poniedziałek, 27 października 2014

KŁAMCA TO ZŁOCZYŃCA SIEDZĄCY W DOSKONAŁEJ NATURZE

Dla naszej natury wypowiadanie prawdy jest normalnym. Wypowiadane przez ludzi kłamstwo jest z nabycia w ludzkich mózgach od człowieka. Nasza natura odrzuca człowieka pod względem kłamstwa i wykazuje go jako złą osobowość. Na myśleniu opartym na kłamstwie jest w człowieku powstała na kłamstwie osobowość oparta na narzuconym myśleniu opartym na złej energii. Prof. Maria Szulc widzi te myśli złe u jej pacjentów i uczy się głosu o energii podświadomości ażeby im pomóc. Maria Szulc nie wiedziała, że zła osobowość jest w człowieku oparta na myśleniu do czynienia zła, gdyż pisze, że ludzie mają w sobie tyle samo dobra co zła. Maria Szulc nie zwraca swojej uwagi na to, że jak przemawia głosem o energii podświadomości to pomaga to ludziom uzależnionym od myśli złych. Gdyby zwróciła na to swoją uwagę to wiedziałaby, że podświadomość mówi głosem o energii jakiej się nauczyła. Maria Szulc pisze, że głos o energii podświadomości to głos o odpowiednim natężeniu, odpowiedniej modulacji i odpowiedniej intonacji. Tego głosu nie mamy się uczyć tylko nim mówić. Wdzięczna jednak jestem Marii Szulc za jej wiedzę o podświadomości opartą na nauce. Ludzie wyparli i stłumili podświadomość opartą na energii natury i wprowadzili narzucone przez siebie myślenie oparte na kłamstwie. Nasza natura zareagowała na to sprzeciwem i umieszczeniem myślenia kłamcy w innym miejscu w mózgu na jakim kłamca ma swoje oparte na złej energii odczuwanie. Myślenie oparte na prawdzie jest w umyśle świadomym, a myślenie oparte na kłamstwie jest w umyśle nieświadomym. Kłamca ma inne odczuwanie jak człowiek prawdomówny. Myślenie oparte na prawdzie jest oparte na odczuwaniu miłości do drugiego człowieka, a myślenie oparte na kłamstwie jest oparte na nienawiści do człowieka. Człowiek oparty na miłości wykonuje czynności dobra, a człowiek oparty na nienawiści wykonuje czynności zła. Ludzie wyparli i stłumili podświadomość tak jak odkrył to Zygmunt Freud, ale ponoszą skutki narzuconego myślenia, gdyż znaleźli się na złym odczuwaniu na złej energii. Nie ukryło się nigdzie myślenie oparte na kłamstwie narzucone przez człowieka gdyż w nim jest i człowiek na nim funkcjonuje źle. Dla prawie wszystkich ludzi czynienie zła jest normalnym, gdyż ja nie mogę znaleźć ludzi, którzy chcieliby posługiwać się myśleniem podświadomości na jakim wykonuje się czynności dobra. Ja jestem dowodem na to, że od wielu lat piszę za darmo o zdobytej przeze mnie wiedzy wyjaśniającej funkcjonowanie człowieka. Zarabiałam dużo  pieniędzy na obronie ludzi przed sądami i ludźmi władzy, ale zrezygnowałam z tych pieniędzy ponieważ nie chcę mieć nic do czynienia z myśleniem opartym na kłamstwie. Zajmowałam się bronieniem ludzi przed ludźmi władzy gdyż oni czynią ludziom zło przy pomocy zapisania ich opartego na kłamstwie myślenia, że jest prawem. Przez wiele lat pracowałam w dużych przedsiębiorstwach w 90% z mądrymi dyrektorami i nasze przedsiębiorstwa przynosiły wysokie zyski. Okradli nas ludzie władzy, którzy przysyłali zarządzenia, że pieniądze jakie zarobiliśmy mamy przekazać dla nich. Ponad dwadzieścia lat prowadziłam swoją działalność i prowadziłam firmy wielu mądrych ludzi, których firmy były bogate. Widziałam po kliku latach jak moi klienci biednieją, bo ludzie władzy przysyłali im zarządzenia, że pieniądze mają im przekazywać. Zobaczyłam ruinę kiedyś wspaniałych naszych przedsiębiorstw i ruinę moich bogatych kiedyś klientów. Do tej ruiny doprowadzał kontroler z organów skarbowych, który przychodził i mówił, że zapisuje np. 200.000,00 zł do zapłaty dla budżetu Państwa ponieważ mój klient uważał, że jego katalog o tym co produkuje nie jest reklamą, a kontroler uważał, że jest reklamą. Ludzie władzy wymyślają sposoby zabierania ludziom pieniędzy. Ja wygrałam te 200.000,00 dla mojej klientki, ale wygrywanie trwa tak długo, że w tym czasie doprowadza do ruiny człowieka któremu zabrano płynność finansową. Zanim przejdzie się procedury wymyślone przez ludzi władzy to pracownicy moich klientów tracili pracę, a było ich często po około stu w firmie. Jeden z Ordynatorów Szpitala Psychiatrycznego zapytał mnie kiedyś dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Odpowiedziałam " bo ich okradli". Ludzie władzy i ludzie wykonujący czynności na myśleniu władzy okradają przy pomocy narzuconego myślenia jakim jest myślenie oparte na kłamstwie. Ludzie władzy nazwali myślenie oparte na kłamstwie prawem w nie swoim świecie. Świat jest oparty na prawdzie. To zatem prawidłowe, że mózg oddziela złoczyńcę od doskonałego stanu człowieka opierającego się na prawdzie. Jak zapytamy chorych ludzi na jakim opierają się myśleniu to odpowiadają, że na myśleniu władzy, czyli na kłamstwie. Przyczyną mojej decyzji o zrezygnowaniu z prowadzenia działalności było moje zauważenie, że moi klienci mówili, że chcą ażebym im wygrała sprawę zgodnie z prawem. Zgodnie z prawem jest w oparciu o kłamstwo. Po odkryciu Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon uświadomiłam sobie, że mózg wie, że nie tylko narzucający wolę ma rozbieżne cele, ale i ten kto jego wolę wykonuje. Moi klienci mieli problemy i wskazywali na przepis prawa przy pomocy którego ich okradli, a mówili, że chcą wygrać zgodnie z prawem. Wspaniały mózg i jestem zachwycona moim Stwórcą.
Sędziom nie podobało się moje myślenie o jakim mówiłam, że na nim rozwiązuje się wszystkie sprawy, gdyż wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu na moim naturalnym myśleniu opartym na rozumie. Sędziowie chcieli ażebym opierała się na myśleniu ludzi władzy. W naturze mózgu jest tylko myślenie oparte na rozumie, a ludzie władzy znają jakieś inne myślenie. To myślenie ludzi władzy jest do okradania. Przedsiębiorstwa, firmy i ludzie dla których prowadziłam sprawy byli okradani przy pomocy innego myślenia jak jest w naturze mózgu. Ludzie władzy i ludzie wykonujący wolę władzy to ludzie opierający się na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Naukowcy odkryli, że tym myśleniem do rozbieżnych celów zajmują się systemy neurologiczne. Na systemach neurologicznych oparta jest psychika i ci ludzie są chorzy psychicznie. Choroba psychiczna jest oparta na narzuconym przez człowieka myśleniu. Znowu podkreślę, że podoba mi się rozum mojego Stwórcy. Prawie wszyscy ludzie są chorzy psychicznie, a dane statystyczne mówią, że rozumu u ludzi jest od 5 do 10%. Ja wskazuję, że na myśleniu jakie jest w naturze mózgu jest 100% rozumu.
Dzisiaj można przeczytać w internecie, że partia PSL nie zgadza się z wyłączaniem prądu i gazu ludziom w okresie zimy. To jest skutek działania ludzi władzy zapewniających dobro. Wymyślali na Rosję wszystko co najgorsze, a teraz ludzie poniosą skutek wyłączania im w zimie prądu i gazu. Skutki ponieśli też ogrodnicy, gdyż Rosja postanowiła nie kupować od Polski owoców i warzyw. Ja też bym nie kupiła od kogoś kto  rzuca na mnie różne oskarżenia. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu nie ma słów do oskarżania i wszyscy w naturze mamy w mózgu takie same myślenie. Ludzie władzy znają inne myślenie, a tym innym myśleniem jest myślenie do czynienia zła. Wymiar sprawiedliwości mówi, że sprawiedliwość to opieranie się na słowach narzuconych przez ludzi władzy. Człowiek jest stworzony na myśleniu swojego Stwórcy, a wymiar sprawiedliwości wymierza kary za nie wykonywanie woli ludzi nie opierających się na myśleniu natury. Ludzie ośmielają się wymierzać sprawiedliwość nie swoim stworzeniom funkcjonującym na systemach neurologicznych nie stworzonych przez ludzi władzy ani ludzi wymierzających sprawiedliwość. To okropne ośmielać się wymierzać sprawiedliwość nie stworzonym przez siebie ludziom. Ci ludzie przyznali sobie prawo do ludzi przy pomocy myślenia opartego na kłamstwie. Zatem bardzo dobrze, że zła osobowość siedzi w uzależnieniu od myśli do czynienia zła w naturalnej doskonałej osobowości. Ludzie kościoła utwierdzają ludzi w myśleniu na jakim cierpią, gdyż nie reagują na tego kto zadaje cierpienie i do tego mówią, że to Bóg jest odpowiedzialny za cierpienie i do Niego trzeba się modlić. Nic nie mówią o tym, że ludzie władzy, wymiar sprawiedliwości i kościół nie opierają się na myśleniu Boga. Ja do ludzi władzy, wymiaru sprawiedliwości i kościoła napisałam ogromnie wiele pism zaznaczając, że Jezus wystąpił przeciwko narzuconemu myśleniu. Gdyby ci ludzie chcieli dobra to zmieniliby myślenie. Ponad sto lat temu Psycholog Max Freedom Long który około 50 lat przebywał na Hawajach wśród ludzi, którzy uzdrawiali i czynili różne cuda mówiąc, że opierają się na zwykłej mowie Boga, też napisał do wielu ludzi kościoła, a oni też milczeli. Max Freedom Long nie rozumiał, że to było świadome milczenie.
Ludzi władzy i ludzie wykonujący ich wolę żyją z pieniędzy zabieranych ludziom. Ludzie władzy i ludzie dla nich pracujący nie wytwarzają żadnego dobra, a dobro innym ludziom zabierają. Jest jakiś czas na jaki wystarczy pieniędzy na ludzi, którzy nie wytwarzają dobra, ale przychodzi czas, że tych pieniędzy zaczyna brakować. Wtedy jest tak jak powiedział około trzech lat temu Minister Finansów, że zawsze jak była tak zła sytuacja finansowa jak teraz to za pięć lat była wojna. Na drugi dzień powiedział, że się pomylił, ale to niewątpliwie ktoś kazał mu powiedzieć, że się pomylił, gdyż doskonale widać działania w kierunku wojny. Sprowadzanie do Polski żołnierzy to dowód na to, że Minister Finansów mówił prawdę. Zamieszki na Ukrainie zaczęły się w wyniku namawiania ludzi na Ukrainie do wejścia do Unii Europejskiej. Odtąd zaczęło się rzucanie oskarżeń na Rosję. Tak to wybierani przez ludzi ludzie jako władza zamiast obiecanego dobra dają zło. Adolf Hitler też pisał o obozach śmierci, że to obozy pracy, ale sam się do pracy nie zabrał tak jak i jego ludzie żyjący z wymuszania na ludziach pracowania na nich. Jak ludzie nie mają już siły to ich uśmiercają. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu każdy sam wykonuje czynności na swoim myśleniu i z tego żyje. Neurobiolog Eric Kandel słusznie otrzymał Nagrodę Nobla za odkrycie, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, gdyż wykonywanie czynności na narzuconym myśleniu to wykonywanie czynności zła.

                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz