wtorek, 12 września 2017

LUDZIE WŁADZY, WYMIARU SPRAWIEDLIWOŚCI I KOŚCIOŁA I INNI KŁAMCY UŚMIERCAJĄ SŁOWAMI

Psychika jest oparta na energii jaka jest zawarta w słowach Prawdomównego. Inne słowa uśmiercają psychikę energią zawartą w słowach kłamcy. Mózg wie, że inne słowa jak oparte na energii życia wypowiada morderca życia bo wprowadza je na energię uśmiercającą życie. Energia jaka jest w systemach neurologicznych wykonujących słowa jakie mózg wykazuje, że są do rozbieżnych celów to energia zawarta w słowach kłamcy. W słowach Prawdomównego jest zawarta energia życia jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków. Morderca uśmierca psychikę przy pomocy wypowiadania innych słów. Ludzie kościoła mówią, że to niewidzialny szatan namawia do zła, a ja mówię, że ludzie kłamcy są widzialni. Kłamcy kościoła mówią, że wierzą w Boga i są to słowa uśmiercające życie. Stwórca mówił, że stworzył nas na prawdzie. Ludzie w wymiarze sprawiedliwości opierają się na dowodach, a ja też na dowodach, że w słowach kłamcy zawarta jest energia śmierci. Piszę o tym od dawna że jeśli naukowcy chcą dowodu na to skąd pochodzi energia śmierci to niech zbadają słowa zapisane, że to prawo ludzi i wiara w Boga. Mózg się nie myli bo wypowiadanie innych słów jak słowa jakie są w naturze mózgu wykazuje na umyśle mordercy. Kłamca to morderca psychiki. Psychika to odczuwanie i ono cierpi od oszukiwania go. Prowadzący program o Fizyce kwantowej dobrze widzi, że natura nie daje się oszukiwać. Energia jaka jest w systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu to energia zawarta w słowach oszusta. Dobrze nas Stwórca stworzył, a ludzie kościoła mówią, że to Bóg zadaje cierpienie i śmierć i że trzeba Go prosić ażeby nie cierpieć i nie umierać. Kłamcy nazywający ich słowa prawem mówią, że ludzie cierpią genetycznie, a ja wskazuję, że genetyka to energia życia zawarta w słowach Prawdomównego. Wygrywałam wszystkie sprawy w sądach i uznałam, że Sędziowie muszą nie wiedzieć, że trzeba opierać się na prawdzie i wtedy widzi się słowa złodzieja i bandyty, a oni wtedy wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na słowach opartych na prawdzie. Pisałam do nich, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy na umysłowej chorobie i energii uśmiercającej psychikę. Pisałam, że mam najwięcej wygranych w kraju i dodałam, że zabranie mi prawa wykonywania zawodu to lepsze od przybicia Stwórcy do krzyża za to, że stworzył nas na słowach opartych na prawdzie.
Każdy kto wszedł w związek z kłamcą wie jak kłamca wymierza ciosy w psychikę. Mordercy uśmiercającego słowami nie widać. Mordercy stoją nad grobami uśmierconych przez nich ludzi i uważają, że nikt nie wie, że to on zamordował. Wskazuję, że mózg wie i że wprowadził mordercę na energię uśmiercającą jego.  
                                                                                                           Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz