piątek, 24 października 2014

WYKONYWANIE PRAWA TO NABYWANIE CIERPIENIA, A PSYCHOANALIZA TO SZUKANIE WYJŚCIA Z CIERPIENIA

Podoba mi się nasz mózg, który wie, że człowiek podejmujący złe decyzje nie ma rozumu. Podoba mi się połączona z mózgiem psychika, która cierpi na złych decyzjach. Ludzie pod względem umysłu nieświadomego nie mają rozumu i są chorzy psychicznie. W mózgu, który nie zna słów Naukowcy odkryli, że jest rozum i że nie istnieje on bez psychiki. Ja odkryłam, że rozum nie istnieje bez zdrowej psychiki i odkryłam, że brak rozumu nie istnieje bez chorej psychiki. Odkryłam, że rozum jest oparty na decyzjach opartych na prawdzie, a brak rozumu oparty jest na decyzjach opartych na kłamstwie. Odkryłam, że decyzje oparte na prawdzie powodują, że jesteśmy świadomi, a decyzje oparte na kłamstwie powodują, że jesteśmy nieświadomi. Człowiek, który mówi, że myślenie ludzi jest prawem jest kłamcą i prawidłowo ten człowiek nie ma rozumu i jest chory psychicznie. Nazywanie myślenia prawem to choroba umysłowa. Człowiek, który wymierza kary nie ma rozumu, gdyż wymierzenie kary nie naprawia cierpienia i nie naprawia człowieka który uczynił zło. Jeśli człowiek decyduje się na seks a nie może mieć dziecka z tego związku to taki człowiek nie ma rozumu. Nie uprawia się seksu, a dziecko zabija. Seks oparty jest na kochaniu człowieka a człowiek, który kocha ma rozum. Człowiek, który ma rozum nie czyni zła. Nie jednemu z nas zdarzyło się spotkać człowieka którego okazało się, że kochamy, ale nie możemy być z nim w związku, gdyż pomiędzy kochaniem są złe decyzje. Wchodzenie w związek nie oparty na kochaniu jest przyczyną cierpienia psychiki. Psychika jest oparta na prawidłowych decyzjach. Prawidłowe decyzje to decyzje oparte na prawdzie. Prawda to dobre decyzje, a kłamstwo to złe decyzje.  Jesteśmy stworzeni na dobrych decyzjach. My wszyscy czujemy jakie decyzje są prawidłowe. Jeśli człowiek ma już w mózgu dużo decyzji opartych na kłamstwie to staje się człowiekiem dla którego oszukiwanie staje się normalnym. Człowiek opierający się na kłamstwie jest złoczyńcą ponieważ jest oparty na złych decyzjach. Człowiek opierający się na prawdzie jest dobroczyńcą ponieważ jest oparty na dobrych decyzjach. Człowiek wykonujący złe decyzje jest ofiarą człowieka złego. Ludzie wykonujący prawo ustanowione przez ludzi są ofiarami ludzi złych. Człowiek zły to człowiek opierający się na decyzjach opartych na kłamstwie. Decyzja ma swój skutek w odczuwaniu. Odczuwanie oparte jest na energii. Decyzja dobra ma skutek w dobrej energii, a decyzja zła ma skutek w złej energii. Na dobrej energii są oparte tylko decyzje oparte na prawdzie. Cierpienie jest oparte na złej energii, a zła energia na kłamstwie.
Ja nie mogę znaleźć ludzi którzy chcieliby opierać się na prawdzie i prof. Maria Szulc pisze, że ludzie nie znają myślenia podświadomości. Podświadomość jest oparta na prawdzie. Podświadomość to psychika i ona jest oparta na decyzjach opartych na prawdzie jakie są w naturze mózgu. Nieświadomość to stan chorej, cierpiącej psychiki i ona jest oparta na kłamstwie. Stan ludzi jako kłamców jest przerażający. Prof. Karol Jung uważał nawet, że naturalnym dla mózgu jest umysł nieświadomy na jakim człowiek nie wie co go czeka i nie wie dokąd idzie, gdyż jest uzależniony od myśli. Człowiek nie może być oparty na dwóch umysłach, gdyż na dwóch umysłach jest i mądry i głupi. W naturze mózgu jest tylko jeden umysł i jest on oparty na prawidłowych decyzjach. Ja na swoim rozumie wygrywałam wszystkie sprawy w sądach, a kiedy zaczęłam mówić, że rozwiążemy wszystkie sprawy jak będziemy rozwiązywali je uczciwie to Sędziowie oskarżyli mnie o to, że ja nie znam skargi kasacyjnej ustanowionej przez ludzi władzy. Ja przedstawiłam Sędziom dowód na to, że skargę kasacyjną znam i że brałam udział w szkoleniu przeprowadzonym przez Sędziego Sądu Naczelnego, ale podkreślałam, że te skargi kasacyjne nie mają rozwiązań, a czego skutkiem jest cierpienie ludzi. Ludzie władzy okradają ludzi przy pomocy nazywania myślenia opartego na kłamstwie prawem. Skutkiem wykonywania tego myślenia opartego na kłamstwie jest cierpienie ludzi. To cierpienie ludzi jest oparte na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów. Ja odkryłam, że te rozbieżne cele to okradanie ludzi. Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że rozbieżne cele to narzucane zachowania i problemy. Ja wskazuję, że na narzucanych zachowaniach oparte jest prawo ludzi, a skutkiem wykonywania tego prawa jest cierpienie. Naukowcy odkryli, że tym myśleniem do rozbieżnych celów zajmują się systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że na tych systemach neurologicznych oparty jest psychopata i wykonujący narzucone myślenie, który jest ofiarą narzucającego myślenie. Ludzie służą psychopatom, a ludzie kościoła mówią do cierpiących ludzi, że jeśli nie chcą cierpieć to mają modlić się do Boga. Stan ludzi na myśleniu opartym na kłamstwie to wielka katastrofa i wcale się nie dziwię, że Karol Jung uważał, że ludzie są stworzeni na braku rozumu. Zygmunt Freud odkrył podświadomość i odkrył, że ludzi trzeba leczyć przy pomocy psychoanalizy. Psychoanaliza to poszukiwanie od czego cierpi psychika. Ja jak wygrałam dla moich klientów sprawę to ich psychika przestawała cierpieć. Ile wynosi zadane ludziom cierpienie przez ludzi władzy pokazują dane z gazety "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy roku 2004, które mówią, że ponad 99,5% ludzi przegrało w sądach sprawy z powodu skarżenia się ludzi niezgodnie z prawem.  Ja pytam kto wyleczy psychikę ludzi, którzy mają  w mózgu 99,5% decyzji które zadają cierpienie psychice. To wielka katastrofa ludzkich mózgów. Żadne szpitale psychiatryczne nie wyleczą ludzkiej psychiki z decyzji opartych na kłamstwie jakie mają w mózgu. Dobrze, że nauka psychiatrii znalazła wiele leków pomagających przywrócić świadomość. Wygląda na to, że nauka psychiatrii powinna znaleźć lek na każdy rodzaj kłamstwa ażeby kłamcę utrzymywać na lekach.
Neurobiolog Eric Kandel odkrył, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności, a ja wskazuję, że ludzie wykonują czynności oparte na kłamstwie, a mają mózg stworzony na prawdzie. Naukowcy odkryli, że systemy neurologiczne zajmują się narzuconymi zachowaniami i problemami, czyli myśleniem opartym na kłamstwie. Wprowadzenie tego kłamstwa do anatomii to zadane anatomii cierpienie. Neurobiolog Robert Lawrence Kuhn prowadzący program "Bliżej prawdy" mówi, że Naukowcy muszą być uczciwi, a ja mówię, że nie są uczciwi. Ja jasno przedstawiłam wszystkie odkrycia oparte na nauce i nikt z ludzi nauki nie zareagował na to. Odkryłam, że tak samo jak kod genetyczny, który jest przekładem zapisów myślenia opartego na prawdzie jaki jest w naturze mózgu na czynności organizmu. tak samo myślenie narzucone przez człowieka to zapisy przełożone na czynności organizmu. Przedstawiłam dowody na złą energię, że jest w człowieku który ma w mózgu kłamstwo, a ludzie nauki na to milczą. Ludzie nauki szukają złej energii w naturze w laboratoriach za ponad dziewięć miliardów euro i wynagradzaniu Fizyków z ponad 600 krajów świata. Wszechświatowi grozi zagłada a ludzie nauki milczą, albo siedzą z ludźmi władzy i mówią, że na myśleniu opartym na kłamstwie będą tworzyli ludzi na protezach. Ci ludzie na protezach to ludzie bez uczuć. Anatomia jest oparta na uczuciach, a protezy na myśleniu kłamców który nie mają uczuć. Moi klienci bardzo dobrze mówili, że nie chcą chodzić do urzędów bo tam są zimni, nieczuli i bezwzględni ludzie. Bardzo dobrze zauważali, że ludzie na narzuconym myśleniu nie mają uczuć. To wielki wstyd dla ludzi stworzonych na rozumie w mózgu, ludzi stworzonych inteligentnymi i dobrze zachowującymi się, ze wspaniałymi umiejętnościami, którzy na myśleniu przez siebie narzuconym są złodziejami, bandytami, erotomanami, gwałcicielami i wszelkiego innego rodzaju innym paskudztwem. Psychika tych ludzi to psychika psychopatów, a psychika ludzi wykonujących wolę psychopatów, to psychika ofiar.  Ludzie modlą się do Boga ażeby nie cierpieć na wykonywaniu woli złoczyńców. Ludzie kościoła mówią do ludzi ażeby wybierali władzę i wykonywali wolę ludzi władzy, a w modlitwie "Ojcze nasz" zapisali "Bądź wola Twoja". To faryzeusze. Ludzie kościoła mówią, że kościół jest oparty na woli Boga, a do księdza Wojciecha Lemańskiego powiedzieli, że za nie wykonywanie ich woli pozbawiają go prawa bycia księdzem. Kościół wybudowali ludzie, którzy chcą ażeby ich księdzem był Wojciech Lemański, a ludzie władzy kościoła przyjechali zabrać klucz od kościoła. Ta łatwość uważania tego co czyjeś za swoje to to samo myślenie co ludzi władzy. Jezus bardzo dobrze wiedział przeciwko komu występuje występując przeciwko: ustawodawcy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi. Jezus wystąpił przeciwko ustanowieniu myślenia opartego na kłamstwie prawem. Ludzie wykonujący to prawo kłamców nabyli ciemnoty na jakiej idą za swoimi oprawcami do obozów śmierci. Narzucone zachowania i problemy jakie Naukowcy odkryli, że mózg wykazuje, że to rozbieżne cele, to myślenie oparte na kłamstwie. Naukowcy odkryli, że tym myśleniem opartym na kłamstwie zajmują się systemy neurologiczne, a ja odkryłam, że one wprowadziły w odczuwanie myślenie kłamcy. Ludzie władzy wprowadzają w życie kłamstwo, a psychoanalitycy szukają wyjścia z cierpienia na kłamstwie. Jak u wariatów. Naukowcy odkryli, że w mózgu są problemy i że systemy neurologiczne zajmują się tymi problemami, a ja wskazuję, że moi klienci przychodzili do mnie ze swoimi problemami jako cierpiący ludzie i że wskazywali na przepis prawa który zadał im cierpienie. Ja wskazywałam w sądach i urzędach, że na przepisach prawa oparte jest cierpienie, a sądy i ludzie władzy odpisują, że problemy i cierpienie jest zgodne z prawem. Zatem cierpcie sobie ludzie jak dla Was myślenie do oszukiwania jest prawem. Zauważcie, że jak Wasi wybrańcy żyjący za zabrane Wam pieniądze nie mają Waszych pieniędzy to prowadzą Was na śmierć. Teraz upatrzyli bogatą jeszcze Rosję i tak jak to jest u oszustów wymyślają myślenie przy pomocy którego rzuca się oskarżenia. Każdy oszust obiecujący dobro prowadzi na śmierć. Życie oparte jest na prawdzie, a cierpienie i śmierć na kłamstwie. Ogromna ilość ludzi mówi, że kocha kłamców i jest im wierna. Kłamcy znęcają się psychicznie nad swoimi małżonkami, a małżonkowie mówią, że znoszą cierpienie bo przysięgli kłamcy wierność.
Psychika jest oparta na decyzjach, które mają rozwiązania i psychika jest chora na decyzjach które
nie mają rozwiązań. Decyzje oparte na kłamstwie nie mają rozwiązań, a na braku rozwiązań człowiek jest chory psychicznie. To człowiek podjął decyzje, które nie mają rozwiązań i na jakich jest chory psychicznie i ma chore ciało. Ludzie nie chcą słuchać o posługiwaniu się myśleniem opartym na prawdzie, a co znaczy, że chcą ażeby ich ciało było zdrowe na myśleniu do oszukiwania. Nasze ciało jest zdrowe na decyzjach opartych na prawdzie.

                                                                                                 Barbara Paul



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz