boga nie ma. To Faryzeusze mówią, że modlą się do Boga, a nie chcą wypowiadać słów Boga. Mają ludzie zmienioną anatomię na ich słowach opartych na kłamstwie na jakich energia oparta na kłamstwie zadaje im cierpienie. Kłamca ma zmienioną anatomię na energię do czynienia zła na jakiej uprawia seks z kłamcami i zaprasza do siebie dzieci z różnymi kobietami i mówi, że to wprowadzana przez kłamców świadomość. Kłamcy nazwali naturę podświadomością, a ja mówię, że psychika oparta na rozumie jest świadoma. Kłamca nabył umysłu nieświadomego na jakim nie wie dokąd idzie i nie wie co robi. Złodzieje i bandyci nazwali ich słowa prawem i wiarą w Boga i wprowadzili psychikę opartą na rozumie na brak rozumu. Złodzieje uczą w szkołach myślenia do okradania natury i mówią, że jak nie ma kogo okraść to organizują wojny w celu wymordowania ludzi. Jeden z dowódców wojsk chory na schizofrenię mówił do mnie, że czeka ażeby wyjść ze szpitala i jak najszybciej pojechać dalej mordować ludzi. Jego psychika już chce mordować. Psychika złodziei chce okradać. Psychika erotumanów chce gwałcić, a prostytutki mówią, że Bóg dał im seks na życie z niego. Ja wskazuję, że wszystkie stworzenia w naturze wiedzą jakie mają wykonywać czynności, a co m.in, widać po ptakach, że wiedzą dokąd mają odlecieć i dokąd przylecieć. Ludzie z Kancelarii nazwanej śledczą i inni też pytają skąd znam słowa jakie piszę. Odpowiadam, że są w naturze mózgu, a jak ktoś wprowadził inne do mózgu to wykonuje inne ale te inne mają inne systemy neurologiczne na jakich człowiek jest głupi i wykonuje czynności uśmiercania odczuwania.
Zmieniona anatomia to oszust wykonujący czynności na energii opartej na umysłowej chorobie na jakiej jest przebudowany na głupiego. Oszuści różnych religii mówią, że ludzie po śmierci idą do Boga, a ja wskazuję, że Bóg głupich nie chce bo ich słowa do oszukiwania odrzucił na umysł oparty na braku rozumu na jakiej głupi ma swoje odczuwanie. Fizyk kwantowy mówi, że przed nami gra o najwyższą stawkę jaką jest natura rzeczywistości, a ja mówię, że ta natura rzeczywistości to anatomia. Oszust wyszedł z anatomii i wszedł w energię wytworzoną słowami oszusta na jakiej cierpi i umiera. Albert Einstein widzi, że energia oparta na sposobach myślenia ludzi jest we wszechświecie oddzielona i że jest pewny co do ich głupoty. Szkoda, że Albertowi Einsteinowi nie mogę przedstawić mojego odkrycia. że głupi ma w mózgu swój umysł z nabycia oparty na słowach do oszukiwania. Dobrze Albert Einstein domyśla się, że energia jaka jest w naturze wszechświata oparta jest na słowach Boga bo pisze, że chciałby poznać myśli Boga. Ja w roku 2000 odkryłam, że w naturze mózgu są słowa Stwórcy, ale przez okres około dwudziestu lat mojego pisania w którym napisałam ponad 5000 artykułów znalazłam tylko dwóch ludzi jacy byli Dyrektorami w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce którzy mieli rozum i chcieli żeby ludzie żyli.

                                                                                                            Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz