niedziela, 24 września 2017

POWRÓT NA SIŁĘ NATURY

Dokąd ludzie nie wypowiadali słów mieli w sobie tylko grawitacyjną siłę życia. Dokąd ludzie wypowiadali tylko słowa na jakich jest oparta grawitacyjna siła życia dotąd też mieli w sobie tylko grawitacyjną siłę życia. Innej grawitacyjnej siły nabyli ludzie od momentu wypowiadania innych słów jak są w naturze mózgu. Odtąd mają ludzie w mózgu dwa umysły i dwie oparte na nich siły grawitacyjne. Siły grawitacyjne są oparte na systemach neurologicznych, a systemy neurologiczne na słowach. Pięknie pokazuje to odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, gdyż pokazuje, że mózg wykazuje narzucone słowa w innym miejscu w mózgu jak są słowa w naturze mózgu i na innych systemach neurologicznych. Ja odkryłam, że na systemach neurologicznych oparte są siły grawitacyjne a systemy neurologiczne na słowach i że umysł natury oparty jest na prawdzie, a umysł na jakim wykonuje się wolę człowieka oparty jest na kłamstwie.
Przekazy o pierwszych ludziach mówią, że posługiwali się oni jakąś siłą która wykonywała ich wolę. Siłę takich ludzi widzi jeszcze w XIX wieku Psycholog Max Freedom Long, a przed nim Biolog Tytus Brighton który na Hawajach zajmował się badaniem roślin. Max Freedom Long a po nim Sławomir Hulanicki piszą o sile która zrewolucjonizuje świat. Oni podejrzewają, że to grawitacyjna siła życia, a ja już wiem, że tak jest. Pomogły mi w tym odkrycia naukowe i bardzo Albert Einstein. Albert Einstein widzi grawitacyjną siłę śmierci, że jest oparta na sposobach myślenia ludzi i pisze,
że jest pewny co do ich głupoty. Ja odkryłam ten umysł oparty na woli człowieka, że mózg go wykazuje na umyśle opartym na braku rozumu i systemach neurologicznych opartych na braku rozumu, a Albert Einstein widzi grawitacyjną siłę śmierci opartą na tym umyśle opartym na braku rozumu. W poznaniu umysłu opartego na braku rozumu pomogło mi poznanie prawa ludzi. Występowałam przed sądami w obronie ludzi którzy wskazywali mi na przepis prawa za którego nie przestrzeganie organy skarbowe wymierzyły im karę. To prawo pokazuje, że ludzie ludziom wymierzają kary. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu wszyscy wypowiadamy takie same słowa i na nich żyjemy ze sobą w zgodzie. Ludzie kłamcy narzucili myślenie bo chcą wykonywania ich woli. Wiedzieli natychmiast kiedy napisałam o sprzeciwie mózgu na narzucone słowa co zrobią bo usunęli z Departamentu nazywanego zdrowia Dyrektorów reagujących na moje odkrycia i spowodowali, że biorący udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon przestał przysyłać mi podziękowania.
Stwórca którego znamy jako Jezusa wskazał nam na ludzi wypowiadających inne słowa o ich zmienionej anatomii na złoczyńców. Mamy odkrycie Neurobiologa Erica Kandela o zmienionej anatomii od wykonywanych czynności, a ja wskazuję na te wykonywane czynności na słowach kłamców, że są oparte na systemach neurologicznych uśmiercających życie, gdyż odczuwanie, czyli psychikę. Wskazuję na dzieło ludzi złoczyńców jakim są wszyscy chorzy ludzie na wykonywaniu ich słów i pełne cmentarze uśmierconych ludzi. Uśmiercania ludzi i innych stworzeń dokonują ludzie kłamcy złą energią jaką w sobie mają z nabycia na kłamstwie w mózgu. Kłamcy badają innych ludzi i ogłaszają o uczynionym przez nich złu, a oni mają w sobie energię uśmiercającą ludzi i uśmiercają przy pomocy słów z zawartą w nich energią śmierci zapisanych jako prawo i wiara w Boga. Stwórca wystąpił przeciwko kłamcom bo to złoczyńcy. Max Freedom Long opisuje o białych ludziach którzy przyjechali na Hawaje tam gdzie ludzie mieli jeszcze naturalną moc. Ci biali ludzie byli Misjonarzami i opowiadali o Jezusie. Ci Misjonarze występowali przeciwko ludziom posługującym się naturalną mocą, a sądy oparte na kłamstwie zamykali ich do więzienia. Odkryłam co było przyczyną utraty mocy przez naturalnych ludzi z opisu o ich przychodzeniu do wybudowanych przez Misjonarzy kościołów, a tam były wypowiadane inne słowa. To samo zrobiło prawo ludzi. Ludzie wejściem na słowa kłamców weszli w energię śmierci i utracili siłę jaka wykonywała ich wolę.

                                                                                                              Barbara Paul


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz