poniedziałek, 4 września 2017

KONSTRUKCJA CZŁOWIEKA

Odkryłam konstrukcję człowieka. W tym odkryciu pomogły mi odkrycia naukowe i poznanie prawa ludzi. Odkryć naukowych dokonują ludzie i każdy z nas może się sprzeciwić jeśli te odkrycia są oparte na kłamstwie. W każdej sprawie chodzi o to ażeby słowa na jakich jesteśmy stworzeni oddzielić od słów narzuconych przez człowieka. Tym oddzielaniem słów jakie są w naturze mózgu od słów narzuconych przez człowieka zajmuje się mózg i pokazuje to odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon. Naukowcy Ci odkryli, że mózg wykazuje narzucane zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że tymi narzuconymi zachowaniami i problemami zajmują się systemy neurologiczne.
Nasza budowa jest oparta na systemach neurologicznych, a odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon dowodzi, że ludzie mają w sobie drugą budowę opartą na systemach neurologicznych opartych na wypowiadaniu innych słów jak oparta jest nasza budowa. Kod genetyczny mówi że nasza budowa to przekład zapisów jakie są w naturze mózgu na czynności organizmu. Czynności organizm wykonuje na systemach neurologicznych i inne czynności jak naturalne człowiek wykonuje na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Neurobiolog Eric Kandel otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że te inne czynności wykonuje człowiek na systemach neurologicznych na jakich wykonuje wypowiadane przez siebie inne słowa jak są w naturze mózgu. Kiedy w roku 2004 przeczytałam o odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że mózg odrzuca narzucone zachowania i problemy na inne systemy neurologiczne to natychmiast wiedziałam, że na tych narzuconych zachowaniach oparte jest prawo ludzi, a problemy mają ludzie którzy to prawo wykonują. Mózg zatem wykazuje na drugim umyśle narzucającego słowa i wykonującego narzucane słowa, a ja odkryłam, że narzucanie i wykonywanie narzuconych słów jest oparte na energii jaka jest w systemach neurologicznych jakie są przekładem wypowiadania innych słów jak są w naturze mózgu na czynności organizmu. Odkryłam, że te czynności jakie wykonują systemy neurologiczne wykonujące wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu zajmują się uśmiercaniem życia. Naukowcy piszą, że systemy neurologiczne wykonujące wykazywane przez mózg rozbieżne cele zajmują się tymi rozbieżnymi celami, a ja odkryłam, że one wykonują wypowiadane inne słowa jak są w naturze mózgu. Chodzi o słowo wykonywanie. To wykonywanie odkryłam, że jest słów. Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że to od wykonywania czynności zmienia się anatomia, a ja odkryłam, że człowiek na tym wykonywaniu czynności na systemach neurologicznych na jakich wykonuje wypowiadanie innych słów jak wykonuje się na systemach neurologicznych jakie są w naturze wprowadza w siebie energię opartą na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że na drugim umyśle w jakie mózg wprowadza narzucone słowa jest oparta umysłowa choroba a na systemach neurologicznych wykonujących wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu jest oparta psychiczna choroba. Odkryłam, że człowiek nabył w sobie na wypowiadaniu innych słów energii opartej na wypowiadaniu innych słów na jakiej ma zmienioną anatomię. Odkryłam, że ta zmieniona anatomia to złoczyńca i wykonujący słowa złoczyńcy. Albert Einstein widzi we wszechświecie złą energię z nabycia we wszechświecie od ludzi o których pisze, że jest pewny co do ich głupoty. Ja wskazuję, że Albert Einstein ma rację bo natura człowieka oparta jest na rozumie a na narzuconych słowach na braku rozumu. Natura to energia oparta na rozumie. Narzucone słowa to nie jest natura a energia zadająca cierpienie i śmierć oparta na wypowiadaniu przez człowieka innych słów aniżeli słowa na jakich jest stworzony.
Odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon wpadło w moje prawidłowe ręce, gdyż ja przed sądami wskazywałam na to samo co mózg, że prawo jest oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu przy pomocy których ludzie władzy okradają ludzi. Wskazuję, że mózg wykazuje na drugim umyśle narzucone zachowania i że prawo jest oparte na narzuconych zachowaniach. Wskazuję, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to też problemy, a moi klienci przychodzili do mnie z ich problemami i wskazywali na przyczynę ich problemu jakim jest dany przepis nazwany prawem ludzi. Naukowcy mówią, że dla nich największą zagadką jest ludzki umysł, a ja wskazuję, że to oszuści okradający ludzi przy pomocy wypowiadania innych słów jak oparta jest natura. Oszuści mają napisane w ustanowionym przez nich prawie, że ludziom wolno się skarżyć tylko zgodnie z prawem, a zatem oszuści wiedzą, że ludzie są stworzeni na słowach opartych na prawdzie. Wygrywałam wszystkie sprawy w Naczelnym Sądzie Administracyjnym w Warszawie. Od roku 2004 oszuści powiedzieli do ludzi, że Najwyższe Sądy nie są w stanie rozpatrzyć wszystkich spraw i oni są tak dobrzy, że powołali do pomocy Wojewódzkie Sądy. W miesiącu styczniu 2005 roku gazeta "Rzeczpospolita" opublikowała dane za 11 miesięcy roku 2004 o ilości skarg jakie wpłynęły do sądów i ile jest wygranych i piszą, że nic nie pomogło powołanie wojewódzkich sądów bo ludzie dalej odwołują się do sądów najwyższych. Te dane mówią, że ja znowu na moim myśleniu mam wygrane 50% wszystkich wygranych w województwie warmińsko -mazurskim za 11 miesięcy roku 2004, a w województwie tym jest przegranych 99,56%. Podliczyłam jak jest w kraju i jest to ponad 99,5% przegranych przez ludzi spraw, czyli okradzionych przy pomocy wypowiadania innych słów przez ludzi władzy.  Ja wskazuję dlaczego nie pomogło powołanie wojewódzkich sądów bo oszuści utrzymali to samo prawo oparte na wypowiadaniu innych słów jak wypowiadają ludzie w naturze, a ludziom doszły na utrzymanie wojewódzkie sądy. Zwróciłam moją uwagę na słowa przychodzących do mnie po pomoc ludzi że mówili, że przyszli do mnie dlatego, że nie rozumieją języka prawniczego. Ja wskazuję, że ten język prawniczy mózg wykazuje na umysłowej chorobie i na psychicznej chorobie opartej na systemach neurologicznych na jakich człowiek wykonuje wypowiadanie innych słów jak są w naturze mózgu.
Na moje wskazywanie na odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, że słowa w naturze mózgu mają swoje systemy neurologiczne i wypowiadanie innych słów ma swoje inne systemy neurologiczne zareagowali dwaj Dyrektorzy w Departamencie Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia jacy tam byli w roku 2011. Ja wskazywałam, że w systemach neurologicznych opartych na słowach jakie są w naturze mózgu jest energia życia, a w systemach neurologicznych wykonujących inne słowa jest energia śmierci. Dyrektorzy Ci każdy z nich z osobna przysłali mi pisma z wyrazami szacunku i uznania i co jakiś czas przysyłali do mnie zapytania czego od nich oczekuję. Te zapytania przychodziły do mnie do początku roku 2013 kiedy to napisałam, że rozbieżne cele jakie wykazuje mózg na drugim umyśle to wypowiadanie innych słów. Wtedy to pojawił się u mnie później wybrany Ministrem Sprawiedliwości Poseł z partii "Platforma Obywatelska" i powiedział, że jest zainteresowany moją wiedzą. Gdyby było prawdą, że jest zainteresowany moją wiedzą to kupiłby jakąś moją książkę, a jego cel był inny jakim  było zapytanie kto reaguje na moje odkrycia. Za dwa dni otrzymałam pismo z Departamentu Zdrowia w Ministerstwie Zdrowia z podpisem nowej Dyrektor, która przesyła mi pozdrowienia na moje wskazywanie że wykonywanie czynności na systemach neurologicznych na jakich wykonuje się wolę ludzi uśmierca życie. Od tego samego dnia przestały do mnie przychodzić podziękowania z biorącego udział w odkryciu Uniwersytetu Carnegie Mellon. Podziękowania przysyłał mi też Uniwersytet Cambridge ale że niby ja ponad 3000 razy ubiegam się o przyjęcie mnie na studia. Uniwersytet Cambridge w ponad 3000 podziękowaniach pisze, że odpowie a nigdy nie odpowiedział. Oszuści władzy czytają to co piszę mimo, że w Google przestali wpisywać moje odkrycia, a na Blogu pokazują w tej chwili jedną osobę, a dowodem na to, że czytają jest m.in. moje opisywanie, że moja przyjaciółka po studiach doktoranckich z prawa podatkowego zajęła pierwsze miejsce na ponad 200 kandydatów w konkursie w Ministerstwie Finansów na Dyrektorów Izb Skarbowych i Naczelników Urzędów Skarbowych i ona zamiast otrzymania stanowiska została zwolniona. Dowodem na to, że oszuści ze zmienioną anatomią na złoczyńców czytają jest moje opisywanie o Ordynatorze Szpitala Psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy, współautora książki "Leki wpływające na czynności mózgu" Andrzeja Lecha Sobczaka, który zapytał mnie dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej, a ja odpowiedziałam bo ich okradli i dodałam, że złodziei też ma na oddziale. Dr Andrzeja Lecha Sobczaka wysłali po 40 latach zajmowania stanowiska Ordynatora w Elblągu na dojazd do Fromborka. Oszuści ze zmienioną anatomią na złoczyńców reagują wszędzie i dlatego mało kto z ludzi jest umysłowo zdrowy bo stosują przemoc na psychice wymuszaniem wykonywania woli złoczyńcy którego psychika zmieniła się na psychopatę, a wykonującego wolę psychopaty na ofiarę. Wskazuję na Jezusa który był naszym Stwórcą, że On ponad 2000 lat temu wystąpił przeciwko narzucaniu słów i utworzonym przez narzucających słowa organom władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła i wskazał jego cierpieniem na krzyżu i śmiercią, że to mordercy.
Morderca wykonuje czynności mordowania na systemach neurologicznych na jakich wykonuje swoją wolę. Mordercy w ustanowionym przez nich prawie mają napisane, że mienie jakie jest na ziemi jest ich, a mózg ich słowa ma wprowadzone na umysł złodzieja i bandyty ze zmienioną anatomią na złodzieja i bandytę.
Nie raz opisuję o telefonie do mnie Kobiety z Instytutu Medycyny która mnie pytała czy wypowiadanie prawdy to już wszystko. Zmarły na glejaka mózgu ksiądz Jan Kaczkowski znany był z wypowiadania pięknych słów i mówił, że te piękne słowa to nie wszystko. Odpowiedziałam Kobiecie z Instytutu Medycyny, że mówienie prawdy to wszystko. Kobieta ta nie powiedziała że chodzi jej o przywrócenie się na wypowiadanie prawdy i że w tym stanie mamy w sobie z nabycia systemy neurologiczne oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu. Odkryłam, że te inne systemy neurologiczne oparte na wypowiadaniu innych słów jak są w naturze mózgu likwidują się jak czujemy w sobie energię reagującą na nasze słowa oparte na prawdzie i likwidują się jak wypowiadamy, że nie wydajemy nieuczciwych decyzji i nie wykonujemy nieuczciwych decyzji. Wskazuję na wymagane przez ludzi kościoła przysięgi przy zawieranych małżeństwach, że będzie się kochać. Ja wskazuję, że emocje kochania są zawarte w słowach Stwórcy jakie mamy w naturze mózgu i ludzie kościoła jeśli mówią, że są przedstawicielami Boga to powinni mówić, że masz wypowiadać słowa Boga bo w nich zawarte są emocje miłości i kochania i że na innych słowach jest cierpienie i śmierć.
Podsumowując konstrukcja człowieka jest taka, że człowiek jest zbudowany na energii życia opartej na słowach jakie są w naturze mózgu i jest umysłowo chory na wypowiadaniu słów opartych na kłamstwie na jakich uśmierca swoje życie wykonywaniem czynności na energii opartej na kłamstwie. Wskazuję na odkrycie naukowe, że człowiek jest w naturze przygotowany do wypowiadania słów i wskazuję, że mózg reaguje na wypowiadanie innych słów wprowadzaniem człowieka na umysłową chorobę i psychiczną chorobę opartą na systemach neurologicznych na jakich oszust wykonuje swoją wolę lub wolę oszustów. Wskazuję na prowadzącego program o Fizyce kwantowej który mówi, że przed nami gra o najwyższą stawkę jaką jest natura rzeczywistości. Słowo natura to prawidłowa bo nasza natura to energia rzeczywistości oparta na rozumie. Z rozumu wyszedł oszust i nabył psychiki opartej na słowach oszusta. Zygmunt Freud odkrył psychikę opartą na energii rzeczywistości gdyż nazwał ją podświadomością, a ludzie nazwali podświadomością naturę. Ci ludzie którzy naturę nazywali podświadomością to oszuści bo natura jest świadoma oparta na rozumie.
Oszuści mówią, że nie wiedzą co to jest prawda, a ja mówię, że to uczciwe zachowania i że nieuczciwe zachowania mózg wykazuje na umyśle opartym na kłamstwie na jakim nieuczciwy człowiek ma zmienioną anatomię na nikczemnego człowieka. To nikczemny człowiek wymyśla słowa do oszukiwania i na ich wykonywanie namawia, a nie jak mówią ludzie kościoła, że to niewidzialny szatan.
                                                                                                                   Barbara Paul
                                                                                           

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz