środa, 8 października 2014

STWÓRCA WYMIERZA KARY ZA CZYNIENIE ZŁA, A LUDZIE ZA NIE WYKONYWANIE WOLI ZŁOCZYŃCY

Systemy neurologiczne wykonujące wolę narzuconą przez człowieka zadają mu cierpienie, gdyż człowiek narzuconym myśleniem i wykonywaniem narzuconego myślenia zadał cierpienie. Systemy neurologiczne oparte na woli narzuconej przez człowieka oparte są na narzuconym myśleniu przez człowieka i na wykonywaniu narzuconego myślenia przez człowieka. Ludzie powołali na ziemi wymiar sprawiedliwości oparty na myśleniu narzuconym przez ludzi. Zatem wykonywanie wyroków wydanych przez ludzi zadaje ludziom cierpienie, a cierpienie prowadzi na śmierć. Dane z gazety "Rzeczpospolita" za 11 miesięcy funkcjonowania w Polsce powołanych od roku 2004 wojewódzkich sądów administracyjnych mówią, że ponad 99,5% ludzi przegrało sprawy w sądach z powodu skarżenia się niezgodnie z myśleniem ludzi władzy.
Myślenie ludzi władzy jest myśleniem opartym na narzuconej woli. Myślenie Stwórcy oparte jest na zgodnej woli. Ludzie mają zapisane tylko w encyklopediach, że warunkiem umowy jest zgodna wola, może dlatego ażeby ludzie wiedzieli, że z natury posługiwali się zgodną wolą. Sądy wymierzają kary za nie wykonywanie narzuconej woli. Sądy wymierzają stworzeniom Boga kary za nie wykonywanie myślenia narzuconego przez złych ludzi. Człowiek narzucający wolę wymusza wykonywania jego woli, a skutkiem wymuszania jest cierpienie. Cierpiący ludzie skarżą się do sądów na zadane im cierpienie przez człowieka wymuszającego wykonywania jego woli, a sądy orzekają, że cierpiący ma wykonywać wolę człowieka wymuszającego wykonywania jego woli. Wygrywałam przed sądami wszystkie sprawy i uznałam, że muszę pisać do sądów, że rozwiążemy wszystkie sprawy jak będziemy opierali się na naturalnej dla nas uczciwości. Okazało się, że byłam naiwna, gdyż Sędziowie wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na narzuconej woli ludzi władzy. Nie przeżywałam wystąpienia o odebranie mi prawa wykonywania zawodu, gdyż zrozumiałam o co chodzi i napisałam, że odebranie prawa wykonywania zawodu to lepsze od ukrzyżowania za to samo Jezusa. Ukrzyżowanie Jezusa było za to, że Chciał opierania się na prawdzie, a wystąpienie o odebranie mi prawa wykonywania zawodu też było o to, że chciałam opierania się na prawdzie. Jezus chciał dobrze, gdyż nie chciał ażeby ludzkie mózgi były nienormalne i na nich psychicznie chorzy ludzie. Kiedy wystąpiono o odebranie mi prawa wykonywania zawodu nie znałam jeszcze odkryć naukowych o mózgu i psychice w takim stopniu ażeby wiedzieć, że mózgi są nienormalne i nienormalna psychika na myśleniu narzuconym przez człowieka. Teraz już znam wszystkie odkrycia naukowe i one dowodzą, że człowiek na narzuconym myśleniu i wykonywaniu narzuconego myślenia nabył nienormalnego mózgu i nienormalnej psychiki.
Przedstawiłam dowody na to, że nienormalny mózg i nienormalna psychika jest na myśleniu narzuconym przez ludzi przeciwko którym wystąpił Jezus. Ludzie kościoła mówią, że prowadzą do Boga, a księdza Wojciecha Lemańskiego pozbawili prawa bycia księdzem z powodu jego nie opierania się na myśleniu ludzi władzy kościoła. Księdza Wojciecha Lemańskiego spotkało wykluczenie z zawodu z powodu tego samego co mnie jakim jest nasze nie opieranie się na myśleniu narzuconym przez ludzi władzy i kościoła. Myślę, że już nikt nie ma wątpliwości co do tego, że Jezus to nasz Stwórca. Ludzie narzucający słowa przeciwko którym wystąpił Jezus zamordowali swojego Stwórcę. Ludzie kościoła pokazują, że wiedzą, że Jezus był Bogiem, gdyż tak piszą na obrazach z Jezusem. Morderca zawsze wyda się i nawet po ponad 2000 lat, gdyż wypowiadane przez niego słowa go wydadzą.
Ludzie skarżą się do ludzi pracujących w wymiarze sprawiedliwości, a więc chcą ażeby sprawiedliwość wymierzył im człowiek. Człowiek psychiki nie stworzył. Gdyby wymiar sprawiedliwości wymagał naprawienia uczynionego zła to psychika skrzywdzonego człowieka przestałaby cierpieć, ale wymiar sprawiedliwości stoi po stronie zadającego cierpienie. Okropne kim są ludzie.
Ksiądz Wojciech Lemański widać, że ma w sobie dużo prawidłowości, ale źle robi prosząc ludzi z Watykanu o uznanie jego prawa do bycia księdzem. Ode mnie żadna władza nie otrzymała prośby o to ażebym mogła wykonywać pracę. Sytuacja z księdzem Lemańskim pokazuje, że kościół nie jest oparty na woli Boga tylko na woli narzuconej przez ludzi. Ludzie opierający się na woli Boga posługują się myśleniem Boga, a nie myśleniem ludzi, którzy wymuszają wykonywania ich woli.

Ludzie narzucający wolę zamordowali Stwórcę i wymuszają do dzisiaj wykonywania ich woli. Ja mam przyjemność odkrycia zmienionego stanu mózgu i psychiki ludzi na myśleniu przez ludzi narzuconym jakim jest stan ludzi złoczyńców i ludzi służących złoczyńcom. Mam przyjemność odkrycia, że złoczyńca funkcjonuje na słowach przez siebie narzuconych na jakich jest na energii śmierci. Śmierć zadaje człowiek narzucający wolę przy pomocy energii śmierci. Człowiek narzucający wolę i człowiek wykonujący narzucaną wolę cierpią i giną od wykonywania czynności na energii śmierci.  

                                                                                            Barbara Paul
                                                                 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz