czwartek, 16 października 2014

UMYSŁ ŚWIADOMY JEST OPARTY NA WYKONYWANIU CZYNNOŚCI DOBRA, A UMYSŁ NIEŚWIADOMY NA WYKONYWANIU CZYNNOŚCI ZŁA

UNIWERSYTET CAMBRIDGE
UNIWERSYTET CARNEGIE MELLON
UNIWERSYTET KALIFORNIA
POLSKA AKADEMIA NAUK
KOMITET NEUROBIOLOGII
PSYCHIATRIA POLSKA
CENTRUM FIZYKI TEORETYCZNEJ
INSTYTUT FIZYKI PAN
ORAZ WSZYSTKIE INNE INSTYTUTY NAUK

Szanowni Państwo!
Naturalnym dla człowieka jest wykonywanie czynności dobra. Mózg wykazuje narzucone myślenie w umyśle nieświadomym ponieważ na myśleniu narzuconym wykonuje się czynności zła. Czynności dobra wykonuje się na dobrej energii jaka jest w układzie genetycznym pierwiastków, a czynności zła wykonuje się na złej energii jaka jest oparta na myśleniu narzuconym przez człowieka. Dobra energia zawarta jest w zrównoważonej energii na jakiej stworzony jest człowiek. Zła energia to energia jaką człowiek wyszedł ze zrównoważonej energii narzuconym przez siebie myśleniem. Na narzuconym myśleniu człowiek jest psychicznie chory. Na wykonywaniu narzuconego myślenia tworzą się w człowieku nowotwory. Dr Deepak Chopra w swojej książce "Zdrowie bez granic" pisze, że nowotwór tworzy się w wyniku pomyłki komórki, która jakby zwariowała i zaczęła tworzyć nowotwór. Ja wskazuję, że komórki nie podejmują decyzji ażeby mogły się mylić i że komórki wytwarzające nowotwory to komórki wykonujące czynności na myśleniu narzuconym przez człowieka. Dowodem na to, że tak jest, jest odkrycie Naukowców z Uniwersytetu Harvard, Uniwersytetu w Pittsburgu i Carnegie Mellon, które mówi, że mózg wykazuje narzucone zachowania i problemy, że to rozbieżne cele i że tymi rozbieżnymi celami zajmują się systemy neurologiczne. Ja mówię, że narzuca się zachowania i ma się problemy na myśleniu i że na myśleniu narzuconym ustanowione jest prawo ludzi, a problemy mają ludzie wykonujący to prawo. Znany mi Ordynator Szpitala Psychiatrycznego z 40-letnim stażem pracy, współautor książki o lekach wpływających na czynności mózgu, zapytał mnie kilka lat temu dlaczego jego pacjenci mówią, że zachorowali psychicznie po kontroli skarbowej. Ja wskazuję, że kontrole skarbowe są oparte na myśleniu narzuconym jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów i że tym myśleniem zajmują się systemy neurologiczne. W szpitalach psychiatrycznych są nie tylko ludzie po kontroli skarbowej, ale również wykonujący te kontrole. W szpitalach psychiatrycznych są ludzie wykonujący czynności zła i w szpitalach onkologicznych są również ludzie wykonujący czynności zła. We wcześniejszych moich artykułach piszę, że jak długo nie wygrywałam w sądach spraw ludziom to widziałam, że oni albo leczą się psychicznie, albo leżą na onkologii. Dr Deepak Chopra dobrze zauważa, że komórki zaczynają tworzyć nowotwór w wyniku pomyłki. To jednak nie jest pomyłka komórki tylko te komórki są oparte na myśleniu narzuconym przez człowieka. Inne komórki wykonują czynności na myśleniu jakie jest w naturze mózgu, a inne wykonują czynności na myśleniu jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów i jest to myślenie narzucone przez człowieka. To długi okres wykonywania czynności zła zanim człowiek zwariuje lub wytworzy się w nim mocno szkodliwy nowotwór. Najczęstsza przyczyna to życie za zabierane innym ludziom pieniądze. Na myśleniu jakie jest w naturze mózgu żyje się za zarobione przez siebie pieniądze. Wykonywanych czynności zła jest bardzo dużo, gdyż wszystkie na narzuconym myśleniu. Na narzuconym myśleniu człowiek jest psychopatą. Na narzuconym myśleniu jest zmieniona psychika człowieka na psychikę narzucającego wolę jaką jest psychika psychopaty i psychika wykonującego narzuconą wolę jaką jest psychika ofiary. Żołnierze uczący się  narzuconego myślenia przez ludzi władzy przyjeżdżają z wojen chorzy psychicznie. Zmieniła się im psychika od wykonywania czynności na narzuconym myśleniu. Już w momencie kiedy dowiedziałam się o odkryciu Neurobiologa Erica Kandela, że anatomia zmienia się od wykonywanych czynności to piszę, że są to czynności zła. Czynności na jakich wykonuje się zło to czynności wykonywane na myśleniu zapisanym jako prawo ludzi. To samo jest w kościołach. Ludzie kościoła opierają się na prawie ustanowionym przez ludzi władzy kościoła. Sytuacja z księdzem Wojciechem Lemańskim pokazuje nam, że odebrali mu prawo wykonywania zawodu z powodu nie wykonywania przez Wojciecha Lemańskiego woli ludzi władzy kościoła. Z taka samą sytuacją ja się spotkałam, gdyż Sędziowie z Naczelnego Sądu Administracyjnego wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu z powodu mojego nie opierania się na myśleniu ludzi władzy. Nie broniłam się tak jak ksiądz Wojciech Lemański pisząc skargę do Watykanu, tylko napisałam, że odebranie mi prawa wykonywania zawodu to już lepsze od ukrzyżowania za to samo Jezusa. Ja na wykonywaniu czynności na swoim rozumie mam wygrane najwięcej spraw w kraju, a oni wystąpili o odebranie mi prawa wykonywania zawodu. Wskazuję zatem dla dr Deepaka Chopry jeśli mnie czyta, że to na tym myśleniu ludzi władzy i kościoła komórki tworzą nowotwory. Nasz Stwórca którego znamy jako Jezusa wystąpił przeciwko organom, które wprowadziły na ziemi narzucone myślenie: ustawodawcy, wymiarowi sprawiedliwości i kościołowi. To jest myślenie jakie mózg wykazuje, że jest do rozbieżnych celów  i to jest myślenie na wykonywanie jakiego przeszli ludzie. To tym myśleniem zajmują się systemy neurologiczne na jakich komórki wytwarzają nowotwory i na jakich człowiek jest chory psychicznie. Do tych złych ludzi napisałam tysiące pism o tym, że na wykonywaniu prawa ludzi ludzie cierpią, ale to ich nie obchodzi. To złoczyńców nie obchodzi czyjeś cierpienie. Pisałam do nich, że jesteśmy stworzeni na ugodzie, ale to też ich nie obchodzi. To świadomi złoczyńcy oszukujący ludzi, że stoją po stronie Boga.

                                                                                         Barbara Paul

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz