piątek, 29 września 2017

JEŚLI WYPOWIADAMY SŁOWA BOGA TO O NIC NIE MUSIMY GO PROSIĆ, GDYŻ NASZE SŁOWA MAJĄ TAKĄ SAMĄ MOC

Stwórca nas stworzył na Jego słowach opartych na energii jaka jest w naszym układzie genetycznym pierwiastków. Wszystkie stworzenia są energią zawartą w słowach Stwórcy. Musieli o tym wiedzieć lub wiedział o tym Konstruktor Egipskiego Sfinksa, gdyż ma on podstawę silnego lwa i tą siłę oparł na rozumnej twarzy Sfinksa. Autor Sfinksa wie, że rozumna twarz jest Boskiego pochodzenia, gdyż okrył ją rodzajem chusty wskazując, że Sfinks to Boski człowiek, czyli człowiek natury. Lwia siła wskazuje na naturę, że to grawitacyjna siła życia. Autor Egipskiego Sfinksa lwem wskazuje, że to grawitacyjna siła natury jaka jest energią życia oparta jest na rozumnej twarzy człowieka.
Odkryłam, że wypowiedzenie przez człowieka innych słów oparte jest na grawitacyjnej sile śmierci, a co widzi przede mną mądry Albert Einstein. Albert Einstein mówi o grawitacyjnej sile śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i że jest pewny co do głupoty tych ludzi, a ja odkryłam, że Albert Einstein ma rację gdyż odkryłam w mózgu drugi umysł oparty na wypowiadaniu innych słów jak słowa na jakich oparty jest rozum, że to umysł na jakim człowiek jest głupi.
Odkryłam, że moc i słabość człowieka oparta jest na energii, a energia na wypowiadanych słowach. Taką mamy w sobie energię jak wypowiedziane słowa w mózgu. Słowa są energią i one są przekładem na odczuwanie. Kiedy napisałam, że rozbieżne cele jakie Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon odkryli, że mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów to wypowiadanie innych słów to zjawił się u mnie na początku roku 2013 późniejszy Minister Sprawiedliwości i powiedział, że jest zainteresowany moją wiedzą. Ponieważ żadnej książki nie kupił to znaczy, że kłamał że jest zainteresowany moją wiedzą, a po co przyszedł było wypytanie mnie kto reaguje na moje odkrycia. Powiedziałam, że Zastępcy Dyrektora Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia w Polsce, biorący udział w odkryciu Uniwersytet Carnegie Mellon. Ponad 3000 podziękowań przysłał mi też Uniwersytet Cambridge w których pisze, że odpowie, a nigdy nie odpowiedział. Dwa dni po wizycie późniejszego Ministra Sprawiedliwości otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia z podpisem nowej Dyrektor, która przysyła mi pozdrowienia na moje wskazywanie, że systemy neurologiczne na jakich wykonuje się wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu uśmiercają życie. Od tego samego momentu przestały przychodzić do mnie podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon. Zatem wskazuję na ludzi kłamców, że są mordercami życia. To prawidłowa kara umysłowa i psychiczna choroba na wypowiadaniu innych słów jak oparty jest umysł natury. Umysł natury oparty jest na rozumie. Naukowcy odkryli, że w mózgu który nie zna słów jest rozum i że rozum nie istnieje bez emocji. Na tych emocjach jakie nie istnieją bez rozumu oparta jest psychika. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla oparta jest na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że na tej zmienionej anatomii oparta jest grawitacyjna siła śmierci i że mordercy psychiki to ludzie kłamcy. Grawitacyjna siła życia oparta jest na słowach opartych na prawdzie, a grawitacyjna siła śmierci oparta jest na słowach opartych na kłamstwie. Umysł natury to umysł mędrca oparty na słowach opartych na prawdzie, a umysł głupca to umysł w człowieku z nabycia oparty na wypowiadaniu słów opartych na kłamstwie. Wskazuję ludziom nazywającym słowa kłamców prawem i wiarą w Boga, że zaprowadzili ich tam gdzie Albert Einstein wskazuje, że to śmierć. Stwórca którego znamy jako Jezusa przyszedł nas ostrzec przed wykonywaniem  słów kłamców mimo, że wiedział, że to mordercy i przybiją Go do krzyża. Naukowcy odkryli, że Jezus sam szykował się na śmierć, a co znaczy, że wiedział, że ludzie kłamcy to mordercy. Stwórca wskazuje na zachowania nikczemnych ludzi wyszydzających Go, opluwających, polewających Go octem. Ci bandyci otrzymali od Niego życie. 
W naturze wszyscy byliśmy grawitacyjną siłą życia opartą na słowach Stwórcy jakie są w naturze naszego mózgu. Anatomia człowieka się zmieniła o energię śmierci opartą na słowach kłamcy. Kłamca to złoczyńca. Człowiek prawdomówny to dobroczyńca kochający to co jest w naturze. Profesor Anatomii Człowieka na Uniwersytecie w Brazylii wie, że natura naszego mózgu jest mózgiem Dobroczyńcy, gdyż przysłał mi zawiadomienie o wpisaniu mnie na listę anatomizando. Kiedy napisałam, że anatomizando to mózg dobroczyńcy to złoczyńcy wymazali u mnie na Twitterze profesora i ogromnie wielu mądrych ludzi których nazwiska i nazwy nie raz podaję. Złoczyńcy wprowadzają do mnie na Twittera i na Facebooka ludzi zajmujących się prostytucją. Prostytucja jest bliska złoczyńcom i dlatego bez wątpienia Naukowcy w programie o Atlantydzie mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam źli ludzie i było moralne zepsucie. Wskazuję, że zatopienia Atlantydy dokonała grawitacyjna siła śmierci i że Albert Einstein wskazuje na to samo i wskazuje na tych złych ludzi, że na ich sposobach myślenia jest oparta grawitacyjna siła śmierci. Odkryłam, że zmieniona anatomia to zły człowiek oszukujący psychikę przy pomocy narzucania jej do wykonywania słów złoczyńcy.
Ludziom którzy się pogubili a chcą dobra wskazuję ażeby wypowiadali tylko słowa oparte na prawdzie, czytali tylko słowa oparte na prawdzie, wykonywali tylko słowa oparte na prawdzie, gdyż robiąc to wprowadzamy w siebie energię życia i powracamy na słowa na jakich oparty jest nasz naturalny rozum. Kiedy powrócimy na słowa Stwórcy to powrócimy na naturalną dla nas grawitacyjną siłę życia. Natura jest wieczna i nieśmiertelna. Fizycy kwantowi widzą energię natury i mówią, że gra jest o najwyższą stawkę natury rzeczywistości. Wskazuję, że ta energia kwantowa to grawitacyjna siła życia oparta na słowach jakie mamy w naturze mózgu. Jeśli wrócimy na słowa Stwórcy jakie są w naturze mózgu to powrócimy do swojej budowy natury. Zanim wrócimy do swojej budowy natury musimy zlikwidować energię opartą na kłamstwie wypowiadaniem, że nie wypowiadam i nie wykonuję słów opartych na kłamstwie. Energia oparta na kłamstwie to zmieniona anatomia na słowach kłamcy i wykonywaniu słów kłamcy. To kłamca wyszedł z psychiki i ciała opartych na energii natury i wszedł w inną energię opartą na słowach kłamcy. Kłamcy stanęli na czele mienia Stwórcy i powiedzieli do Stwórcy, że mienie jakie stworzył jest ich i że ludzie chcą wykonywać ich słowa kłamców, a nie oparte na prawdzie słowa Stwórcy. Stojący na czele wymiaru sprawiedliwości Piłat zajmował się słowami i bez wątpienia zrozumiał o czym mówił Jezus bo popełnił samobójstwo. Samobójstwo to uśmiercenie przy pomocy słów wprowadzonych do mózgu na jakim oparty jest umysł kłamcy na jakim człowiek jest głupi. Ci głupi ludzie zrobili też głupimi zwierzęta na jakich znęcali się jak Iwan Pawłow wymuszaniem wykonywania słów kłamcy. Zwierzęta przeszły na energię opartą na kłamstwie i cierpią i umierają jak ludzie wykonujący słowa kłamców z zawartą w nich energią śmierci. Wszystkie zwierzęta i ludzie na energii Stwórcy żyli ze sobą w zgodzie. Źli ludzie nauczyli zła najczęściej psy. Źli ludzie mówią, że ktoś się kłóci jak pies z kotem, a wielu ludzi na mojej stronie na Facebooku pokazuje łączącą miłość psy i koty i wszystkie inne stworzenia. Miałam psa bernardyna na którego grzbiet wchodził kot i na nim spał. Było mu na pewno ciepło w wełnie jaką ma na sobie bernardyn.
  Mordercy mówią, że to Bóg uśmierca i że ludzie cierpią genetycznie, a ja mówię, że energia na słowach kłamcy to nie jest genetyka, a człowiek złoczyńca. Wskazuję na ogromną ilość ludzi złoczyńców i wielkie cierpienie zadane przez nich naturze. Złoczyńcy wprowadzili wykonywanie czynności na ich słowach a co uśmierca człowieka wykonującego czynności na energii śmierci zawartej w słowach kłamcy. To są wykonywane czynności od jakich zmienia się anatomia za jakie to odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla. Tyle ludzi każdego dnia wykonuje czynności uśmiercania swojego życia, a ludzie przyznający Nagrody Nobla niby nie wiedzą, że anatomia jest oparta na słowach jakie są w naturze mózgu. Nikt nie ma ciała stworzonego przez ludzi a ludzie na tym ciele wykonują słowa ludzi kłamców i zadają sobie cierpienie i śmierć. Ludzie kłamcy, czyli mordercy życia wprowadzili w rośliny energię śmierci i dokonują zadawania odczuwaniu cierpienia i śmierci na wielką skalę. Ci mordercy kiedy zobaczyli, że odkryłam, że mózg wykazuje ich słowa na energii śmierci to przestali wpisywać moje odkrycia w Google, albo je komentują swoimi brudnymi słowami, wymazują wchodzących do mnie ludzi na Twittera, a na Blogu pokazują w tej chwili dwunastu ludzi. Dokąd nie zobaczyli, że odkryłam, że robią z ludzi umysłowo chorych i uśmiercają ich, dotąd na moim Blogu byli ludzie z około dwustu krajów świata, a z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu. Wskazuję jak wstrętnymi są ludzie na słowach opartych na kłamstwie i ilu jest ludzi morderców. Zmieniona anatomia to energia śmierci. Wskazuję na zmienionych ludzi na słowach opartych na kłamstwie, że to wstrętni, nikczemni ludzie, okradający ludzi i mordujący ludzi na organizowanych przez nich wojnach. Okradają ludzi i produkują za ogromne pieniądze broń do zabijania ludzi i nie obchodzi ich cierpienie ludzi, a pieniądze jakie mają i seks.

                                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz