niedziela, 12 października 2014

ZGODNOŚĆ CIAŁA Z MYŚLENIEM

Odkryłam, że nasz ciało jest oparte na grawitacyjnej sile życia i że jest ona połączona z rozumem w mózgu. Odkryłam również, że brak rozumu oparty jest też na grawitacyjnej sile, ale niszczącej życie. Jeśli przechodzimy na myślenie oparte na kłamstwie, to przechodzimy na grawitacyjną siłę niszczącą życie. Myślenie oparte na kłamstwie zaburza ciało.Musiałam sama na sobie dojść do odkrycia zgodności  ciała z myśleniem opartym na prawdzie. Na myśleniu opartym na prawdzie dokonałam wielu odkryć, ale ludzi nauki nie zareagowali na nie. Napisałam około półtora tysiąca pism opartych na myśleniu opartym na prawdzie i nie otrzymałam ani jednego słowa odzewu na moje odkrycia. Odkryłam, że jesteśmy podświadomością. Odkryłam, że umysł nieświadomy oparty jest na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka, odkryłam, że przekład myślenia opartego na kłamstwie na czynności organizmu to taki sam przekład jak odkrytego kodu genetycznego, odkryłam, że na myśleniu opartym na prawdzie jesteśmy ludźmi ugody. Odkryłam, że człowiek narzucający wolę jest człowiekiem przemocy. Dokonałam odkrycia wszystkiego. Myślenie oparte na prawdzie wyjaśnia wszystko. Jeśli posługujemy się myśleniem opartym na prawdzie to odkrywamy wszystko. Prości ludzie potrafią podziękować mi za to co mogli przeczytać w moich książkach, że zgadza się to z ich myśleniem, a ludzie nauki milczą. Cieszę się z myślenia ludzi, którzy czytają to co ja piszę, gdyż jest to dowód przekonań opartych na prawdzie. Na myśleniu opartym na prawdzie zgadza się nam myślenie, ale trzeba też mieć wiedzę. Wiedzę poznajemy opierając się na prawdzie. Ja wcześniej piszę, że był okres w którym w największym swoim pokoju miałam rozłożone książki wielu mądrych ludzi i odszukiwałam w nich takich samych stwierdzeń tych ludzi. Na myśleniu opartym na prawdzie wszystko nam się zgadza, gdyż na myśleniu opartym na prawdzie wszystko jest takie same.
Ja też byłam na myśleniu opartym na kłamstwie, gdyż musiałam z niego wychodzić. Znalazłam się w kontakcie z ustanowionym prawem przez ludzi i przydało mi się to pod tym względem, że nic mi się z tych zapisów nie zgadzało. Znalazłam myślenie, które nie zgadzało się z moim myśleniem. Niektórzy z ludzi kupujących moje książki pytali jak pani godzi myślenie podświadomości o jakim pani pisze  z myśleniem władzy na jakim pani pracuje. Bardzo podobało mi się to pytanie i odpowiadałam, że ja w żadnym przypadku nie zgadzam się z myśleniem ludzi władzy i przeciwko temu myśleniu występuję. Ja nie biorę pieniędzy od ludzi władzy i nie występowałam w sprawach w których ludzie władzy płacili za obronę ludzi, którzy nie mieli pieniędzy na obronę. Jeśli ktoś nie miał pieniędzy a widziałam, że trzeba mu pomóc to robiłam to. Człowiek jeśli jest uczciwy to kiedy ma pieniądze to zapłaci, a jak nie zapłaci to trudno nie musimy wszystkiego robić za pieniądze.
Nasz Stwórca stworzył nas na myśleniu opartym na prawdzie jakie mamy w naturze mózgu. Na tym myśleniu opartym na prawdzie utrzymuje się nasze ciało. Jak kłamiemy to nasze ciało przestaje pod tym względem utrzymywać się na prawdzie. Wtedy wchodzimy w choroby, gdyż bez energii życia rozwija się choroba.
Nasz Stwórca stworzył nas na myśleniu opartym na prawdzie, ale nie zrobił zapory uniemożliwiającej opieranie się na innym myśleniu. Widać to po odkryciu Zygmunta Freuda, który mówi, że podświadomość to wyparta i stłumiona psychika z zawartymi w niej treściami. Widzimy teraz stan mózgu w którym jest myślenie wypartych i stłumionych treści wraz z psychiką i widzimy myślenie, które wyparło te treści jakimi są treści jakie mózg wykazuje, że to rozbieżne cele. Stwórca nie zrobił zapory uniemożliwiającej wypowiadania innych słów, ale na wypowiadanie innych słów reaguje, że to rozbieżne cele. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że te rozbieżne cele to narzucone zachowania i problemy. Ja właśnie miałam do czynienia z problemami ludzi opartymi na narzuconym myśleniu zapisanym jako prawo ludzi. Odkryłam, że na tym narzuconym myśleniu człowiek znalazł się na grawitacyjnej sile niszczącej życie. Odkryłam, że w wyniku przejścia człowieka na myślenie oparte na kłamstwie ma on dwie siły grawitacyjne. Jedna z tych sił to grawitacyjna siła życia oparta na myśleniu jej Stwórcy, a druga grawitacyjne siła to siła niszcząca życie i ona oparta jest na myśleniu narzuconym przez człowieka. Naukowcy Fizycy odkryli, że we wszechświecie są dwie grawitacyjne siły i że najważniejszą jest grawitacyjna siła życia, a ta druga siła grozi śmiercią wszechświata. Mądry Albert Einstein, który odkrył, że grawitacyjna siła jest zakrzywiona też widać, że wie, że to sposoby myślenia ludzi są przyczyną grożącej katastrofy na niewyobrażalną skalę. Naukowcy zajmujący się zatopioną Atlantydą mówią, że kiedy ona zatonęła to byli tam ludzie źli, a ja odkryłam, że Atlantyda zginęła od niszczącej siły grawitacyjnej opartej na myśleniu narzuconym przez złych ludzi, którzy mają w sobie grawitacyjną siłę niszczącą życie. Odkryłam, że grawitacyjna siła życia oparta jest na prawdzie, a grawitacyjna siła niszcząca życie oparta jest na kłamstwie. Nie wiadomo czy wtedy kiedy zatonęła Atlantyda  było więcej złych ludzi czy teraz, ale ja widzę, że źli ludzie nie reagują na odkryte przeze mnie myślenie na jakim oparte jest życie. Widzę, że ci źli ludzie udają, że nie wiedzą o moim odkryciu i to mimo to, że przedstawiam dowody na to, że wszystkie choroby, wirusy, nieszczęścia i śmierć są oparte na myśleniu opartym na kłamstwie narzuconym przez człowieka.  To są bardzo źli ludzie. Ci źli ludzie sami siebie nie stworzyli i czynią zło w świecie Stwórcy przy pomocy posługiwania się innym myśleniem jak myślenie jakim posługuje się Stwórca. Ludzie narobili sobie niewyobrażalnego zła wyrażeniem zgody na przejście na opieranie się na myślenie oparte na kłamstwie narzucone przez ludzi władzy. Każdego dnia ludzie wykonujący czynności na myśleniu ludzi władzy wprowadzają w siebie energię niszcząca ich życie. Mózg prawidłowo wykazuje, że ci ludzie nie mają rozumu. Ażeby nie być stworzonym przez ludzi, a wykonywać wolę ludzi to trzeba nie mieć rozumu. Wybieranie przez ludzi władzy i przejście na wykonywanie czynności na myśleniu ludzi pozbawiło ludzi rozumu. Na braku rozumu powstał w mózgu drugi umysł jakim jest umysł nieświadomy. Ludzie w naturze mózgu mają rozum. Naukowcy odkryli, że w mózgu jest rozum. Od ludzi władzy jeszcze nikt nie odkrył żeby ktoś nabył rozumu, ale każdy może się zbadać i odkryć, że nabył braku rozumu.
Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu ciało jest w zgodzie z myśleniem. Człowiek wykonuje czynności na myśleniu opartym na prawdzie, a energia utrzymuje stan ciała zdrowego i zdrowej psychiki. Narzucenie myślenia rozdzieliło myślenie z ciałem. Ciało nie jest oparte na kłamstwie i nastąpiło rozdzielenie ciała z myśleniem. Hipokrates mówi, że albo ty zwyciężysz, albo twoje ciało, a zatem widzi już rozdzielenie ciała z myśleniem. Nie mówi na czym człowiek ma wygrać z ciałem. Ja teraz wskazuję, że ciało jest w zgodzie z myśleniem jakie jest w naturze mózgu.
Czułam już dawno w sobie grawitacyjną siłę o której od dawna piszę, że ona mnie słucha. Nie wiedziałam, że trzeba jej powiedzieć ażeby przywróciła ciało do stanu zgodnego z myśleniem. Grawitacyjna siła życia jest rozumna ponieważ jest oparta na rozumie w mózgu. Są przekazy od ludzi z okresu Starożytności, że posługiwali się oni rozumną siłą.
Grawitacyjna siła oparta na kłamstwie nie rozumie i na niej człowiek nie wie co robi, nie wie dokąd idzie i nie wie co go czeka. Na grawitacyjnej sile opartej na kłamstwie człowiek znalazł się pod jej władzą. Na grawitacyjnej sile życia człowiek jest wolny.

                                                                                                  Barbara Paul  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz