niedziela, 3 września 2017

ZMIENIONA ANATOMIA TO PSYCHIKA I CIAŁO OPARTE NA SŁOWACH OSZUSTA

Anatomia to psychika i ciało oparte na słowach jakie są w naturze mózgu. Te słowa jakie są w naturze mózgu to słowa oparte na prawdzie. Człowiek wypowiadający prawdę to człowiek uczciwie zachowujący się. Mózg wykazuje inne słowa jak oparte na prawdzie na innym umyśle jak oparty na prawdzie umysł natury. Ten inny umysł to umysł wypowiadający słowa oparte na kłamstwie i jest to umysł oszusta.
Prowadzący program o Fizyce kwantowej mówi, że przed nami gra o najwyższą stawkę jaką jest natura rzeczywistości i że natura rzeczywista nie daje się oszukiwać. Ja mówię, że ta najwyższa stawka jaką jest natura rzeczywistości to nasza natura i że z niej wyszli ludzie narzuceniem słów opartych na kłamstwie. Słowa są energią i na słowach jakie są w naturze mózgu jesteśmy energią rzeczywistą o której prowadzący program o Fizyce kwantowej dobrze mówi, że to natura rzeczywistości. Oszust to nie jest natura. Człowiek który mówi, że dla niego prawem są słowa ludzi to oszust bo ludzie go nie stworzyli. Człowiek który mówi, że wierzy w Boga to oszust bo ten w kogo wierzy go nie stworzył. Nie ma anatomii opartej na wierze w Boga, a jest anatomia oparta na słowach Boga. Uczciwy człowiek wypowiada słowa Boga. Natura odrzuca oszusta na umysł oszusta na jakim oszust wykonuje czynności na energii jaka nie jest naturą rzeczywistości. Wskazuję na ludzi nazywających siebie naukowcami do których napisałam około 5000 pism w ciągu około 20 lat o moim odkryciu, że nasza natura to energia rzeczywista oparta na słowach jakie są w naturze mózgu a oni nie zaprzeczają, a milczą. Od roku 2004 wskazuję na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg odrzuca inne słowa w inne miejsce w mózgu i że na tych słowach człowiek wykonuje czynności na systemach neurologicznych i że są to inne systemy neurologiczne jak te na jakich jesteśmy zbudowani. Wskazuję, że te systemy neurologiczne wykonujące słowa odrzucone przez mózg to energia nierzeczywista wykonująca słowa oszusta. Umysł oszusta jest w człowieku oparty na wypowiadaniu innych słów jak oparte na prawdzie. Energia jaka nie jest anatomią to energia w której nie ma życia. Oszuści mówiący, że dla natury ich słowa są prawem i wiarą w Boga nie mają energii życia. Ci oszuści nie stworzyli życia. Oszuści uśmiercają życie. Oszuści mówiący, że wierzą w Boga mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć, a oszuści mówiący, że wola ludzi jest prawem mówią, że ludzie cierpią genetycznie. Oszuści genetyki nie stworzyli, a genetyka odrzuca energię która nie jest genetyką na umysł oszusta. Ludzie to jedyne stworzenia w naturze które mają w mózgu swój umysł. Ten ludzki umysł naukowcy mówią, że jest dla nich największą zagadką a ja odkryłam, że to umysł oszusta. Naukowcy powinni wiedzieć, że anatomia oparta na woli ludzi nie istnieje. Po prawie ludzi w którym jest zapisane, że mienie jakie jest na ziemi jest ludzi naukowcy powinni wiedzieć, że to złodzieje. Człowiek który mówi prawdę nie jest złodziejem. Mózg jak widać zna się na słowach bo wypowiadanie innych jak słowa jakie są w naturze mózgu wykazuje na ludzkim umyśle jaki jest umysłem oszusta. Oszuści mówią, że dla nich prawem są słowa oszustów i że oni wierzą w Boga. Stwórca wystąpił przeciwko organom ustanowionym na słowach oszustów jakimi są organy władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła. Oszuści ze zmienioną energią na złoczyńców przybili Stwórcę do krzyża, a ludziom powiedzieli, że Stwórca oddał życie za grzechy ludzi. Ja wygrywałam wszystkie sprawy w sądach z oszustami mówiącymi, że ich słowa są prawem i nie pomyślałam, że tylu jest ludzi oszustów i zaczęłam pisać do sądów, że rozwiążą wszystkie problemy ludzi jak będą opierali się na naturalnych dla nas słowach opartych na prawdzie na jakich ja widzę słowa złodzieja i bandyty. Wtedy sędziowie w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na innych słowach jak w prawie ludzi, a ja odpisałam, że to lepsze od przybicia Stwórcy do krzyża za to, że stworzył nas uczciwymi wypowiadającymi prawdę. Na słowach oszustów wykonuje się inne zawody jak na słowach Stwórcy. Psychika na słowach Stwórcy jest zdrowa i szczęśliwa oparta na emocjach miłości i kochania. Ludzie najczęściej łączą się z oszustami i przysięgają w kościołach, że będą kochać. To oszust mówi, że rządzi emocjami kochania. Oszust nie ma emocji kochania a ma złe emocje na jakich gwałci naturę. Oszuści nie stworzyli seksu, a mówią, że dla nich słowa oszustów są prawem i wiarą w Boga. Oszuści nie stworzyli ciała a mówią, że znajdują leki na ciało oparte na słowach jego Stwórcy. Jakie te leki widać po leżących na całym świecie ludziach na cmentarzach. W energii opartej na słowach oszusta jest śmierć. Zmieniona anatomia za jakiej odkrycie Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla, że się zmienia od wykonywanych czynności to energia śmierci wykonująca słowa oszusta. Nie ma anatomii na słowach ludzi nazywających słowa ludzi prawem i wiarą w Boga. Energia oparta na słowach oszusta to nie jest anatomia. Anatomia to energia jaka jest w naturze wszechświata. Oszust ma swoją energię z nabycia na jego słowach do oszukiwania. Oszustów jest tyle, że aż ich słowa nazwali prawem i wiarą w Boga. Oszuści piszą do mnie, że są bliżej Boga, a ja mówię, że ludzie są połączeni tą samą energią z Bogiem jak wypowiadają słowa Boga. Oszuści wyszli z energii Boga i mówią, że wierzą w Boga. Oszust wyszedł ze słów Boga i mówi, że modli się do Boga. To oszust wyszedł z energii Boga, a więc niech się nie modli do Boga. Ta energia oparta na wierze w Boga to energia oparta na słowach oszusta. Naukowcy z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon nie dostali Nagrody Nobla za odkrycie, że mózg odrzuca narzucone zachowania i problemy na systemy neurologiczne jakie na pewno nie są anatomią. Na moje wskazywanie, że ludzie władzy usunęli z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia Dyrektorów którzy reagowali na moje wskazywanie, że energia życia jest w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu a energia śmierci na słowach ludzi władzy ludzie nauki milczą. Napisałam tysiące pism w których wskazuję, że prawo ludzi to słowa złodziei i bandytów i ludzie nauki na to milczą. Wszyscy złodzieje i bandyci milczą bo nie piszą do mnie, że nie są złodziejami i bandytami. Ludzie nauki nie wiedzą dlaczego jest zmieniona anatomia od wykonywanych czynności bo nie podają. Jeśli przyznaje się Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności to się podaje jakie to czynności. Ja wskazuję około 20 lat w moich około 5000 artykułach, że zmieniona anatomia wykonuje słowa oszustów mówiących, że ich słowa są dla anatomii prawem i wiarą w Boga. Oszuści rozpanoszeni na ziemi przestali wpisywać moje odkrycia w Google kiedy przeczytali, że odkryłam, że inne emocje ma kłamca i że to psychopata i ofiara. Oszuści tak dobrze czują się na ziemi, że z Twittera u mnie wymazują Genetyków, ludzi z Anatomii Humana, Fizyków i wielu innych ludzi którzy znają anatomię. Oszuści są tak rozpanoszeni, że nie chcą wpisywać moich odkryć na Facebooku, a na Blogu pokazują, że prawie nikt nie czyta. Dokąd oszuści nie zobaczyli, że ich odkryłam to wykazywali u mnie na Blogu ogromnie dużo ludzi z około dwustu krajów świata, a z Twittera otrzymywałam zawiadomienia, że mam pierwsze miejsce w czytaniu w nie jednym tygodniu. Oszuści jak u mnie przeczytali, że na Twitterze często jest u mnie Pan Barack Obama, Pan Donald Tusk i wielu innych ludzi których nie raz wymieniam to wprowadzili pokazywanie tych samych ludzi. Oszuści zobaczyli, że przy nazwisku Barbara Paul w Google zmieniają się dane o wchodzących ludziach i np. wczoraj wieczorem było 5.770.000 i wykazują oddzielnie dwie Barbary Paul z których przy moim nazwisku podają trochę powyżej 30.000, a o tej drugiej Barbarze Paul nie piszą ile, a podają ile mają wszystkie Barbary Paul. Ludzie na słowach oszustów nazwanych prawem i wiarą w Boga stali się wstrętnymi, nikczemnymi ludźmi. Ci nikczemni ludzie żyją z okradania ludzi i przyczyniają się do powstawania głupich ludzi których wywozi się do zakładów psychiatrycznych. W programie "Zagadki wszechświata" można usłyszeć, że wiedza tych naukowców jest taka, że mówią, że mózg powstał po to by nas oszukiwać. Ja nie widziałam jeszcze oszusta na wypowiadaniu prawdy. Naukowcy którzy nie widzą, że ludzie ze zmienioną anatomią to złodzieje i bandyci. Dobrze, że mózg wie bo oszusta wykazuje, że ma swój umysł w mózgu i na nim zmienioną anatomię o energię opartą na słowach oszusta. Oszuści modlą się do Boga a mówią, że dla nich prawem są słowa ludzi. Ci ludzie mówiący, że ich słowa są prawem mają swój umysł w mózgu z nabycia jaki jest umysłem oszusta wykonującego czynności zła. Ludziom zanoszącym pieniądze oszustom wskazuję, że ci którym zanoszą pieniądze ukrywają się przed ludźmi których okradają nie wpisywaniem w Google odkryć naukowych dowodzących, że są złoczyńcami, wymazywaniem przyzwoitych ludzi z Twittera, oszukiwaniem na Blogu i na Facebooku, a co jest dowodem na to że oni wiedzą, że zmieniona anatomia jest na słowach oszustów. Oszust okrada przy pomocy wymyślonych słów które nazwał prawem i dzieli się z oszustami mówiącymi że wierzą w Boga. Oszuści nie oszukali swojego mózgu i nabyli swojej energii o której Albert Einstein dobrze wie mówiąc, że jest pewny co do ich głupoty. Zmieniona anatomia to głupia psychika i głupie ciało które nie wie jak wykonywać czynności ażeby ciało żyło. To paskudztwo nazywające prawem i wiarą w Boga słowa do oszukiwania świadomie uśmierca stworzenia Boga. Jedyne stworzenia jakimi są ludzie otrzymali możliwość wypowiadania słów i są takimi oszustami, że nazwali ich słowa do oszukiwania prawem i wiarą w Boga. Oszuści mówią, że czekają na powtórne przyjście na ziemię Stwórcy ażeby ich zbawił, a ja wskazuję na mózg że zbawienia dla oszustów nie ma bo jest głupi człowiek na słowach do oszukiwania z nabytą energią na słowach oszusta na jakiej oszust jest tak głupi, że uśmierca sam siebie.

                                                                                                       Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz