piątek, 29 września 2017

KOMBINATORZY MYŚLAMI WPAKOWALI SIĘ W UZALEŻNIENIE OD ENERGII

Myśli są energią i jakie myśli  w mózgu taka energia w człowieku. Na energii oparte jest odczuwanie i takie ma człowiek odczuwanie jak myślenie w mózgu. Złoczyńcy modlą się do Boga ażeby nie cierpieć, a nie dodają, że na ich słowach opartych na kłamstwie. Złoczyńcy mówiący, że oni są wierzącymi w Boga mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć, a złoczyńcy mówiący, że ich słowa są dla psychiki prawem mówią, że ludzie cierpią genetycznie. Ja wskazuję, że energia jaką ma w sobie z nabycia kłamca to nie jest genetyka i nie jest to energia zawarta w słowach Boga. Nie jesteśmy stworzeni na słowach na jakich wierzy się w Boga, a jesteśmy stworzeni na słowach Boga jakie są w naturze mózgu. Mózg słowa kłamcy wprowadza na umysł kłamcy i odczuwanie słów kłamcy. Kłamca nie ma mózgu, a mózg na jakim jesteśmy stworzeni wprowadza słowa kłamcy na umysł oparty na braku rozumu. Systemy neurologiczne na jakich Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że jest zmieniona anatomia to przekład słów kłamcy na odczuwanie. Kłamcy modlą się do Boga a oszukują, okradają, mordują, uprawiają prostytucję. Nie widać na moim Blogu ludzi którzy chcieliby wypowiadać słowa Boga, a prof. Tadeusz Kotarbiński i wielu mu podobnych mówią, że Bóg jest mściwy. Bóg nas stworzył na Jego słowach i na Jego słowach psychika jest zdrowa i szczęśliwa. Emocje miłości to wspaniałe odczuwanie. Ludzie na emocjach zawartych w słowach Stwórcy wygrywają piękną muzykę, pięknie śpiewają i mają piękne odruchy tancerzy. Ludzie na energii Stwórcy wykonują doskonałe prace z których emocje miłości wydzielają się z malowideł i rzeźb przez całe wieki. Nasza natura to inteligentny, kulturalny człowiek. Kłamcy mówią, że to co ludzie wytworzyli na energii natury jest dobrem narodowym. Jaka to kultura jest ludzi w Instytucie Narodowym im. Fryderyka Chopina przeczytałam wczoraj jak jeden z reprezentantów tej "kultury" pisze do mnie, że kładzie się na leżance a ja mam go rżnąć. W programie telewizyjnym nazywanym "Kulturą" prowadząca mówi, że muszą zapytać polityków jakiej chcą od nich kultury. W jednym z programów z przyznawanymi nagrodami dla Polityki jeden z ludzi mówiących, że jest kulturą ubrał się na nędzarza ażeby siedzący i ziewający Politycy przyznali im więcej pieniędzy na kulturę opartą na myśleniu złodziei okradających naturę z pieniędzy i zrzucających bomby na ludzkie domy i życie ludzi i innych stworzeń. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję jakie to czynności wykonują mordercy zrzucający bomby na naturę. Ci mordercy nazwali ich słowa prawem i wiarą w Boga. Dobrze widzą Naukowcy oparci na rozumie, że Teologowie pierwsi wstąpili do Hitlera. Przy pomocy słów złoczyńcy opowiadają, że są dobrymi a nie mówią co zrobili, że oczekują od Stwórcy zbawienia. Wskazuję, że natura jest wieczna i nieśmiertelna i że ludzie kłamcy przychodzą powtórnie na świat ale już z nabytą energią na jakiej mają zmienioną anatomię i że ta zmieniona anatomia utrzymuje się na słowach kłamcy jakie ma z nabycia w mózgu. Stwórca nie miesza słów w mózgu i nie miesza energii. Stwórca ma swoją energię życia, a kłamca ma swoją energię śmierci. Dobrze widzi dr Deepak Chopra, że medycyna nie ma leku na zmorę pamięci. Wskazuję, że ta zmora pamięci to słowa kłamcy, a energia na jaką medycyna nie ma leku to systemy neurologiczne oparte na odczuwaniu myślenia kłamcy.  Kłamca wymyśla słowa do czynienia zła bo w naturze mózgu nie ma myśli do czynienia zła. Słowa kłamcy są z inną energią jak słowa Prawdomównego i nabył kłamca w sobie energii zadającej mu cierpienie i śmierć na jakiej ma zmienioną anatomię na złoczyńcę. Stworzenia Boga nie mają energii do zadawania cierpienia i śmierci, a mają energię miłości. Złoczyńcy w kościołach wiedzą, że Jezus był Bogiem bo mają takie napisy na obrazach z Jezusem, że Jezus to Bóg i że jest miłością. Złoczyńcy dobrze wiedzą o co chodzi. Złoczyńcy wiedzą dlaczego usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia dwóch Zastępców Dyrektora którzy reagowali na moje wskazywanie na odkrycie naukowe, że systemy neurologiczne oparte na słowach jakie są w naturze mózgu są oparte na energii życia, a systemy neurologiczne oparte na umyśle kłamcy są oparte na energii śmierci. Złoczyńcy od razu wiedzieli, że trzeba zapytać mnie kto reaguje na moje odkrycia i spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania. Wielu ludzi dobrze widzi, że to diabelstwo gdyby Jezus jeszcze raz przyszedł na ziemię to przybiliby Go znowu do krzyża. Diabelstwo trzymające krzyże wchodzi na moją stronę na Facebooku i pokazuje wielkie kalectwo dzieci a ja im wskazuję, że to kalectwo to energia oparta na słowach kalekiego jakie ma z nabycia w mózgu i na nim zmienioną anatomię. Kłamcy dziennikarze zatytułowali jeden z artykułów "Przechytrzyć Boga". Wskazuję jak przechytrzyli, że mają na swoich słowach do oszukiwania nabytą energię i na niej cierpienie. Stwórca nas nie stworzył na powykrzywianej energii. Ludzie na energii Stwórcy są piękni, inteligentni, mądrzy. Kłamcy to złodzieje. Dziennikarze zatytułowali artykuł o skarżących się do sądów ludzi, że Skarżący lubią rozprawy, a nikt z nich nie reaguje na moje wskazywanie, że prawo to słowa złodziei. Nikt z dziennikarzy nie reaguje na moje wskazywanie, że moi klienci przychodzili do mnie cierpiącymi i wskazywali na przepis nazywany prawem ludzi, że on zadał im cierpienie. Nikt z dziennikarzy nie zareagował na moje wskazywanie, że jak długo nie wygrywałam sprawy dla ludzi to zaczynali się oni leczyć psychicznie lub leżeli na onkologii. Nikt z dziennikarzy i również ludzi medycyny nie reaguje na moje wskazywanie, że Ordynator Szpitala Psychiatrycznego pyta mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej i że ja odpowiadam bo ich okradli i że złodziei też ma na oddziale. Wskazuję, że ten kto zachorował psychicznie zachorował na innych słowach jak oparta jest psychika i że psychika to energia i złoczyńca zachorował psychicznie od słów narzuconych przez niego do czynienia zła. Modlić się do Boga, że się cierpi na energii opartej na kłamstwie to bezczelność. To nie Bóg stworzył człowieka na energii opartej na kłamstwie.
                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz