niedziela, 10 września 2017

GŁUPI MA SWÓJ UMYSŁ Z NABYCIA W MÓZGU.

Mózg człowieka oparty jest na rozumie. Mózg na innych słowach wykazuje człowieka głupiego. Naukowcy mówią, że dla nich największą zagadką jest ludzki umysł, a ja odkryłam, że to umysł głupiego. Odkryłam też, że na rozumie jest umysł mądrego. Stwórca jest mądry i ludzie wypowiadający Jego słowa też są mądrzy. Ludzie na innych słowach są głupi. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja odkryłam, że od wykonywanych czynności na słowach głupiego. Odkryłam, że mózg zajmuje się słowami otrzymywanymi od człowieka i wprowadza je albo na umysł mądrego albo na umysł głupiego. Odkryłam, że zmieniona anatomia to energia oparta na słowach głupiego z jakiej to energii człowiek jest przebudowany na głupiego.
Ludzie w Google o odkrywcy układy genetycznego pierwiastków Julianie Ochorowiczu piszą, że to niechciany geniusz, a ja odkryłam, że geniusz jest niechciany przez głupich. Mnie głupi przestali od kilku miesięcy wpisywać w Google a na moim Blogu pokazują, że rozum ma odrobina ludzi, a na Twitterze, że tylko około dwudziestu ma rozum. Na Facebooku wprowadzają niby moich znajomych głupich którzy zaburzają spokój ich głupimi słowami. Wielu głupich ukrywa się pod ładnymi zdjęciami ażeby ich wpuścić jako znajomych, a jak zaczną mówić to widać, że głupi. Głupi na ziemi ustanowili ich słowa prawem i wiarą w Boga i ten kto wykonuje ich słowa robi się głupi. Głupi biją się z głupimi na organizowanych przez głupich wojnach o mienie jakie stworzył Bóg. Głupi mówią, że oddają życie za kradzież mienia Boga.

                                                                                                    Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz